Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Knihovna frekventovaných komponent pro vývoj aplikací v iOS
Salih, Adam ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
V teto praci se zabyvam analyzou a naslednou implementaci sady casto pouzivanych kom- ponent, ktere nejsou soucasti standardni sady uzivatelskych rozhrani. Tyto komponenty nasledne implementuji pomoci knihoven UIKit a SwiftUI . V teto praci se dale zabyvam implementaci silne typovych datovych modelu a overuji implementaci sady komponent na demonstracni aplikaci.
Aplikace pro festivalové návštěvníky na iOS
Menšík, Jan ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat iOS aplikaci sdružující informace o festivalech na jedno místo. Uživatelům má poskytnout přehled o konaných událostech a pomoct jim při organizaci času. Práce popisuje proces tvorby aplikace od návrhu uživatelského rozhraní a systémové architektury až po implementaci včetně závěrečného testování. Výsledkem je klient-server aplikace umožňující organizátorům zaregistrovat do systému libovolný typ festivalu prostřednictvím webového rozhraní, který se následně zobrazí uživatelům v mobilní aplikaci. Serverová část je implementovaná ve frameworku Django, klientská aplikace ve frameworku SwiftUI.
Vývoj mobilní aplikace pro platformu iOS
Andrýsek, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem nativní mobilní aplikace pro platformu iOS. Aplikace je vyvíjena v prostředí XCode a napsána v programovacím jazyce Swift. Následně bude aplikace distribuována v obchodě App Store.
Návrh mobilní aplikace pro podporu webového portálu
Kovařík, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro běžkaře. Postupně mapuje proces vývoje; od analýzy, přes návrh, až po předpoklady budoucího vývoje. Aplikace je vyvíjena pro platformu iOS. Součástí práce je také návrh možností monetizace.
Systém pro kolaborativní mapování v terénu
Matěj, Kryštof ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem předložené diplomové práce je vytvoření nástroje pro kolaborativní mapování v terénu určený pro zařízení s operačním systémem iOS . Nástroj umožní sdílení vytvořených geografických dat mezi všechny uživatele aplikace formou sociální sítě. Vymezený záměr je realizován vytvořením mobilní aplikace YourGis . Sdílení mezi uživateli je vyřešeno systémem CloudKit , jenž je dostupný pro všechna zařízení se systémem iOS . V předložené diplomové práci byla vytvořena mobilní aplikace YourGis pro kolaborativní mapování v terénu. Funkčnost mobilní aplikace byla ověřena automatickými a integračními testy. Přínosem práce je vytvoření mobilní aplikace, kterou je možno využít např. pro vytvoření společného mapového díla zaznamenávajícího výskyt druhů ryb v jezerech a řekách.
Desková Hra pro Apple TV
Kramár, Adam ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Táto práca pozostáva z návrhu a implementácie hry pre Apple TV a popisu použitých technológií. Výsledkom je hra napísaná v jazyku Swift, spustiteľná na zariadení Apple TV s operačným systémom tvOS. Základom hry je knižnica SpriteKit, ktorá umožňuje tvorbu jednoduchých hier pre systém tvOS. Hra je otestovaná a plne funkčná na reálom zariadení. Prednosťami hry sú nízke hardwarové nároky a jednoduchý koncept hry.
Informační systém na chytrém telefonu pro učitele
Kratochvíl, Jiří ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření informačního systému pro učitele na chytré telefony s operačním systémem iOS. Aplikace má zjednodušit práci učitelů s dokumenty třídní kniha, karty žáků a vlastní poznámky učitele. Aplikace byla vyvinuta v jazyce Objective-C v prostředí Xcode. Byla otestována prostředky k tomu určenými a následně předvedena potencionálním uživatelům. Na základě vyplněných dotázníků od uživatelů bylo stanoveno hodnocení aplikace. To je poměrně kladné a většina uživatelů si dokáže představit nasazení aplikace do reálného provozu. 
Bezpečnostní aplikace na platformě Apple iOS
Kolář, Michal ; Martinásek, Zdeněk (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zabezpečením operačního systému iOS. Popisuje mechanismy, které ručí za bezpečnost celého systému souborů i soukromých souborů uživatele. Dále popisuje mechanismy pro autentizaci uživatele a pro ověřování důvěryhodnosti third-party aplikací. V praktické části popisuje instalaci vývojového prostředí Xcode a~seznamuje čtenáře s~jeho pracovním prostředí. Praktická část je zaměřena na tvorbu programu, který bude implementovat krytografický protokol. Zahrnuje také práci s dalšími přídavnými knihovnami, které budou potřebné pro vytvoření aplikace. Výstupem programu bude generování QR kód, který bude přenášet všechny požadované hodnoty kryptografického protokolu
Mobilní hra s použitím rozšířené reality
Konečný, Adam ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření hry v rozšířené realitě pro operační systém iOS. Výsledná hra je založena na herním žánru tower defense. Práce se věnuje rozšířené realitě a jejímu vývoji, dále popisuje nástroje potřebné pro vytvoření této hry. Další část práce popisuje návrh a následnou realizaci tohoto projektu. Nakonec se věnuje dostupným nástrojům pro testování, testování samotnému a rozebere výsledek testování.
Proposal and Development of Mobile Application for IOS Platform
Štrba, Matej ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the design of a mobile application for car advertising with the help of modern programming elements. The application is native and developed for Apple iOS platform. The application design is created in Sketch and developed in Xcode.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.