| |
|
Aplikace pro festivalové návštěvníky na iOS
Menšík, Jan ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat iOS aplikaci sdružující informace o festivalech na jedno místo. Uživatelům má poskytnout přehled o konaných událostech a pomoct jim při organizaci času. Práce popisuje proces tvorby aplikace od návrhu uživatelského rozhraní a systémové architektury až po implementaci včetně závěrečného testování. Výsledkem je klient-server aplikace umožňující organizátorům zaregistrovat do systému libovolný typ festivalu prostřednictvím webového rozhraní, který se následně zobrazí uživatelům v mobilní aplikaci. Serverová část je implementovaná ve frameworku Django, klientská aplikace ve frameworku SwiftUI.
|
| |
| |
|
Systém pro kolaborativní mapování v terénu
Matěj, Kryštof ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem předložené diplomové práce je vytvoření nástroje pro kolaborativní mapování v terénu určený pro zařízení s operačním systémem iOS . Nástroj umožní sdílení vytvořených geografických dat mezi všechny uživatele aplikace formou sociální sítě. Vymezený záměr je realizován vytvořením mobilní aplikace YourGis . Sdílení mezi uživateli je vyřešeno systémem CloudKit , jenž je dostupný pro všechna zařízení se systémem iOS . V předložené diplomové práci byla vytvořena mobilní aplikace YourGis pro kolaborativní mapování v terénu. Funkčnost mobilní aplikace byla ověřena automatickými a integračními testy. Přínosem práce je vytvoření mobilní aplikace, kterou je možno využít např. pro vytvoření společného mapového díla zaznamenávajícího výskyt druhů ryb v jezerech a řekách.
|
|
Desková Hra pro Apple TV
Kramár, Adam ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Táto práca pozostáva z návrhu a implementácie hry pre Apple TV a popisu použitých technológií. Výsledkom je hra napísaná v jazyku Swift, spustiteľná na zariadení Apple TV s operačným systémom tvOS. Základom hry je knižnica SpriteKit, ktorá umožňuje tvorbu jednoduchých hier pre systém tvOS. Hra je otestovaná a plne funkčná na reálom zariadení. Prednosťami hry sú nízke hardwarové nároky a jednoduchý koncept hry.
|
|
Informační systém na chytrém telefonu pro učitele
Kratochvíl, Jiří ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření informačního systému pro učitele na chytré telefony s operačním systémem iOS. Aplikace má zjednodušit práci učitelů s dokumenty třídní kniha, karty žáků a vlastní poznámky učitele. Aplikace byla vyvinuta v jazyce Objective-C v prostředí Xcode. Byla otestována prostředky k tomu určenými a následně předvedena potencionálním uživatelům. Na základě vyplněných dotázníků od uživatelů bylo stanoveno hodnocení aplikace. To je poměrně kladné a většina uživatelů si dokáže představit nasazení aplikace do reálného provozu.
|
|
Bezpečnostní aplikace na platformě Apple iOS
Kolář, Michal ; Martinásek, Zdeněk (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zabezpečením operačního systému iOS. Popisuje mechanismy, které ručí za bezpečnost celého systému souborů i soukromých souborů uživatele. Dále popisuje mechanismy pro autentizaci uživatele a pro ověřování důvěryhodnosti third-party aplikací. V praktické části popisuje instalaci vývojového prostředí Xcode a~seznamuje čtenáře s~jeho pracovním prostředí. Praktická část je zaměřena na tvorbu programu, který bude implementovat krytografický protokol. Zahrnuje také práci s dalšími přídavnými knihovnami, které budou potřebné pro vytvoření aplikace. Výstupem programu bude generování QR kód, který bude přenášet všechny požadované hodnoty kryptografického protokolu
|
|
Mobilní hra s použitím rozšířené reality
Konečný, Adam ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření hry v rozšířené realitě pro operační systém iOS. Výsledná hra je založena na herním žánru tower defense. Práce se věnuje rozšířené realitě a jejímu vývoji, dále popisuje nástroje potřebné pro vytvoření této hry. Další část práce popisuje návrh a následnou realizaci tohoto projektu. Nakonec se věnuje dostupným nástrojům pro testování, testování samotnému a rozebere výsledek testování.
|
| |