Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Etická a právní pravidla reklamy
Machů, Zuzana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Wimrová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá právními a etickými pravidly reklamy, a to nejen v rámci definic a ustanovení právních předpisů a kodexů, nýbrž i z hlediska případů, které byly podle těchto pravidel řešeny. Práce se konkrétně věnuje definici reklamy, vymezení protiprávní a neetické reklamy, popsání a porovnání samoregulace v České republice a ve Spojeném království, včetně kodexů, které tyto samoregulační orgány používají. Okrajově také popisuje samoregulaci v Evropské unii. V práci jsou zachyceny názory spotřebitelů na neetičnost v reklamách a reklamy obecně. Významná část práce se věnuje i analýze stížností a případů přijatých a řešených samoregulačními orgány v České republice a ve Spojeném království a případů řešených českými soudy.
Reklama z pohledu etické regulace
Krahulíková, Martina ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Diplomová práce se převážně zabývá etickými pravidly reklamy. V obecné části práce je reklama a etika definována, je zde popsáno fungování etické regulace v ČR, její vztah k regulaci právní a dále etická úprava reklamy v dalších státech. Druhá část práce analyzuje počty stížností a reklamy projednávané AK RPR. Práci uzavírá shrnutí názorů spotřebitelů na reklamu obecně, na samoregulaci reklamy a jejich názorů na etičnost reklam.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.