Název: Reklama z pohledu etické regulace
Překlad názvu: Advertisement from the perspective of ethics regulation
Autoři: Krahulíková, Martina ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Etika; Kodex reklamy; Rada pro reklamu; Regulace; Reklama; Samoregulace; Advertisement; Ethics; Regulation; Self-regulation; The Advertising Council; The Code of Advertisement

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40594

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192004


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet