Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 353 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Communication of corporate social responsibility (CSR) policies within major Czech cement producers - appendix
Horník, Ondřej
Koncept společenské odpovědnosti firem (CSR) je fenomén na vzestupu- celo-světově, ale také lokálně v České republice (ČR). Práce se snaží prozkoumat, jaký přístup je praktikován k CSR konceptu v ČR v průmyslu výroby cementu. První část práce se zaměřuje na samotnou existenci politiky CSR v daném průmyslu a na to, jak je dané téma komunikováno s externími stakeholdery skrze nové a moderní komunikační kanály- online včetně využití sociálních médií/sítí. Další část výzkumu se zaměřuje na interní komunikaci CSR, tzn. komunikaci směrem k zaměstnancům. Výsledky jsou porovnány s počáteční hypotézou.
Podpora prodeje přes sociální sítě na trhu s drogistickým zbožím
Vala, Vladimír
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace podpory prodeje na soci-álních sítích v rámci trhu s drogistickým zbožím. První část práce se zabývá teore-tickým přehledem a vymezením hlavních pojmů a aspektů podpory prodeje a ko-munikace prostřednictvím sociálních médií a sociálních sítí. Součástí této části práce je i průzkum drogistického trhu a působení sociálních sítí ve světě i v České republice. V druhé části jsou zmapovány konkrétní sociální sítě drogerií v České republice a provedení sběru primárních dat pomocí kvantitativního a kvalitativní-ho výzkumu. Následnými základními i pokročilými statistickými metodami (fak-torová analýza) dojde ke zvolení faktorů, které jsou determinující pro vytvoření úspěšného komunikačního mixu. V závěrečné fázi jsou zainteresovaným komerč-ním subjektům představena doporučení, která vychází ze získaných výsledků prá-ce.
Komunikace vybrané destinace na sociální síti Instagram a její percepce mladší generací Y
Zemánková, Jolana
Tato bakalářská práce se věnuje problematice komunikace subjektů cestovníhoruchu na sociální síti Instagram. Na základě provedení dotazníkového šetření na-příč generací Y a jeho následného vyhodnocení, dále také sestavení, realizaci a vyhodnocení kvantitativní obsahové analýzy komunikace tří subjektů propagují-cích cestovní ruch ve městě Brně(@gotobrno, @ticbrno a @brnomycity) a v konečné fázi doplnění o rozhovor s tvůrci obsahu dvou zvolených účtů byl do-sažený cíl práce,a to navrhnutí doporučení pro vytváření obsahu na této platformě subjekty cestovního ruchu tak, aby byla docílena vyšší percepce mladší generací Y.
Sportem k popularitě – sebeprezentace na Instagramu
Hromadníková, Tereza
HROMADNÍKOVÁ, T. Sportem k popularitě – sebeprezentace na Instagramu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci produktů sportovního oblečení, které je pořizováno a spotřebováváno za účelem okázalé spotřeby a prezentováno prostřednictvím sociálních sítí. Dále se zaměřuje na identifikaci faktorů, které dělají tyto produkty předmětem okázalé spotřeby. Primární data byla sbírána pomocí dotazníkového šetření (n = 240) a hloubkových rozhovorů (n = 10) na generaci Z ve věku 15 až 25 let. Kvantitativní data byla zpracována prostřednictvím softwaru Gretl. Součástí práce je i návrh komunikační strategie pro firmy nabízející pro-dukty sportovního oblečení a obuv. Provedený výzkum prokázal, že zástupci generace Z nakupují značkové sportovní oblečení a obuv zejména pro svůj lepší pocit, nikoliv pro zisk symbolu společenského postavení. Většina dotazovaných se však shoduje na tom, že to, jak se oblékají, má vliv na společenské vnímání jejich osobnosti.
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Buabeng, Juana Asamoah
BUABENG, J. A. Vliv sociálních skupin na nákupní chování spotřebitelů v Ghaně. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem výzkumu bylo prozkoumat vliv sociálních skupin, jako jsou rodina, referenční skupiny a názoroví vůdci či influenceři, na nákupní rozhodnutí u mladých ghanských spotřebitelů při nákupu rychloobrátkového zboží. Primární data pro výzkum vycházela z rozhovorů (n = 10) a dotazníků o velikosti vzorku 100 respondentů. Studie použila metodu váženého průměru k seřazení různých souborů proměnných. Bylo zjištěno, že mladí ghanští spotřebitelé si nakupují sami a při rozhodování o nákupu považují za nejdůležitější faktory jako, jejich aktuální výši příjmu, datum expirace produktů, obsah a kvalitu produktu, recenze na sociálních sítích od ostatních zákazníků. Bylo také zjištěno, že hlavním zdrojem informací pro mladé ghanské spotřebitele bylo vyhledávání informací na internetu a sociálních sítích, přátel a rodiny a reklam. Studie také zjistila, že mladí Ghaňané nekontaktují společnosti, aby si stěžovali, když nejsou spokojeni s produktem, který si koupili a zjistili, že nesplňuje očekávání. Svěřují se spíše svým přátelům, rodinám, kolegům, spolupracovníkům a skupinám ústně. To má důsledky pro marketingové úsilí společností, protože ústní negativní reference jsou účinným prostředkem k vytvoření negativního image produktu nebo značky mezi spotřebiteli. Výsledky také odhalily omezení komunikačních kanálů otevřených spotřebitelům, aby poskytovali zpětnou vazbu přímo za účelem zlepšení marketingového úsilí.
Social Media Marketing in Fast Moving Consumer Goods Industry
Huber, Markus
Cílem této práce je analyzovat využití sociálních médií v oblasti rychloobrátkového spotřebního zboží v Rakousku. Použitými metodami jsou studium literatury, internetové vyhledávání, hodnocení interních dat od klientů marketingové agentury, kteří působí v segmentu rychloobrátkového spotřebního zboží. Práce analyzuje vybrané klíčové indikátory úspěchu na sociálních médiích s důrazem na facebook, hodnotí jejich vývoj ve sledovaném období, a doporučuje hlavní možnosti budoucích opatření za účelem dosažení zlepšení v klíčových indikátorech.
Propagácia prostredníctvom sociálnych médií
Hurtová, Zuzana
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci vybraného subjektu prostřednictvím sociálních sítí. V literární části se seznámíme s problematikou marketingové komunikace, elektrického marketingu, sociálních médií, sociálními sítěmi a jejich vzájemnými vztahy. Práce je blíže soustředěna na popis konkrétních typů sociálních sítí a blogů. Hlavním cílem mé práce je zpracování marketingové kampaně v prostředí sociální sítě Facebook. Subjektem kampaně je brněnská svatební agentura Bridee. Obsahem marketingové kampaně je seznámení se s projektem Bridee.cz a propagace prostřednictvím Facebooku. Při vypracování využíváme služby Google Analytics a Facebook Insights. Výsledky graficky znázorňujeme a popisujeme. V závěru práce jsou formulovány možné formy propagace do budoucna.
Communication of corporate social responsibility (CSR) policies within major Czech cement producers
Horník, Ondřej
Koncept společenské odpovědnosti firem (CSR) je fenomén na vzestupu- celo-světově, ale také lokálně v České republice (ČR). Práce se snaží prozkoumat, jaký přístup je praktikován k CSR konceptu v ČR v průmyslu výroby cementu. První část práce se zaměřuje na samotnou existenci politiky CSR v daném průmyslu a na to, jak je dané téma komunikováno s externími stakeholdery skrze nové a moderní komunikační kanály- online včetně využití sociálních médií/sítí. Další část výzkumu se zaměřuje na interní komunikaci CSR, tzn. komunikaci směrem k zaměstnancům. Výsledky jsou porovnány s počáteční hypotézou.
Zhodnocení potřeb v rámci marketingového mixu univerzity, propagace novými médii a tvorba audiovizuálních spotů univerzity
Hostička, Petr
Hostička, P., Zhodnocení potřeb v rámci marketingového mixu univerzity, propagace novými médii a tvorba audiovizuálních spotů fakult MENDELU. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2013. Bakalářská práce pojednává o využití nových médií při propagaci Mendelovy univerzity v Brně a jejích fakultách. Teoretická část je souhrnem informací z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Důraz je kladen na internetový marketing. Vlastní práce se zabývá zhodnocením stávající situace na Mendelově univerzitě v Brně, návrhem kampaně pro jednotlivé fakulty a jejich realizací.
Návrh kampaně propagace internetového obchodu
Vožda, Lukáš
Vožda, L. Návrh kampaně propagace internetového obchodu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní pro nový internetový obchod. Oblast internetového marketingu je v dnešní době velice stěžejní pro konkurenceschopnost internetových prodejců. Cílem práce je navrhnout řešení optimalizace pro vyhledávače, reklamní sestavy v PPC systémech a marketingovou komunikaci se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí a dalších nástrojů. První část je založena na teoretickém popisu nástrojů, následuje analýza konkurence a implementace výsledků do marketingové kampaně. Velký důraz je kladen na praktické využití kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 353 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.