Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proměny poetiky literární tvorby Josefa Topola
Horník, Ondřej ; Špirit, Michael (vedoucí práce) ; Holý, Jiří (oponent)
1 Práce analyzuje několik velkých témat napříč celou dramatickou tvorbou Josefa Topola. Zabývá se především konflikty světonázorů ústředních postav jednotlivých děl, jejich styčnými body i protichůdnými tendencemi mezi jednotlivými hrami. Prozkoumává koherenci slov a jednání postav ve vztahu k jejich postojům. Ukazuje dramatikův postupný odklon od konfliktů jedince se společností, zmenšování a omezování zorného úhlu na konkrétní postavy a jejich vztahy. Chce tak dokázat, že dramatik svá témata s postupujícím časem čím dál více prozkoumává jako všelidská a ne jako konflikty konkrétních sociálně a časově determinovaných osob. Zároveň ukazuje, že pesimismus, přítomný v autorových pozdních dílech, můžeme jen z části přičítat vynucenému pohybu v kulturním ústraní; kořeny že má již v jeho rané tvorbě.
Communication of corporate social responsibility (CSR) policies within major Czech cement producers
Horník, Ondřej
Koncept společenské odpovědnosti firem (CSR) je fenomén na vzestupu- celo-světově, ale také lokálně v České republice (ČR). Práce se snaží prozkoumat, jaký přístup je praktikován k CSR konceptu v ČR v průmyslu výroby cementu. První část práce se zaměřuje na samotnou existenci politiky CSR v daném průmyslu a na to, jak je dané téma komunikováno s externími stakeholdery skrze nové a moderní komunikační kanály- online včetně využití sociálních médií/sítí. Další část výzkumu se zaměřuje na interní komunikaci CSR, tzn. komunikaci směrem k zaměstnancům. Výsledky jsou porovnány s počáteční hypotézou.
Communication of corporate social responsibility (CSR) policies within major Czech cement producers - appendix
Horník, Ondřej
Koncept společenské odpovědnosti firem (CSR) je fenomén na vzestupu- celo-světově, ale také lokálně v České republice (ČR). Práce se snaží prozkoumat, jaký přístup je praktikován k CSR konceptu v ČR v průmyslu výroby cementu. První část práce se zaměřuje na samotnou existenci politiky CSR v daném průmyslu a na to, jak je dané téma komunikováno s externími stakeholdery skrze nové a moderní komunikační kanály- online včetně využití sociálních médií/sítí. Další část výzkumu se zaměřuje na interní komunikaci CSR, tzn. komunikaci směrem k zaměstnancům. Výsledky jsou porovnány s počáteční hypotézou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.