Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing FbŠ Bohemians a jeho vliv na popularizaci florbalu v České republice
Dobisík, Jan ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingu v českém florbalovém prostředí. Florbal je v České republice stále poloprofesionálním sportem, práce se tedy zaměřuje zejména na aktivity, které slouží k rozvoji a popularizaci florbalu u nás. České kluby a organizace si jsou rychlého růstu a potenciálu florbalu vědomy, proto využívají několika nástrojů k tomu, aby nejen samy sebe, ale i sport samotný popularizovaly a přiblížily ho tak ke sportům profesionálním. Jedním z těchto nástrojů je pak právě marketing, který je hojně využíván zkoumanými subjekty, organizací Český florbal a klubem FbŠ Bohemians, ve kterém autor této práce působí jako hráč. Práci tvoří představení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingu ve sportu, analýza a zhodnocení aktivit již zmíněných subjektů a kvantitativní výzkum, jehož cílem je pomocí dotazníkového šetření zjistit pohled fanoušků klubu FbŠ Bohemians na marketingové aktivity a celkovou komunikaci klubu. V závěru práce autor hodnotí nejen analyzované aktivity, ale i samotnou myšlenku podobné analýzy či výzkumu ve florbalovém prostředí a její limity. Výsledkem práce je mimo zmapování marketingových snah o rozvoj a popularizaci florbalu již zmíněných subjektů také pohled 188 respondentů na marketingové aktivity a celkovou komunikaci klubu FbŠ Bohemians, který...
Kompetenční profil pracovníka PR ve sportu
Gazdíková, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Kompetenční profil pracovníka PR ve sportu Cíl: Cílem práce je identifikace požadovaných kompetencí pro pozici PR pracovníka ve sportu. Ověření úrovně kompetencí je předmětem dotazování, na které navazuje sestavení kompetenčního profilu a jeho srovnání s existujícím profilem specialisty PR. Metody: Pro dosažení cíle práce je užito elektronické dotazování, rozhovor a analýza databáze kompetenčních modelů. Výsledky: Výsledkem práce je kompetenční profil pracovníka PR ve sportu, jenž obsahuje kompetence rozdělené do několika okruhů i jejich požadovanou úroveň. Klíčová slova: Public relations, pracovník PR, PR ve sportu, kompetence

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.