Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukce podvozku terénní buggy
Richter, Vojtěch ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na navžení předního i zadního zavěšení terénní buggy. Pro přední zavěšení se porovnává koncepce s přepákováním a bez přepákování s ohledem na kinematické parametry a na parametry odpružení a tlumení. Pro zadní nápravu se porovnávají tři koncepce přesněji lichoběžníkové, víceprvkové a výkyvné zavěšení s ohledem na kinematické parametry a motion ratio jednotlivých zavěšení. V poslední řadě se pro přední nápravu provádí konstrukční návrh s pevnostním dimenzováním některých komponent.
Přepákování tlumiče formule student
Dvořák, Daniel ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rešerší používaných řešení přepákování tlumiče na vozech formule student a konstrukčním návrhem mechanismu rollového tlumiče. Cílem návrhu je snížení hmotnosti mechanismu, při zachování vysoké tuhosti, která přispívá ke snížení tření v mechanismu. Byly provedeny statické strukturální analýzy navrženého konstrukčního řešení v softwaru ANSYS, které vedly ke zlepšení požadovaných parametrů původního návrhu.
Zadní odpružení motokrosového motocyklu
Křivánek, Tomáš ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Zadní odpružení motocyklu zásadně ovlivňuje jízdní vlastnosti, bezpečnost a pohodlí jezdce. Je důležité se problematikou zadního odpružení zabývat. Bakalářská práce popisuje různá konstrukční uspořádání přepákování, funkci zadního tlumiče, pružení s vinutou a vzduchovou pružinou. Porovnává charakteristiky zadního přepákování u dvou konkrétních motocyklů.
Konstrukce podvozku terénní buggy
Richter, Vojtěch ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na navžení předního i zadního zavěšení terénní buggy. Pro přední zavěšení se porovnává koncepce s přepákováním a bez přepákování s ohledem na kinematické parametry a na parametry odpružení a tlumení. Pro zadní nápravu se porovnávají tři koncepce přesněji lichoběžníkové, víceprvkové a výkyvné zavěšení s ohledem na kinematické parametry a motion ratio jednotlivých zavěšení. V poslední řadě se pro přední nápravu provádí konstrukční návrh s pevnostním dimenzováním některých komponent.
Přepákování tlumiče formule student
Dvořák, Daniel ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rešerší používaných řešení přepákování tlumiče na vozech formule student a konstrukčním návrhem mechanismu rollového tlumiče. Cílem návrhu je snížení hmotnosti mechanismu, při zachování vysoké tuhosti, která přispívá ke snížení tření v mechanismu. Byly provedeny statické strukturální analýzy navrženého konstrukčního řešení v softwaru ANSYS, které vedly ke zlepšení požadovaných parametrů původního návrhu.
Zadní odpružení motokrosového motocyklu
Křivánek, Tomáš ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Zadní odpružení motocyklu zásadně ovlivňuje jízdní vlastnosti, bezpečnost a pohodlí jezdce. Je důležité se problematikou zadního odpružení zabývat. Bakalářská práce popisuje různá konstrukční uspořádání přepákování, funkci zadního tlumiče, pružení s vinutou a vzduchovou pružinou. Porovnává charakteristiky zadního přepákování u dvou konkrétních motocyklů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.