Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Architektura školy jako vyjádření pedagogického konceptu
Chudá, Kateřina ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Uhlířová, Jana (oponent)
Jaké jsou moderní trendy v architektuře míst určených pro edukaci ve světě a u nás? Takto zní hlavní otázka práce propojující architektonický a pedagogický pohled na prostor určený pro vzdělávání. Toto téma je v české literatuře poměrně opomíjené, nicméně v praxi stále více aktuální. Práce přináší pohled jak na zahraniční, tak české školy, kde zkoumá problematiku současných projektů školních budov, jejich trendy, a zjišťuje, do jaké míry odráží pedagogický koncept dané školy. V teoretické části práce seznamuje čtenáře s pojmy edukačního prostředí, pedagogického konceptu a vymezuje moderní trendy v architektuře škol. Analytická část představuje galerii deseti moderních zahraničních škol a zkoumá vztah architektonického pojetí budovy s pedagogickým konceptem školy. Ve výzkumné části čtenář nalezne devět školských projektů realizovaných v posledních letech. Na základě polostrukturovaných rozhovorů a pozorování v osmi českých a jedné rakouské škole práce dochází k závěru, že většina zkoumaných škol reaguje na měnící se požadavky vzdělávání ve formě míst určených pro relaxaci a míst podporujících osobnostní a sociální rozvoj. Relativně málo zkoumaných architektonických projektů cíleně zohledňuje pedagogický koncept školy, naopak je to často pedagogický koncept, který se přizpůsobuje budově. KLÍČOVÁ...
Vliv vzdělávacího prostředí na kriminalitu.
KAMENÍKOVÁ, Aneta
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda jde zasáhnout do problematiky edukace v kontextu kriminality tak, aby byla přínosným faktorem pro vzdělávání. Syntézou získaných informací poukázat na možnosti preventivních opatření, která by mohla snížit trestné činy u dětí ze specifického prostředí. Bakalářská práce analyzuje různé speciální a dysfunkční přirozené prostředí jedince v raném věku a dále pak data trestných činů jedinců, na které působily specifické edukační vlivy.
O jednom geometrickém prostředí podporujícím přirozenou differenciaci
Macháčková, Jana ; Roubíček, Filip
Poster se zabývá rozvojem geometrického myšlení na prvním stupni základní školy motivací žáků prostřednictvím přirozené diferenciace. Ilustruje výukové prostředí založené na popisování a zakreslování cesty v plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.