Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 219 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bez konkrétního názvu
Borovková, Magdalena ; Othová, Markéta (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Tématem mé práce je prostor a jeho vlivu na naše vnímání. Zajímá mě proměna vnímání místa v čase. Vytvářím drobné intervence na viditelných místech, které však mohou zůstávat bez povšimnutí. Volba konkrétních intervencí se odvíjí od vlastní zkušenosti s místem, v případě této práce se jedná o prostory školy. Usiluji o prohloubení vědomí místa a času – tady a teď a celkově vnímání toho, co je kolem nás. S prostorem a časem pracuji za využití fotografického záznamu, odrazu a proměnou úhlu pohledu. Za hlavní otázku své práce pokládám možnost a způsob zachycení určitého momentu a jeho zpětného projektování na místo.
Opatření ECB a ČNB v rámci finanční krize a jejich dopad na vybrané banky
Ingr, Josef ; Csakvaryová, Lenka (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na vznik a vývoj světové finanční krize započaté v roce 2007 a její analýzu. Následně jsou analyzovány kroky Evropské centrální banky a České národní banky, které podnikli v reakci na tuto krizi. Dále je v práci zobrazen dopad vývoje krize a opatření centrálních bank na dvě vybrané tuzemské banky. V závěru práce jsou vyhotoveny návrhy a doporučení.
Kamufláž
Ošlejšková, Petra ; Vaněk, Tomáš (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Diplomová práce pracuje s pojmy jako je intimita domova, bezpečí, řád aj. Během období od 16.1.2012 do 12.3.2012 autorka tajně vnikala do bytu svých rodičů a pomocí nenápadných intervencí narušovala zaběhnutý řád jejich domácnosti. Pozorovala tak tajně vzorce chování a pravidla, na kterých fungují její rodiče (s rodiči již nežije). Intervence vyvolaly specifickou formu vzájemné komunikace mezi autorkou a její rodinou.
Proč po mně nikdo nic nechce
Hurych, Martin ; Dolanová,, Lenka (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Práce se soustředí na subjektivní zkušenost v městském, veřejném prostředí. Využívám princip hmotné i nemateriální směny jako prostředku k navázání komunikace, sdílení vlastních myšlenek a zkušeností s cizími lidmi, kteří po mně něco chtějí. Z otevřené a bezprostřední komunikace s druhými vytvářím zvukové dílo. Původním záměrem bylo především relativizovat subjektivní, deníkové zápisky a poznámky tak, že je na ulici nechám číst lidmi, kteří mě oslovili s tím, že po mě něco chtějí. Postupně ke čtenému textu přibyly ještě reflexe a zkušenosti respondentů. Všechna čtení byla zaznamenána formou audio záznamu, který je dále postprodukován.
Aby se za nás měly děti kde stydět
Peřina, Jan ; Maršíková, Hana (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem školy environmentální odpovědnosti v konkrétním městě podle principů inovativních pedagogických směrů, především pak podle lesních školek. Práce reaguje na absenci lesní školky na kroměřížsku a nabízí alternativu k současnému běžnému způsobu výuky a podobě škol. Návrh je konkrétně aplikovaný v Kroměříži. Ve čtyřech oblastech s rozdílnou prostorovou charakteristikou navrhuji intervence, které rozvíjejí a zpřístupňují dané lokality a které může využívat jak škola tak místní.
Mind Pollution
Krausová, Zuzana ; Knoflíček, Tomáš (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Ve své práci se věnuji paralele zvuků motoru a šelem. Analyzovala jsem zvuky různých šelem a hledala takové, které jsou co nejvíce podobné zvukům motoru. Jako zástupce zvuku motoru jsem si vybrala motorku, jelikož pocitově svým charakterem odpovídá nejvíce charakteru šelmy. Rozhodla jsem se proměnit zvuk motoru na zvuky šelem, tak aby reagovaly na otáčení plynu a vrčely za jízdy. Používám zvuky tygra, aligátora, geparda, leoparda, lva i vrnící kočky. Součástí práce jsou intervence ve veřejném prostoru za použití zvukově upraveného motocyklu.
Eudaimonie: Šťastné město
Hermanová, Ada ; Holubová, Martina (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit eudaimonické prostředí v rámci stávající blokové zástavby brněnských Husovic. Za pomoci jednoduchých intervencí a minimálních zásahů je vytvářeno prostředí, které pomáhá člověku žít komplexní a naplněný život.
Dotační podpory pro mladé a začínající zemědělce
Hamáková, Pavlína
Bakalářská práce obsahuje analýzu a přehled aktuálně připravovaných podpor pro mladé a začínající zemědělce, včetně jejich výše a především požadavků, které budou vyžadovány jako podmínka pro výplatu podpor. Ve významné části práce je pojednáno o významu zemědělství na venkově a o požadavcích na podporu jeho rozvoje tak, že je zohledněna podpora rodinných farem a podpora pro mladé zemědělce. Je provedena analýza jejich významu a způsob podpory v programovém období do roku 2022. Vypracovaná rešerše řeší Program rozvoje venkova, který byl v podmínkách českého zemědělství realizován do roku 2022, a který je připraven jako Strategický plán pro podporu Společné zemědělské politiky pro období po roce 2023 včetně vědeckých článků a monografií s tím, že pozornost je zaměřena na podpory (dotace) pořízení zemědělské techniky a mechanizace.
Rizikové chování u žáků na základní škole
ANDRAŠIOVÁ, Miroslava
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou rizikového chování u žáků druhého stupně na běžné základní škole. Je rozdělena na dvě části. V první, teoretické, části je s ohledem na odbornou literaturu popsána problematika rizikového chování, odpovídající vývojové období žáků druhého stupně a strategie řešení tohoto chování. V praktické části bylo cílem zjistit výskyt jednotlivých vybraných druhů rizikového chování, formu preventivních opatření a řešení těchto projevů v rodině i ve škole. Výzkumu se zúčastnilo 177 žáků sedmých, osmých a devátých tříd z jedné vybrané školy. Vyhodnocení výzkumu probíhalo na základě dotazníkového šetření a výsledky byly poskytnuty i vybrané škole jako podklad pro tvorbu její preventivní strategie na následující školní rok.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 219 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.