|
Návrh marketingové strategie pro firmu ITAB, s.r.o. na rumunském trhu
Koudela, Tomáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. V první části jsou předloženy teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingové strategie, analýzy konkurence a způsobů proniknutí na trh. V druhé části je představena společnost a provedena analýza současného stavu. Dále se práce zabývá analýzou situace a konkurence na rumunském trhu (vyhledáváním potencionálních distributorů a jejich hodnocením). Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, varianty proniknutí na dané trhy a propočet nákladů. Tyto varianty jsou následně vyhodnoceny a vybrána nejvhodnější.
|
| |
| |
|
Návrh marketingové strategie pro firmu ITAB, s.r.o. na rumunském trhu
Koudela, Tomáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. V první části jsou předloženy teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingové strategie, analýzy konkurence a způsobů proniknutí na trh. V druhé části je představena společnost a provedena analýza současného stavu. Dále se práce zabývá analýzou situace a konkurence na rumunském trhu (vyhledáváním potencionálních distributorů a jejich hodnocením). Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, varianty proniknutí na dané trhy a propočet nákladů. Tyto varianty jsou následně vyhodnoceny a vybrána nejvhodnější.
|