Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu ITAB, s.r.o. na rumunském trhu
Koudela, Tomáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. V první části jsou předloženy teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingové strategie, analýzy konkurence a způsobů proniknutí na trh. V druhé části je představena společnost a provedena analýza současného stavu. Dále se práce zabývá analýzou situace a konkurence na rumunském trhu (vyhledáváním potencionálních distributorů a jejich hodnocením). Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, varianty proniknutí na dané trhy a propočet nákladů. Tyto varianty jsou následně vyhodnoceny a vybrána nejvhodnější.
Automatizace policové výrobní linky
Lexman, Vojtěch ; Benešl, Tomáš (oponent) ; Burian, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizací a navrhnutím výstupu policové linky za pomoci robotického manipulátoru nebo dalších vhodných řešení. V práci jsou shrnuty návrhy pro optimalizaci výstupu policové linky a další důležité parametry, které je třeba uvážit při řešení optimalizace.
Automatizace policové výrobní linky
Lexman, Vojtěch ; Benešl, Tomáš (oponent) ; Burian, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizací a navrhnutím výstupu policové linky za pomoci robotického manipulátoru nebo dalších vhodných řešení. V práci jsou shrnuty návrhy pro optimalizaci výstupu policové linky a další důležité parametry, které je třeba uvážit při řešení optimalizace.
Návrh marketingové strategie pro firmu ITAB, s.r.o. na rumunském trhu
Koudela, Tomáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. V první části jsou předloženy teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingové strategie, analýzy konkurence a způsobů proniknutí na trh. V druhé části je představena společnost a provedena analýza současného stavu. Dále se práce zabývá analýzou situace a konkurence na rumunském trhu (vyhledáváním potencionálních distributorů a jejich hodnocením). Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, varianty proniknutí na dané trhy a propočet nákladů. Tyto varianty jsou následně vyhodnoceny a vybrána nejvhodnější.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.