Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace mladých bank na českém trhu
Tuček, Daniel ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace mladých nízkonákladových bank, které svým příchodem na český trh způsobily revoluci nejenom v poplatkové sféře. Mezi vybrané mladé banky se řadí organizační složka polské banky mBank, ryze česká Fio banka, Air Bank, která spadá pod finanční skupinu PPF Petra Kellnera a Equa bank, která v současnosti patří mezi nejrychleji rostoucí banky na českém trhu. V teoretické části se práce věnuje marketingovému mixu zboží, služeb a vymezení specifických vlastností bankovního sektoru. Následně se zaměřuje na komunikační modely a vymezení marketingového komunikačního mixu. Praktická část práce nejprve předkládá historické souvislosti v českém bankovním sektoru, komentuje vstup na trh jednotlivých společností a prezentuje aktuální situaci. Další kapitola se zabývá marketingovou komunikací vybraných bank, kde se práce soustředí na prostředí obchodních míst, zpracování reklamních spotů a komunikaci na webových stránkách a sociálních sítích. Prostřednictvím dotazníkového šetření se autor snaží zjistit určité trendy v chování účastníků na finančních trzích a zhodnotit, jaké segmenty oslovit, jaké výhody a benefity finančních produktů jim předkládat a jakými komunikačními kanály by je banky měly oslovovat. Na základě těchto výsledků práce navrhuje určitá doporučení, které by měly upevnit pozice jednotlivých bank na českém trhu.
Analýza marketingových komunikací vybraných nových bank na českém trhu
Stráníková, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingových komunikací nových bank, které vstoupily na český trh v roce 2011. Práce je rozdělena na teoretickou část, která se zabývá marketingem služeb, marketingovými komunikacemi a metodikou marketingového výzkumu, a praktickou část obsahující analýzu a srovnání marketingových komunikací banky Zuno, Air Bank a Equa bank. Součásti praktické části je vlastní kvantitativní a kvalitativní výzkum zaměřený na vnímání marketingových komunikací těchto bank veřejností a jejich klienty. Na základě tohoto výzkumu jsou pak s využitím SWOT analýzy navrhnuty možnosti zlepšení do budoucna.
Vstup nových bank na trh v ČR a jeho možný dopad na bankovní sektor
Habina, Martin ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Veselý, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem vstupu nových bank (Air Bank, Zuno Bank, Equa Bank) na český trh v roce 2011. Práce analyzuje základní dostupné údaje, okolnosti jejich vzniku, strukturu managementu, produktovou nabídku a zejména pak zvolenou strategii. Celé téma je zasazeno do kontextu aktuální makroekonomické situace, která má zásadní význam na jejich fungování. Dílčím cílem práce bylo poukázat na možná rizika a slabiny těchto nových subjektů a zejména pak zhodnotit možný dopad na český bankovní sektor. Součástí práce je také produktové srovnání aktuální nabídky bank z pohledu klienta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.