Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh semiaktivního tlumiče zadní stavby elektromotocyklu
Uhlíř, Radim ; Růžička, Bronislav (oponent) ; Strecker, Zbyněk (vedoucí práce)
Při jízdě terénem na motocyklu jsou rozhodujícími faktory pohodlí jezdce a přítlak hnaného kola. Proto je snahou stále vyvíjet lepší tlumiče, které by poskytovaly lepší komfort a lepší jízdní vlastnosti. Značné zlepšení vibroizolačních vlastností mohou poskytnout semi-aktivně řízené magnetoreologické tlumiče. Cílem této diplomové práce bylo navrhnout, vyrobit a otestovat rychlý magnetoreologický tlumič pro zadní stavbu terénní elektromotorky Kuberg Freerider. Návrhové tlumící charakteristiky vycházely z charakteristik továrního tlumiče DNM Burner RCP-2S. Magnetický obvod tlumiče byl navržen za pomoci magnetostatické MKP analýzy a časová odezva pístní skupiny byla ověřena pomocí tranzientní elektromagnetické MKP analýzy. Následně byla provedena pevnostní analýza vybraných dílů, tlumič byl vyroben a testován. Byl vytvořen funkční vzorek magnetoreologického tlumiče s roztečí ok 240 mm, zdvihem 76 mm, dynamickým rozsahem 9,1 při pístní rychlosti 0,1 m/s a s průměrnou časovou odezvou 6,6 ms.
Koncepční návrh přestavby motocyklu na elektrický pohon
Roman, David ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Práce se zabývá studií aktuální nabídky elektromotocyklů, jednotlivých konstrukčních prvků a koncepcí použití elektromotoru a baterie. Dále se v práci srovnávají provozní náklady konvenčních spalovacích motorů a elektromotorů. Stěžejní částí práce je návrh kapacity baterie motocyklu, který se přestavuje z konvenčního spalovacího motoru na motor elektrický, a zvolení vhodné koncepce uložení motoru a baterie, aby nebyla výrazně ovlivněna dynamika motocyklu.
Offroad motocykly na elektrický pohon
Kobza, Tomáš ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na studií terénních motocyklů na elektrický pohon, jak aktuálně dostupných, tak i na vyvíjené prototypy. Práce popisuje historii elektromotocyklů až do současného poznání, problematiku konstrukce, používané typy pohonných jednotek a baterií. Porovnává motocykl s elektrickým pohonem s motocyklem konvenčním.
Koncepční návrh přestavby motocyklu na elektrický pohon
Roman, David ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Práce se zabývá studií aktuální nabídky elektromotocyklů, jednotlivých konstrukčních prvků a koncepcí použití elektromotoru a baterie. Dále se v práci srovnávají provozní náklady konvenčních spalovacích motorů a elektromotorů. Stěžejní částí práce je návrh kapacity baterie motocyklu, který se přestavuje z konvenčního spalovacího motoru na motor elektrický, a zvolení vhodné koncepce uložení motoru a baterie, aby nebyla výrazně ovlivněna dynamika motocyklu.
Offroad motocykly na elektrický pohon
Kobza, Tomáš ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na studií terénních motocyklů na elektrický pohon, jak aktuálně dostupných, tak i na vyvíjené prototypy. Práce popisuje historii elektromotocyklů až do současného poznání, problematiku konstrukce, používané typy pohonných jednotek a baterií. Porovnává motocykl s elektrickým pohonem s motocyklem konvenčním.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.