Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model přímých plateb v internetovém obchodu
Svobodová, Kateřina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na funkci přímých plateb v elektronickém prostřední. Stanovuje model, který pomáhá k lepšímu poukazování přímých plateb v internetovém obchodování. Cílem práce je právě navrhnutí takového modelu, který zlepší podmínky pro přímé platby v elektronickém obchodu všem firmám, které využívají elektronického obchodování. Výsledkem práce je teoretický model, který je aplikovatelný na jakýkoliv internetový obchod.
Návrh podpory prodeje elektronického obchodu
Liebscher, Lukáš ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce přináší návrh dílčích řešení z oblasti internetového marketingu pro obchod s elektronickými cigaretami. Zaměřuje se především na oblast podpory prodeje a direct marketingu, tedy nástrojů, které se používají pro zvýšení obratu e-shopu, zpřehlednění nabídky produktů a příslušenství, zlepšení komunikace a přístupu k zákazníkům. Na základě analýzy společnosti, požadavků a možností, které přináší dnešní internetový marketing, jsou navrhnuty dílčí nástroje cross-sellingu, up-sellingu a věrnostního systému. Z oblasti přímého marketingu je to vypracování návrhu pro e-mail marketing a online chat.
Návrh řešení internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poláček, Luboš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem řešení internetového obchodu. Popisuje základní a nejvhodnější kroky při zavádění prodeje přes internet.
Moderní model elektronického katalogu
Folta, Martin ; Foretek, David (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá modelem moderního elektronického katalogu, který slouží firmě k prezentaci svých služeb.
Elektronický obchod - jeho založenie, prevádzkovanie, propagácia a problémy s tým súvisiace
Vastušková, Valéria ; Laclavik,, Michal (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce je analýza a následné zhodnotenie efektívnosti spôsobu organizácie a súčasnej marketingovej stratégie internetového obchodu Petra computer s.r.o. Na základe získaných informácií tvorí výstup práce návrh na zlepšenie prevádzkovania a propagácie firmy. V prvej časti je spracovaná analýza súčasného stavu firmy. Druhá, teoretická časť, je venovaná teoretickým poznatkom a východiskám v oblasti e-komercie v spojení s marketingom spoločností. V tretej, praktickej časti, je spracovaný vlastný návrh na zlepšenie prevádzkovania a propagácie firmy Petra computer s.r.o., ktorý je vyhotovený na základe vopred zistených faktov a informácií tak, aby bol firme nápomocný a viedol k jej úspešnému pôsobeniu na trhu.
Návrh internetového obchodu
Outrata, Jakub ; Chytil, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice návrhu internetového obchodu, elektronických objednávkách, o možnostech zlepšení současného klasického stylu prodeje produktů k mnohem efektivnějšímu elektronickému způsobu. Obsahuje návrh internetového obchodu včetně analýzy požadavků společnosti.
Návrh elektronického obchodu pro Orsana s.r.o.
Hejtmánková, Lenka ; Imre, Marcel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je návrh implementace elektronického obchodu firmy zabývající se zakázkovou výrobou a prodejem šperků a módních a bytových doplňků. Obchod bude realizován s využitím některého z open-source systémů, upraveného dle požadavků a potřeb zadavatele. Součástí práce je představení společnosti, zhodnocení stavu současného elektronického obchodu a srovnání možných open-source řešení. Práce se dále zabývá návrhem implementace vybrané e-commerce platformy a úpravami jejího vzhledu a funkcí. Dále obsahuje návrh nízkonákladového řešení optimalizace pro vyhledávače a v závěru zhodnocuje splnění zadaných cílů a shrnuje doporučení pro další rozvoj.
Návrh implementace elektronického obchodu
Hadač, Michal ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Hlavním tématem bakalářské práce bude vhodně navrhnout a implementovat do praxe elektronický obchod pro společnost Ekolux. V práci se budu zabývat samotným návrhem a zvolením vhodného open-source systému, dále tak vhodnou marketingovou strategií a použití moderních nástrojů internetového marketingu tak, aby byl plnohodnotný elektronický obchod pro firmu nejen ziskovým přínosem, ale také technologickou inovací, na které se bude moci dále stavět a postupem času propojit s informačním systémem samotné firmy.
E-shop pro prodej stavebních materiálů
Czibor, František ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vytváření informačních systémů. Po jejím úvodu do informačních systémů shrnuje jednotlivé kroky, postupy, při jejich vytváření. Cílem bylo vytvořit po důkladné analýze detailní návrh, pak postoupit k implementování jednotlivých částí systému, a vytvořit funkční informační systém pro internetový obchod. Systém byl implementován pomocí technologií PHP, relační databáze MySQL a skriptovacího jazyka JavaScript.
Riziko projektování elektronického obchodu firmy
Gazdíková, Pavla ; Zmrzlík, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky z oblasti projektování elektronického obchodu a strategie firmy. Druhou část práce tvoří analýza současné situace firmy. Ve třetí, stěžejní části navrhuji obnovení internetového obchodu firmy a předkládám návrh e-shopu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.