Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Hodnocení mediálních výstupů v PR
Šroufková, Lenka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je sumarizovat a porovnat nejdůležitější metody využívané pro hodnocení mediálních výstupů. U každé metody popisuji její metodiku, hodnotím její výhody i nevýhody a aplikuji ji na konkrétní případ -- vyhodnocení kampaně pro společnost Rudolf Jelínek. Výsledkem mého zkoumání je doporučení, která z těchto metod je nejpřijatelnější v případě produktové a která v případě korporátní komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsem shrnula s použitím odborné literatury teorii public relations. Věnuji se zde definici veřejnosti a veřejného mínění jako východisek PR, definici samotného PR a cílů PR. Dále zdůrazňuji rozdíly mezi PR a reklamou. Závěr této části pojednává o jednotlivých druzích PR, jejich nástrojích a komunikačních kanálech. Druhou část mé práce zahajuji charakteristikou základních typů hodnocení PR. Dále se zaměřuji na vysvětlení hodnocení pomocí mediálních vstupů s užitím pěti různých metod (garance počtu výstupů, přepočet na inzertní plochu, využití ukazatelů nákladů a čtenosti média, AVE a využití programu Medplan), popisuji jejich metodiku, hodnotím jejich výhody i nevýhody a aplikuji je na konkrétní případ. Tato část by měla být praktickým průvodcem mediálního hodnocení. Tato kapitola je zakončena mým doporučení konkrétní metody pro produktovou i korporátní komunikaci.
Launch Windows 7 v ČR
Bínová, Eva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hyan, Robert (oponent)
Cílem této práce je popsat komplexně marketingový plán a strategii uvedení Windows 7 na český trh, popsat fázi realizace kampaně, vyhodnotit efektivitu a produktivitu marketingových aktivit na základě analýzy plnění marketingových a komunikačních cílů a dále pak vyhodnotit efektivitu PR jako jednoho z nástrojů komunikačního mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.