Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výzkum materiálních didaktických prostředků používaných ve výuce chemie na základních školách v České republice
Štruplová, Hana ; Rusek, Martin (vedoucí práce) ; Hamerská, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se věnuje využívání materiálních didaktických prostředků ve výuce chemie na základních školách v České republice. Výzkum se primárně zaměřil na učební pomůcky a didaktickou techniku z důvodu jejich bližšího vztahu k obsahu, metodám a formám výuky. Zvláštní zřetel byl kladen na využívání učebnic a jejich strukturních komponentů. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaké materiální didaktické prostředky se v uvedených vyučovacích hodinách vyskytují, jaká je doba a způsob jejich využívání ve výuce. V rámci používání učebnic měla bakalářské práce za cíl zmapovat, jaké strukturní komponenty učebnic se ve výuce chemie využívají a při jakých tématech. V teoretické části se proto práce zabývá charakteristikou těchto vybraných prostředků, která navazuje na jejich význam ve výuce. Výzkumnou metodou bylo systematické pozorování vyučovacích hodin chemie základních škol v České republice. Analýzou sesbíraných dat bylo zjištěno, že nejvíce se ve vyučovacích hodinách chemie objevovalo využívání tabule, pracovního listu či tištěného materiálu a různého ICT. Učebnice se v rámci výzkumu využívaly ve 21 % sledovaných vyučovacích hodin. Z dat vyplynulo, že na druh využívaného prostředku má vliv i probírané téma. Výsledky výzkumu by mohly posloužit jako podklad pro rozvoj moderní a interaktivní výuky...
Materiální výukové prostředky ve výuce praktického vyučování
Požár, Tomáš
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití materiálních výukových prostředků v oboru Mechanik Elektrotechnik – Informační technologie. Cílem práce je poskytnout přehled o dostupných didaktických učebních pomůckách a materiálních prostředcích pro výuku v odborném výcviku a popsat možnosti financování výukových prostředků pro školy. Práce se skládá ze čtyř kapitol, které se zaměřují na seznámení s oborem, didaktické učební pomůcky, materiální prostředky a financování. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky rámci výuky v oboru Mechanik Elektrotechnik – Informační technologie.
Soubor úloh pro laboratorní cvičení oboru Elektrotechnika na střední odborné škole
HOSPODÁŘSKÝ, Miroslav Václav
Tato práce se zaměřuje na využití měřicího rozhraní myDAQ firmy National Instruments ve výuce elektrotechnických měření na střední odborné škole. Cílem práce je návrh souboru vhodných měřicích úloh pokrývajících rozsah učební látky předmětu elektrotechnická měření pro 3. a 4. ročník oboru 26-41-M/01 Elektrotechnika. Součástí práce je popis vlastností měřicího rozhraní myDAQ a příslušného obslužného programu National Instruments Multisim. Obsahem praktické části práce je technologická a fotografická dokumentace jednotlivých měřicích přípravků připojitelných k rozhraní myDAQ. Tato diplomová práce navazuje na autorovu bakalářskou práci.
Počítačem podporovaná výuka fyziky
JIROUT, Jiří
Bakalářská práce "Počítačem podporovaná výuka fyziky" popisuje využití počítače a moderní didaktické techniky ve vyučování. Teoretická část popisuje názornost ve vyučování a informační a komunikační technologie při výuce fyziky. Dále je zde popsána didaktická analýza vybraného tematického celku Měření délky a následně navrženy elektronické doplňky pro výuku vybraného učiva. Těžištěm praktické části je vytvoření materiálů pro domácí přípravu a zkoušení žáků. Následně je zjišťováno, jak žáci hodnotí využívání moderní didaktické techniky přímo ve vyučovacích hodinách a domácí přípravě.
Výuka angličtiny dramatickými metodami
Šíp, Martin ; MACHKOVÁ, Eva (vedoucí práce) ; PROVAZNÍK, Jaroslav (oponent)
Tato práce se věnuje možné metodě výuky angličtiny jako cizího jazyka na prvním stupni základní školy s využitím prvků dramatické výchovy. Shrnuje metodické směry cizojazyčné výuky, popisuje a srovnává hlavní metody dramatické výchovy a metody anglického jazyka. V práci se zabývám tématikou dramatické hry a didaktickou hry, metodám výuky, principům cizojazyčné výuky. V další části se práce věnuje aplikaci jednotlivých metod dramatické výchovy jako je vstup do role, etuda, pantomima a improvizace do výuky angličtiny, popisuje lekce anglického jazyka vedené těmito metodami, včetně záznamu o průběhu jednotlivých lekcí. Tato práce je příkladem užití konkrétních metod.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.