Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současná situace na trhu s Customer Relationship Management systémy: analýza a potenciál CRM systémů pro živnostníky v České republice
Popelka, Ondřej ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice Customer Relationship Management systémů v kontextu jejich používání živnostníky. Je rozdělena do dvou nosných částí, z nichž ta první má za cíl uvést čtenáře do problematiky CRM a SCRM systémů, jejich přínosů pro subjekty a popsat evoluci těchto systémů s příchodem webového rozhraní 2.0 a prostředí, kde tyto systémy mohou působit. V druhé části pak analyzuji výsledky dotazníku pro živnostníky, který měl za cíl zmapovat jejich názor na tyto produkty, jejich ochotě do nich investovat a zjistit názor na přínosnost jednotlivých funkcí CRM systémů. V návaznosti na výsledky dotazníku vznikla definice vhodného řešení pro živnostníky a ta byla pak aplikována na tabulku předvýběru nejvhodnějších pro-duktů pro tento segment. Díky preferencím respondentů a vyhodnocení plnění požadovaných funkcionalit pak došlo k určení nejvhodnějšího řešení pro respondenty dotazníku zastupující živnostníky v České republice.
CRM jako prvek rozvoje péče pro firemní klientelu
MUŠETIĆ, Ivana
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a podrobnou analýzou v rámci celkové spokojeností zákazníků zkoumané společnosti. Cílem diplomové práce je zdůvodnit význam CRM jako prvku rozvoje péče pro firemní klientelu a na základě výsledků provedených analýz navrhnout možnosti dalšího rozvoje péče pro firemní klientelu ve vybrané společnosti. V návrhové části je zpracované komplexní řešení identifikovaných problémů současného řízení vztahů se zákazníky ve zkoumané společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.