Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Účinnost marketingové komunikace firmy BLAŽEK PRAHA a.s.
Balášová, Michaela ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce (Účinnost marketingové komunikace firmy BLAŽEK PRAHA a.s.) se zabývá marketingovou komunikací společnosti a zjištěním její účinnosti, která byla ověřena pomocí dotazníkového šetření a následným vyhodnocením. Práce je rozdělena do 5 kapitol, na teoretickou část, praktickou část, závěr, použitou literaturu a přílohy. Teoretická část se skládá z 5 hlavních kapitol a praktická ze 4 a dále se dělí na několik podkapitol. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy týkající se tématu, jako je marketing, marketingová komunikace, marketingové strategie, public relations a značka. V praktické části je nejprve společnost BLAŽEK PRAHA a.s. představena, dále je popsáno její zaměření, marketingová komunikace, a nakonec je ukázáno provedení empirického výzkumu, pomocí kterého jsem zjišťovala, jak je značka zákazníky vnímána. Cílem práce je zjistit, jakými způsoby společnost BLAŽEK PRAHA a.s. se svými zákazníky komunikuje a jak jsou tyto metody účinné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.