Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh změn systému hodnocení zaměstnanců ve vybrané společnosti
Votápková, Anna ; Weiterová, Monika (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku hodnocení zaměstnanců ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje představení teoretických východisek nezbytných pro zpracování této práce. Druhá část se věnuje představení společnosti, analýzám současné situace, vlastnímu průzkumu mezi zaměstnanci a rozhovoru s vedením společnosti. V poslední části je předložena úprava stávajícího systému hodnocení a jeho dopad na odměňování zaměstnanců.
Návrh změn systému hodnocení a odměňování pracovníků ve vybrané společnosti
Novotný, Vojtěch ; Blaňka, Jaroslav (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem změn systému hodnocení a odměňování ve vybrané společnosti. První část bakalářské práce pojednává o teoretických poznatcích z oblasti hodnocení a odměňování pracovníků. Druhá část obsahuje analýzu současného stavu hodnocení a odměňování pracovníků v organizaci. Závěrečná část sestává z návrhu na zlepšení těchto systémů včetně ekonomického zhodnocení navrhovaného řešení.
Analýza obsahu řízení pracovního výkonu pedagogických pracovníků v predprimárním vzdělávání
Průšová, Iveta ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat obsah řízení pracovního výkonu pedagogických pracovníků v podmínkách mateřské školy. Diplomová práce poukazuje na potřebu řízení pracovního výkonu, který je založený na principu řízení lidských zdrojů na základě dohody mezi ředitelem a pedagogickým pracovníkem o budoucím pracovním výkonu. Teoretická část práce se zabývá vztahem personální práce a řízení pracovního výkonu. Na základě odborné literatury jsou specifikovány termíny personální práce, řízení pracovního výkonu a obsahem pracovního výkonu. Praktická část práce se vztahuje k výzkumnému šetření v prostředí mateřských škol, jehož cílem bude analyzovat obsah řízení pracovního výkonu pedagogických pracovníků. Poskytne informace o tom, zda ředitelé mateřských škol mají se zaměstnanci sepsanou dohodu o pracovním výkonu. Zda mají pedagogové vypracován plán osobního rozvoje. Jak ředitelky a pedagogové využívají hodnocení pracovního výkonu pro další svou práci. Zda je pedagogům poskytována zpětná vazba. K výzkumnému šetření bude zvolena metoda dotazníku. Na základě dotazníkového šetření bude zvolen individuální polostrukturovaný rozhovor s ředitelem mateřské školy a analýza dokumentů školy.
Návrh změn systému hodnocení zaměstnanců ve vybrané společnosti
Votápková, Anna ; Weiterová, Monika (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku hodnocení zaměstnanců ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje představení teoretických východisek nezbytných pro zpracování této práce. Druhá část se věnuje představení společnosti, analýzám současné situace, vlastnímu průzkumu mezi zaměstnanci a rozhovoru s vedením společnosti. V poslední části je předložena úprava stávajícího systému hodnocení a jeho dopad na odměňování zaměstnanců.
Návrh změn systému hodnocení a odměňování pracovníků ve vybrané společnosti
Novotný, Vojtěch ; Blaňka, Jaroslav (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem změn systému hodnocení a odměňování ve vybrané společnosti. První část bakalářské práce pojednává o teoretických poznatcích z oblasti hodnocení a odměňování pracovníků. Druhá část obsahuje analýzu současného stavu hodnocení a odměňování pracovníků v organizaci. Závěrečná část sestává z návrhu na zlepšení těchto systémů včetně ekonomického zhodnocení navrhovaného řešení.
Analýza obsahu řízení pracovního výkonu pedagogických pracovníků v predprimárním vzdělávání
Průšová, Iveta ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat obsah řízení pracovního výkonu pedagogických pracovníků v podmínkách mateřské školy. Diplomová práce poukazuje na potřebu řízení pracovního výkonu, který je založený na principu řízení lidských zdrojů na základě dohody mezi ředitelem a pedagogickým pracovníkem o budoucím pracovním výkonu. Teoretická část práce se zabývá vztahem personální práce a řízení pracovního výkonu. Na základě odborné literatury jsou specifikovány termíny personální práce, řízení pracovního výkonu a obsahem pracovního výkonu. Praktická část práce se vztahuje k výzkumnému šetření v prostředí mateřských škol, jehož cílem bude analyzovat obsah řízení pracovního výkonu pedagogických pracovníků. Poskytne informace o tom, zda ředitelé mateřských škol mají se zaměstnanci sepsanou dohodu o pracovním výkonu. Zda mají pedagogové vypracován plán osobního rozvoje. Jak ředitelky a pedagogové využívají hodnocení pracovního výkonu pro další svou práci. Zda je pedagogům poskytována zpětná vazba. K výzkumnému šetření bude zvolena metoda dotazníku. Na základě dotazníkového šetření bude zvolen individuální polostrukturovaný rozhovor s ředitelem mateřské školy a analýza dokumentů školy.
Systém hodnocení zaměstnanců v organizaci
Vondráčková, Michaela ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat systém hodnocení zaměstnanců v konkrétním podniku na základě porovnání praktické aplikace s dostupnými teoretickými poznatky a následně vyhodnotit zjištěné skutečnosti spolu s návrhem případných změn, které by zlepšily efektivitu systému hodnocení pracovníků ve sledované společnosti. Diplomová práce je rozdělena na dvě části -- část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje informace o významu a smyslu hodnocení zaměstnanců, o řízení pracovního výkonu a jeho souvislosti se systémem hodnocení, návaznosti systému hodnocení na odměňování a rozvoj pracovníků, dále hovoří o oblastech hodnocení, hodnotících metodách a postupech při hodnocení pracovníků. V praktické části je představena sledovaná společnost a následně provedena analýza uplatňovaného systému hodnocení. Ta probíhá ve třech krocích -- prvním krokem je analýza současného systému hodnocení a její porovnání s obecně platnými teoretickými principy, druhým krokem je ústní dotazování a dotazníkové šetření, jehož cílem je zjištění spokojenosti vedoucích pracovníků a výkonných zaměstnanců se současným systémem hodnocení a jeho přínosy pro obě skupiny. Ve třetím kroku jsou na základě výsledků obou analýz identifikovány silné a slabé stránky systému a na závěr navrhnuta doporučení pro budoucí opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.