Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace v organizacích
Tomíčková, Marta ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
4 Abstrakt Cílem mé práce je vytvoření komplexního pohledu na problematiku komunikace v organizaci a zdůraznění její důležitosti pro fungování organizace a naplňování jejích strategických cílů. Práce představuje možné interpretování komunikace v organizaci a zaměřuje se při tom na zásadní momenty využívání komunikace v organizaci a dopady neefektivní komunikace na spokojenost zaměstnanců a jejich život v organizaci. K vypracování této práce jsem použila metodu kompilace a komparace odborné literatury a metodu expertních rozhovorů, které ukazují stav interní komunikace ve dvou vybraných organizacích a dokazují jednostranné vnímání komunikace v rámci organizace. První část práce podrobně rozebírá vlastnosti jednotlivých forem komunikace, jejichž znalost je velmi důležitým základem pro další studium problematiky komunikace v organizacích. Tato část práce popisuje také zásady aktivního naslouchání, které bývá velmi často opomíjeno jako součást komunikačních dovedností. Druhá část práce se věnuje možným interpretacím a dělením komunikace v organizacích v odborné literatuře a podrobně zpracovává problematiku interní komunikace a jejích dílčích částí. Další část práce přináší pohled na komunikaci ve vztahu manažera a zaměstnance. Tento pohled na komunikaci v organizacích je velmi často v odborné literatuře i praxi...
Komunikace v organizacích
Tomíčková, Marta ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
4 Abstrakt Cílem mé práce je vytvoření komplexního pohledu na problematiku komunikace v organizaci a zdůraznění její důležitosti pro fungování organizace a naplňování jejích strategických cílů. Práce představuje možné interpretování komunikace v organizaci a zaměřuje se při tom na zásadní momenty využívání komunikace v organizaci a dopady neefektivní komunikace na spokojenost zaměstnanců a jejich život v organizaci. K vypracování této práce jsem použila metodu kompilace a komparace odborné literatury a metodu expertních rozhovorů, které ukazují stav interní komunikace ve dvou vybraných organizacích a dokazují jednostranné vnímání komunikace v rámci organizace. První část práce podrobně rozebírá vlastnosti jednotlivých forem komunikace, jejichž znalost je velmi důležitým základem pro další studium problematiky komunikace v organizacích. Tato část práce popisuje také zásady aktivního naslouchání, které bývá velmi často opomíjeno jako součást komunikačních dovedností. Druhá část práce se věnuje možným interpretacím a dělením komunikace v organizacích v odborné literatuře a podrobně zpracovává problematiku interní komunikace a jejích dílčích částí. Další část práce přináší pohled na komunikaci ve vztahu manažera a zaměstnance. Tento pohled na komunikaci v organizacích je velmi často v odborné literatuře i praxi...
Uplatnění psychologie v personálním řízení
Tomíčková, Marta ; Michalová, Lucie (oponent) ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce)
CHern me prace je zasazeni personaIniho flzeni do kontextu psychologickych ved a popsani moznosti aplikace psychologickych zakonitosti do persomilni prace. Pokusila jsem se najit pfinos psychologie pro personalni fizeni a popsat jeji vliv na efektivitu vykonavanych personalnich Cinnosti. Prace je rozclenena do tfi zakladnich casti, ktere popisuji jednotlive oblasti personaIni prace a personaIniho fizeni. Prvni cast prace se venuje zasazeni personaIniho fizeni do kontextu spolecenskych vCd a pfedstaveni psychologickych vednich disciplin, z jejichz tezi a zakonitosti personalni fizeni cerpa. Pozomost je venovana zejmena oblasti sociaIni psychologie organizace, jejiz poznatky jsou dulezitYm zdrojem informaci pro vypracovani dalSich casti 16to prace. V druhe casti prace jsou rozebirany vybrane personalni Cinnosti, jejich metody a mozne uplatneni psychologie ph jejich provadeni. Hlavnim cHern je podrobny rozbor moznosti aplikace psychologickych poznatku do procesu vyberu pracovniku a jejich hodnoceni. Posledni cast prace se zameruje na osobnost pracovniku, moznosti jejich motivovani, na zvysovani pracovni spokojenosti a na rozsah poskytovane pece v ramci organizace.

Viz též: podobná jména autorů
5 Tomíčková, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.