Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 536 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Performance optimisation of turbocharged engine for Formula Student
Špičák, Milan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
This thesis focuses on the Powertrain choice evaluation for Formula Student car, building a reliable computational model by using an advanced testing equipment. The work is than focused on preparing the testing conditions, testing itself and also calibration of the Engine Control Unit to be able to validate the simulations as well as set the engine to run efficiently and reliably in hard racing conditions. It is part of the complex project developing turbocharged single-cylinder engine for TU Brno Racing team.
Stanoviště pro měření ventilových rozvodů
Martinček, Matej ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá rozvodovými mechanizmami spaľovacích motorov. Pre správnu funkciu mechanizmov a pre budúci vývoj je potrebné zistiť ich charakteristiky. Jednou z charakteristík je aj zdvih ventilov v závislosti na pootočení vačkového hriadeľa. Preto bolo navrhnuté a zostrojené univerzálne stanovisko, na ktorom je možné priebeh týchto charakteristík odmerať.
Snižování produkce škodlivin ve výfukových plynech moderních motorů
Matuška, Jaroslav ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na snižování produkce škodlivin ve výfukových plynech moderních spalovacích motorů. Popisuje dílčí sledované nežádoucí emise a legislativu, která reguluje jejich podíl ve výfukových plynech. Zabývá se jednotlivými metodami a možnostmi redukce obsahu škodlivin ve výfukových plynech a nastiňuje trendy a budoucnost v této oblasti inženýrství.
Návrh jednoválcového zážehového motoru
Číž, Petr ; Rasch, František (oponent) ; Rasch, František (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukce experimentálního jednoválcového zážehového motoru určeného pro výzkumné účely. Cílem práce je návrh konstrukce klikové skříně. Práce obsahuje rešerši konstrukci zážehových motorů. Na základě rešerše byly stanovený základní rozměry experimentálního motoru a 3-D konstrukční návrh. Byla provedena výpočtová analýza navržené klikové skříně v programech ADAMS (MBS) a ANSYS (MKP). Návrh je zaměřen na univerzálnost a jednoduchost konstrukce.
Camshaft design for Miller cycle engine
Dúlovcová, Gabriela ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
The main aim of this thesis is the analysis of influence of inlet valve opening length and compression ratio on performance and thermodynamic parameters of Miller cycle using GT-SUITE software. Next step was an optimization of inlet and exhaust valve timing with goal of increasing motor effective power. For chosen option was designed cam shaft with regard of kinematic and dynamic magnitude courses.
Matematický model řídicí jednotky CR
Kučera, Vlastimil ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Řízení spalovacího motoru je jedna z nejklíčovějších disciplín při jeho aplikaci a má přímý vliv na jeho výsledné charakteristiky. Diplomová práce ukazuje přípravu zkušebního motoru i jeho instalaci na zkušební stanoviště. Popisuje měření a zpracování dat potřebných k řízení naftového motoru s palivovým systémem common-rail a jejich následnou aplikaci při tvorbě matematického modelu řízení v programu GT-SUITE.
Sací a výfukové potrubí motoru pro nákladní automobil
Koksa, David ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením termodynamického modelu vznětového motoru pro nákladní automobil. Po vytvoření modelu jsou na základě simulací navrženy nové sací a výfukové potrubí. Navržené varianty potrubí jsou porovnány se sériovým provedením. Po zhodnocení jednotlivých variant je vybrána finální verze nového potrubí, pro kterou je sestaven 3D model.
Píst čtyřdobého zážehového motoru o výkonu 96kW
Josefíková, Kateřina ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se bude zabývat výpočtovým návrhem a konstrukčním řešením pístu pro čtyřdobý zážehový motor. Dále pak stanovením základních rozměrů motoru a klikového mechanismu. Na základě empirických údajů budou stanoveny základní rozměry pístu. Pro navrženou kinematiku klikového mechanismu bude provedena pevnostní kontrola kritických průřezů pístu.
Elektronický regulátor rychlosti vozidla
Šimbera, Michal ; Kučera, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem, realizací a ověřením funkce řídicí jednotky pasivního tempomatu. Nejdříve jsou identifikovány potřebné vstupy, výstupy a regulátor řídicí jednotky. Dále je rozebrán návrh elektroniky, volba procesoru, napájení a dalších použitých součástek. Následuje rozbor řídicího algoritmu naprogramovaného v C/C++. Nakonec je ověřena funkčnost sestavené řídicí jednotky s nahraným algoritmem na řízení spalovacího motoru.
Čtyřdobý jednoválcový motor závodního motocyklu třídy MX1
Kučera, Michal ; Svída, David (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje konstrukční návrh čtyřdobého jednoválcového závodního motocyklu o zdvihovém objemu 450 cm3. Na úvod je popsáno konstrukční řešení motorů některých motocyklů třídy MX1 a základní parametry konstruovaného motor. Dále následuje porovnání konstrukce částí klikového mechanizmu vyhovujícího pevnostnímu výpočtu s částmi vyhovujícími konstrukci soudobých závodních motorů. V další části je popsána konstrukce rozvodového mechanizmu, vyvažovacího hřídele, hlavy válce, válce motoru, umístění hřídelů převodovky, klikové skříně a mazací a chladící soustavy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 536 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Svída, Dominik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.