|
Návrh motivačního programu v NH Glass, s.r.o.
Stejskalová, Pavla ; Lacman, Petr (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zvýšení výkonnosti společnosti NH Glass, s.r.o., a to prostřednictvím inovovaného motivačního programu. Výše zmíněná firma působí ve sklářském průmyslu. V teoretické části je vymezena podstata a obsah motivace a motivačních teorií. Praktická část obsahuje vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření, na jehož základě bude navrhnuto možné zlepšení současného motivačního systému ve zvolené společnosti. Tento návrh přispěje ke zlepšení a zvýšení výkonu zaměstnanců.
|
|
Elektronický prodej vstupenek
Lacman, Petr ; Kolář, Vít (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce shrnuje současný stav elektronického prodeje vstupenek, analyzuje výhody a rizika, která elektronický prodej vstupenek přináší divákům i provozovatelům kulturních zařízení a uvádí přehled dostupných internetových platebních systémů. V diplomové práci je navrženo možné zlepšení elektronického prodeje vstupenek pro Městské divadlo Brno, které vychází z důkladné analýzy současného stavu za využití metod strategického managementu. Na základě údajů komerčního oddělení a managementu divadla jsou v diplomové práci analyzovány zásadní vnitřní i vnější faktory pomocí SLEPT a SWOT analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil.
|
|
Možnosti elektronického obchodu při nákupu nových automobilů
Hamplová, Veronika ; Lacman, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje komplexní analýzu prodeje nových automobilů přes internet. Pro celkovou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí je použita metoda SLEPTE a SWOT. Pro zjištění názoru na zavedení tohoto nového způsobu prodeje byl použit marketingový průzkum. Pozorován a hodnocen byl také současný stav webových stránek společností. Tyto stránky jsou velmi důležité při zavádění elektronického prodeje nových automobilů.
|
| |
|
Možnosti elektronického obchodu při nákupu nových automobilů
Hamplová, Veronika ; Lacman, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje komplexní analýzu prodeje nových automobilů přes internet. Pro celkovou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí je použita metoda SLEPTE a SWOT. Pro zjištění názoru na zavedení tohoto nového způsobu prodeje byl použit marketingový průzkum. Pozorován a hodnocen byl také současný stav webových stránek společností. Tyto stránky jsou velmi důležité při zavádění elektronického prodeje nových automobilů.
|
| |
|
Návrh motivačního programu v NH Glass, s.r.o.
Stejskalová, Pavla ; Lacman, Petr (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zvýšení výkonnosti společnosti NH Glass, s.r.o., a to prostřednictvím inovovaného motivačního programu. Výše zmíněná firma působí ve sklářském průmyslu. V teoretické části je vymezena podstata a obsah motivace a motivačních teorií. Praktická část obsahuje vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření, na jehož základě bude navrhnuto možné zlepšení současného motivačního systému ve zvolené společnosti. Tento návrh přispěje ke zlepšení a zvýšení výkonu zaměstnanců.
|
|
Elektronický prodej vstupenek
Lacman, Petr ; Kolář, Vít (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce shrnuje současný stav elektronického prodeje vstupenek, analyzuje výhody a rizika, která elektronický prodej vstupenek přináší divákům i provozovatelům kulturních zařízení a uvádí přehled dostupných internetových platebních systémů. V diplomové práci je navrženo možné zlepšení elektronického prodeje vstupenek pro Městské divadlo Brno, které vychází z důkladné analýzy současného stavu za využití metod strategického managementu. Na základě údajů komerčního oddělení a managementu divadla jsou v diplomové práci analyzovány zásadní vnitřní i vnější faktory pomocí SLEPT a SWOT analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil.
|