Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Data Visualization Trends in International Companies
Klapáčová, Miroslava ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Tématem diplomové práce je využití vizualizace v rámci datové analýzy v podnikovém prostředí mezinárodních společností, s hlavním zaměřením na nové a nastupující trendy v tomto dynamicky se rozvíjejícím odvětví. Od obecného pojednání o historii a současnosti oboru přecházíme k objasnění vizualizačního procesu a specifických forem, metod a technik datové vizualizace založených na vědeckých poznatcích o lidském percepčním vnímání. Následně navazujeme částí věnovanou vizualizačním nástrojům, které jsou aktuálně dostupné na trhu, analýzou vybraných nástrojů a praktickým ověřením znalostí podnikových uživatelů ohledně nabídky vizualizačních nástrojů a jejich funkcí. V poslední části si představíme vybrané současné a nastupující trendy vývoje odvětví.
Internet jako významný faktor globalizace a jeho dopad na rozvoj cestovního ruchu
Vaško, Martin ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent) ; Čajka, Peter (oponent)
Cestovní ruch je ve stále větší míře provázaný s rozvojem informačních a komunikačních technologií a především internetu a již delší dobu se online trh stává klíčovým aspektem jeho dalšího rozvoje. Současný technologický rozvoj s sebou přináší výraznou digitalizaci veškerých procesů a významně ovlivňuje způsob, jakým dnes společnosti vstupují a komunikují na online trhu cestovního ruchu. Stejně tak, v důsledku těchto změn, dochází k i k výrazným změnám v oblasti spotřebního chování a to napříč věkovými skupinami. Díky rozvoji těchto technologií je dnešní spotřebitel nejenom znalejší a zkušenější, ale je ve stále větší míře neustále online součástí tohoto trhu. Rozvoj online trhu cestovního ruchu je tak ve stále větší míře silně provázaný s růstem celkové internetové populace a v současné době i té, která ke svému přístupu na internet využívá mobilní infrastruktury a zařízení. Cílem disertační práce je analyzovat dopad rozvoje internetu, jako globálního fenoménu posledních desetiletí, a informačních a komunikačních technologií na trh cestovního ruchu, a zároveň vytvořit ucelený pohled na tuto problematiku z pohledu trhu cestovního ruchu.
Přínosy lokalizačních služeb pro retail
Prostredný, Ján ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Hlavním záměrem této bakalářské práce je analýza využití dostupných lokalizačních technologií pro retailové provozovny a zhodnocení jejich přínosu jak pro zákazníky, tak pro provozovatele. Jedná se především o možnosti přesné lokalizace zákazníka v prodejně, cíleně směřovaná reklama a zasílání informačních zpráv v závislosti na jeho poloze v prodejně. Sledování a vyhodnocování trajektorie pohybu a délky času stráveného na jednotlivých zastávkách v prostorách prodejny.
Collaboration tools within a given company
Dedíková, Zuzana ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá konkrétními nástroji na podporu spolupráce používané v dané firmě a jejím cílem je ověřit platnost zvolených hypotéz v rámci zkoumané firmy. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část práce obsahuje teoretická východiska dané problematiky. Je nastíněna tematika informačních technologií a komunikačních nástrojů od jejich začátků využívání po nejnovější trendy. Pozornost je věnována firmě Microsoft a jejím produktům Microsoft Lync, Microsoft SharePoint a Windows Phone a firmě BlackBerry a její přínosu pro vývoj a využití mobilních komunikačních zařízení. Praktická část obsahuje charakteristiku zkoumané firmy, proces tvorby a metodiku dotazníkového šetření, analýzu a hodnocení jednotlivých hypotéz.
Elektronické vzdělávání v ČR: Profil zákazníka a situace na trhu
Komrska, Jan ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Práce se věnuje vzdělávání s podporou moderních informačních technologií. Popisuje využívané metodické přístupy k tvorbě e-learningových vzdělávacích programů, shrnuje současné trendy a analyzuje vývoj globálního trhu vzdělávacích technologií. Vzhedem k zaměření práce na Českou republiku jsou též analyzovány výsledky 2 průzkumů, a sice využití e-learningu v soukromých firmách a využití e-learningu na VŠE.
Jazyková výuka s podporou ICT
Nováková, Marcela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možným uplatněním informačních a komunikačních technologií při výuce jazyků v konkrétní jazykové škole. Škola si nepřeje zavést přímo e-learning, spíše zmapovat možnosti oživení jazykové výuky využitím internetu. V práci je definován e-learning, jeho výhody a nevýhody, také příklady jeho užití. Velký prostor je věnován jeho podskupině - m-learningu, neboť jde o oblast s velkým potenciálem. Jazyková škola si přeje řešení s co nejnižšími náklady, proto je věnována pozornost i využití otevřených softwarů, internetových komunikátorů a sociálních sítí. Zájem studentů jazykové školy byl prověřen dotazníkovým šetřením. Následuje návrh vytvoření vlastní e-learningové aplikace, využití několika již existujících výukových aplikací pro e-learning i m-learning.
Nové IT technologie v maloobchodě
Schneebaum, Bedřich ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Abstrakt Práce se zaměřuje na IT systémy v moderním maloobchodě a zvláště se věnuje IT systémům pro přímou podporu prodeje a pro vnitřní organizaci provozu prodejen. Nezapomíná také na souvislosti mezi systémy, organizací a lidským faktorem. V prakticky zaměřené části řeší práce možný přínos zavádění samoobslužných pokladních systémů na produktivitu pokladních zón.
Facebook a jeho využití ve firemní praxi
Musilová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Práce pojednává o merketingovém využití Facebooku ve firemním prostředí.
Podnikatelský plán internetové firmy
Zelený, Martin ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem internetové firmy. V první části se zaměřuje na teoretický koncept počátku podnikání s důrazem na internetový marketing. Je věnována pozornost všem teoretickým aspektům od charakteristiky podnikatele přes právní formy až po formální věc zpracování podnikatelského plánu. V praktické části je pak rozpracován konkrétní podnikatelský plán firmy zabývající se novým druhem šíření video reklamy pomocí serveru, díky němuž mohou uživatelé vyhrát jimi předem vyhranou cenu. Tento podnikatelský záměr se jeví atraktivní jak zadavatelům reklamy, tak případným uživatelům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.