Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Collaboration tools within a given company
Dedíková, Zuzana ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá konkrétními nástroji na podporu spolupráce používané v dané firmě a jejím cílem je ověřit platnost zvolených hypotéz v rámci zkoumané firmy. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část práce obsahuje teoretická východiska dané problematiky. Je nastíněna tematika informačních technologií a komunikačních nástrojů od jejich začátků využívání po nejnovější trendy. Pozornost je věnována firmě Microsoft a jejím produktům Microsoft Lync, Microsoft SharePoint a Windows Phone a firmě BlackBerry a její přínosu pro vývoj a využití mobilních komunikačních zařízení. Praktická část obsahuje charakteristiku zkoumané firmy, proces tvorby a metodiku dotazníkového šetření, analýzu a hodnocení jednotlivých hypotéz.
Analysis of the Czech market of organic food
Dedíková, Zuzana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématikou nabídky biopotravin na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů v ekologickém zemědělství, objasňuje jakými zásadami se musí řídit ekologičtí zemědělci při kultivaci půdy, chovu hospodářských zvířat a pěstování rostlin. V krátkosti je zmíněna historie ekologického zemědělství ve světě a přiblížen je také vznik a postupný vývoj ekologického zemědělství v České republice. V práci je popsán systém kontroly ekologického zemědělství a systém udělování dotací v České republice. Práce přináší informace o programech pro rozvoj ekologického zemědělství, propagaci a šíření znalostí o biopotravinách. V praktické části je detailně popsán způsob a použití metodiky při průzkumu a analýze vybraných typů prodejního místa. Trh biopotravin je analyzován prostřednictvím dvou aspektů, a to z pohledu dostupnosti a ceny daných výrobků v zvolených prodejnách. Cílem práce je určit prodejní místo, kde si spotřebitelé biopotravin koupí požadované potraviny za cenově výhodných podmínek a zároveň si budou moci vybrat tyto potraviny z dostatečného sortimentu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.