Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Druhá etapa přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava
Belda, Miroslav ; Jíra, Daniel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práci se bude zabývat druhou etapou přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava procházející západně od České Lípy v přibližné délce úseku 3 km. Odhadované uvedením do provozu tohoto úseku je stanoveno na rok 2014. Tato stavba by měla v budoucnu navazovat na obchvat České Lípy a Nového Boru, který je v současné době bez finančních prostředků pro realizaci do roku 2025. Dopravní zátěž po dokončení celého obchvatu by měla být v roce 2030 přibližně 16500 vozidel­ / 24 hodin. Úsek je navržen v kategorii S 9,5 s variantním řešením dvou významných křižovatek. Diplomová práce bude zaměřena na snižování nákladů na výstavbu daného úseku.
Variantní řešení silnice I/57 v úseku Semetín-Bystřička
Kovářová, Veronika ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je, variantní řešení silnice I/57 v úseku Semetín-Bystřička. Trasa navržené komunikace, byla v části stávající komunikace zachována, pro její plné využití. Byly vypracovány 4 navržené varianty daného řešení, 3 varianty se snaží co nejvíce využít stávající komunikaci, za obcí Jablůnka, jedna navržená varianta B, vede mimo stávající komunikaci.
Studie jihovýchodního obchvatu města Uherský Brod
Dohnálek, Jakub ; Sabadáš, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je studie jihovýchodního silničního obchvatu města Uherský Brod, propojky silnice II/490 a silnice II/495. Součástí studie je problematika možné přeložky sil-nice I/50 do stejného prostoru. Obě stávající trasy jsou vedeny v intravilánu. Důvodem vzniku studie je snaha o snížení intenzity dopravy ve městě a kompletizace východního silničního ob-chvatu města. Ve výsledku byly zpracovány tři varianty, z nichž jedna byla vybrána k podrobnějšímu zpracování.
Rekonstrukce ulice Stromořadní a části ulice Břetislavova v Břeclavi
Olej, Otto ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Rekonstrukce úseku je navržena kvůli zlepšení technického stavu komunikací a zlepšení bezpečnosti dopravy silniční i pěší, které se zde protínají u důležitého dopravního uzlu - břeclavského vlakového a vedlejšího autobusového nádraží. Před budovou nádraží je vyřešeno dostatečné množství parkovacích stání s ohledem na velké množství pěších. Projekt také počítá s výhledovým vytvořením tzv. malého městského okruhu a napojením na plánovaný obchvat města, s čímž souvisí velká redistribuce dopravního toku ve městě.
Mimoúrovňová křižovatka silnic I/43 a II/385 v Kuřimi
Valentová, Gabriela ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem mimoúrovňové křižovatky, která nahradí kapacitně nevyhovující stykovou křižovatku silnic I/43 a II/385 poblíž města Kuřim. Dále mimoúrovňová křižovatka řeší napojení přivaděče severního obchvatu města Kuřim, který se napojí na plánovanou R43. Předpokladem je, že silnice I/43 zůstane zachována ve stávajícím stavu, čímž docílíme ekonomičnosti návrhu. Křižovatka je navržena tak, aby umožnila odbočení do všech směrů křižovatky.
Rekonstrukce přednádraží a návrh okružní křižovatky v obci Týniště nad Orlicí
Herynek, Jiří ; Kosňovský, Michal (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je rekonstrukce přednádraží a návrh okružní křižovatky v obci Týniště nad Orlicí. Bude navržena odlišná varianta stávající rekonstrukce.
Optimalizace kategorií silnic první třídy
Kosňovský, Michal ; Apeltauer, Tomáš (oponent) ; Kocourek,, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato disertační práce řeší možnosti využití silnic v uspořádání 2 + 1 v České republice. Vzhledem k tomu, že v České republice neexistuje žádný takový úsek, bylo nutné najít úseky s obdobnými parametry, vyhodnotit nehodovost a změřit na nich úsekové rychlosti. Nehodovost byla ověřena na 72 úsecích s obdobnými parametry a na jejím základě stanovena optimální délka dílčích úseků s parametry silnice v uspořádání 2 + 1. Pro vyhodnocení úsekových rychlostí bylo využito softwarové analýzy obrazu a rozpoznávání registračních značek. Na osmi vybraných úsecích s parametry silnice v uspořádání 2 + 1 poté proběhlo měření úsekových rychlostí, které prokázaly zlepšení dojezdových časů osobních vozidel. Na závěr byly provedeny dopravní modely pomocí mikrosimulace. Silnice v uspořádání 2+1 jsou vhodným řešením pro zvýšení cestovní rychlosti na úsecích, kde by budování čtyřproudé komunikace nebylo z ekonomického hlediska efektivní.
Rozšíření obytné zástavby v obci Pustá Polom
Kufka, Jiří ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh obytné zóny, přilehlých komunikací a napojení na stávající infrastrukturu ve východní části obce Pustá Polom. Návrh je v souladu s územním plánem obce a respektuje tedy vyhrazené plochy pro nové stavební záměry. Pro obytnou zónu jsou vytvořena tři variantní řešení, z nichž pouze jedno je dále rozpracované. Přilehlé komunikace jsou řešeny pouze jedním návrhem shodně pro všechny řešení obytné zóny. Návrh obsahuje i řešení statické dopravy.
Návrh řešení sil. I/42 – VMO v Brně v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom
Motl, Vojtěch ; Bijok, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování komplexního dopravního řešení v zájmovém území Velkého městského okruhu v Brně, a to v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom. Práce představuje dvě varianty výškového vedení VMO. První varianta uvažuje výškové vedení VMO po estakádě, kdy je obsluha území řešena pod estakádou v úrovni terénu. Areály po obou stranách VMO zůstávají nedotčeny. Ve druhé variantě autor předpokládá přestavbu části areálu Brněnských veletrhů. V tom případě je VMO veden po úrovni terénu a zvedá se až před MÚK Velodrom. Území je poté obslouženo novou obslužnou komunikací vedoucí přestavěnou částí a mosty vedoucími přes VMO. Dále je tématem práce vyřešení mimoúrovňové křižovatky Velodrom. Závěrem jsou obě varianty porovnané a vyhodnocené.
Cyklostezka Blansko – Nový Hrad
Efenberk, Tomáš ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace koridoru pro chodce a cyklisty na trase Blansko ČKD – Nový Hrad. Jedná se o společnou obousměrnou stezku pro chodce a cyklisty vedoucí podél toku řeky Svitavy a železniční trati č. 260 Brno – Česká Třebová a krajské silnice II/379. Součástí návrhu budou případné lávky přes řeku Svitavu a další stavební řešení umožňující překonání náročného terénu v problematickém úseku. Součástí diplomové práce je koncept variantního směrového řešení trasy a odůvodnění výběru podrobněji řešené varianty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.