Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí57 - 66  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systémy ochrany spotřebitelů před nebezpečnými výrobky
Borková, Zuzana ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem této práce je zmapovat systémy ochrany spotřebitele před nebezpečnými výrobky, zjistit informovanost spotřebitelů o těchto systémech a úroveň znalostí nutných při nákupu bezpečných domácích spotřebičů.
Spokojenost zákazníka s rehabilitačními službami
Saiverová, Denisa ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Turzík, Vladislav (oponent)
Diplomová práce se zaobírá spokojeností zákazníků, v tomto případě pacientů, s rehabilitačními službami v rehabilitačním ústavu Kladruby. V teoretické části práce definuje podle ISO norem 9000 a příslušné literatury obecné předpoklady kvality služeb, nastiňuje možnosti zvyšování kvality služeb, vysvětluje pojem spokojenost zákazníků a možnosti jejího měření a zvyšování. Dotazníkovým šetřením zjišťuje spokojenost či nespokojenost pacientů s určitými oblastmi. Oblasti šetření jsou např. péče lékařů a sester, poskytování informací o povaze zdravotního stavu, práce fyzioterapeutů, kvalita stravy a pořádek a vybavenost na lůžkových odděleních. Získané výsledky porovnává se šetřením z bakalářské práce.
Kvalita potravin - aditiva
Blehová, Lucie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce na téma "Kvalita potravin - aditiva" se zabývá legislativním zabezpečením používání potravinových aditiv (přídatných látek) v České republice. Dále rozebírá aditiva z hlediska jejich funkcí v potravinách a jejich vliv na zdraví člověka. Praktická část je zaměřena na názory spotřebitelů. Věnuje se i názorům odborníků a následně tyto dvě skupiny porovnává.
Nápojové obaly
Burešová, Michaela ; Kořánová, Helena (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti spotřebitelů s obaly na mléko. Provedený vlastní výzkum zjistil, že nejoblíbenějším obalem na mléko je nápojový karton, na druhém místě je sklo a třetí pozice patří plastu. V oblasti obalů je zapotřebí neustálého zlepšování, a to jak ze strany výrobců, tak i v chování spotřebitelů. V závěru jsou tedy uvedeny návrhy na zlepšení.
Ochrana spotřebitele v oblasti finančních služeb
Petr, Rostislav ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem této práce je představit nástroje ochrany, které jsou českému spotřebiteli k dispozici na poli finančních služeb. Konkrétně se zaměřuje na to, jakým způsobem je tato ochrana zajišťována a na koho se v případě problémů může obracet. Po vstupu České republiky do Evropské Unie je třeba se na tuto problematiku dívat v poněkud širší perspektivě, neboť paleta dostupných nástrojů se tím rozšířila. Součástí práce jsou i příklady ukázkových mimosoudních řešení přeshraničních sporů v rámci Evropské Unie.
Kvalita služeb na kolejích
Řeháková, Helena ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza kvality služeb na kolejích a návrhy na zlepšení kvality. Práce uvádí vybraná teoretická východiska, která by se mohla aplikovat do praxe. Dále analyzuje kvalitu procesu poskytování služeb na kolejích, a to pomocí vybraných jednoduchých nástrojů řízení kvality, jako je Ishikawův diagram nebo vývojový diagram. Z provedené analýzy vycházejí návrhy na zlepšení kvality.
Hodnocení kvality vybraného komoditního produktu
Syrovátková, Irena ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
V dnešní době je kvalita nepostradatelnou součástí každého produktu. Zákazník zohledňuje při koupi nového výrobku nejenom cenu a kvantitu nakupovaného zboží, ale v neposlední řadě vyžaduje převážně jeho kvalitu. Předmětem práce je srovnání kvality vybraných modelů motocyklů podle stanovených charakteristik, jeho vyhodnocení a návrhy pro spotřebitele i výrobce. V práci je představeno osm motocyklů různých značek ze stejné kategorie prodávaných na českém trhu. Uvedeny jsou zde základní informace o jejich základních znacích, tedy technických parametrech, nákladech, vzhledu a možnostech servisu. Na základě těchto stanovených charakteristik byla vyhodnocena kvalita vybraných motocyklů v jednotlivých skupinách hodnocení a bylo stanoveno jejich celkové průměrné pořadí podle jednotlivých výsledků. Pro objektivnost hodnocení byl vytvořen dotazník, jehož zpracování umožnilo lépe vyhodnotit různé znaky kvality a zároveň pomohl zjistit, které vlastnosti motocyklů jsou podstatné do jejich hodnocení zahrnout.
Bezpečnost potravin v obchodních řetězcích
Feix, Michal ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Teoretická část se zabývá principy bezpečnosti potravin. Jeden z principů je doplněn podkapitolou o systému RASFF a vlivu technologií na bezpečnost potravin. Popsány jsou legislativní požadavky a nejvýznamnější systémy k zajištění bezpečnosti potravin. Přiblíženy jsou systémy HACCP, IFS a BRC. Praktická část je věnována analýze systému zajištění bezpečnosti potravin ve vybraném obchodním řetězci. Je popsán výchozí stav, vypracován návrh funkčního systému a připojeny návrhy jeho možného dalšího zjednodušení.
Aplikace stadardních požadavků norem ISO řady 9000 ve firmě Servis elektro, Roudnice nad Labem
Kníže, Vladimír ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je připravit firmu Servis elektro, Roudnice nad Labem na zavedení a certifikaci systémů jakosti podle normy ISO 9001. Jelikož náklady na získání jsou pro malou firmu příliš vysoké, pokusím se diplomovou práci doplnit údaji, pomocí kterých splním veškeré podmínky pro získání dotace z programu Rozvoj na rok 2009. Dále se budu zabývat, jakým způsobem je možné získat další finanční prostředky mimo dotaci z programu Rozvoj na certifikaci podle normy ISO 9001. Tyto možnosti se pokusím porovnat pomocí vícekriteriálního hodnocení variant. Smyslem celé diplomové práce je dosažení větší konkurenceschopnosti firmy Servis elektro, se sídlem v Roudnici nad Labem.
Ekolabeling - nástroj pro zvyšování kvality
Janoutová, Marie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Petrová, Adéla (oponent)
Práce zkoumá, do jaké míry spotřebitelé o ekoznačení ví. V případě, že o něm moc nevědí, proč tomu tak je, co jim chybí apod. Toto zkoumání proběhlo na základě dotazování. Dále se diplomová práce věnuje vztahu kvalita versus ekoznačení. V aplikační části je popsána propagace loga EŠV na internetových stránkách jednotlivých firem a přímo na výrobku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí57 - 66  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.