Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 341 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšíření webového prohlížeče pro analýzu stránek
Navrátil, Rostislav ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cílem téhle práce je vytvořit rozšiřující modul webové prohlížeče se zaměřením na technologií WebExtensions. Rozšiřující modul umožní uživateli odeslat detaily o aktuálně zobrazené webové stránce a jejím textovém obsahu do serverové aplikace provádějící další analýzu a zobrazení výsledku. Rozšiřují modul je realizován pomocí technologie Extension APIs, ale je také podporován ve webových prohlížečích založených na WebExtensions. Komunikace mezi rozšiřujícím modulem a serverem je realizována pomocí XMLHttpRequest. Serverová aplikace je realizována v jazyce PHP.
Revizní systém pro LaTeX
Kyselák, Antonín ; Kolář, Dušan (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem integrovaného nástroje textového editoru pro dokumenty systému LaTeX, který umožňuje sledování, zaznamenávání a schvalování změn v dokumentech jako podporu pro týmovou spolupráci při psaní dokumentů. Aplikace je určena především pro operační systém Windows, pracuje s LaTeXovou distribucí MikTeX a textovým editorem Texmaker.
Compiler of a Language with User-Defined Syntax for New Constructs
Kuklínek, Lukáš ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
This project aims to design and implement an experimental programming language. The main feature of the language shall be the ability of the user to define new syntactic constructs. The language shall be statically typed and compiled to a native binary form. The language consists of two parts. The first part is a minimalistic core based on the principles of stack-oriented languages. The second part is a mechanism that lets users define new syntactic constructs. Then we elaborate on findings that have risen from design and experiments performed with the prototype implementation of the language.
Nástroj pro dabování videa
Koňárek, Petr ; Soukup, Ondřej (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multiplatformního nástroje pro dabing. Jde tedy převážně o zpracování videa a audia, respektive nahrávání hlasu dabérů a jejich následné editace. Naleznete zde technologie, které tuto problematiku řeší a přitom zajišťují multiplatformnost. Návrh nástroje je vytvořen, aby obsahoval všechny potřebné operace s audiem a přitom uživatelské rozhraní zůstalo lehce ovladatelné. Závěrem se dozvíte, jak byl nástroj otestován v soutěži v rychlodabingu .
Decompilation of Specialized and Advanced Instruction Sets
Holub, Juraj ; Kolář, Dušan (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Nowadays, the process of analyzing malicious software is an important part of information technologies. One of the crucial techniques is decompilation of malicious binary programs. The decompilation is a complex process, and there are multiple projects with such a goal. The project RetDec aims to develop retargetable and flexible decompiler. The goal of this research is to improve the decompilation of advanced instruction sets for architecture x86. The new optimization for FPU register stack manipulation is designed, and the support of FPU and SSE instruction set translation is extended. The new extensions are implemented and tested in the manner of decompilation efficiency and quality.
Webové uživatelské rozhraní databáze událostí
Hanzlík, Tomáš ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje návrh a implementaci webové aplikace, sloužící jako rozhraní mezi uživatelem a daty ze sociálních sítí. Ve webovém rozhraní je kladen důraz na zobrazení velkého množství dat a přehledného procházení mezi nimi pomocí filtrů. Je sestavena z JavaScriptové klientské části napsané ve Vue.js a Nuxt.js a serverové části v Django REST frameworku, která slouží jako zdroj dat.
Využití dynamického programování v grafových algoritmech
Biloš, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Burgetová, Ivana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá grafovými algoritmy, jejich využitím a přínosem optimalizační metody dynamického programování. Tento přínos je předveden uživateli pomocí aplikace. Grafové algoritmy najdou využití v mnoha odvětvích lidské činnosti i dnes. Používají se ve směrování paketů nebo například v navigaci. V práci jsou zpracovány tři metody, které patří mezi grafové algoritmy. Tyto problémy řeším klasickým i dynamickým způsobem a následně zjištěná data jsou porovnána.
Demonstrační program simulace precedenční syntaktické analýzy
Pichler, Libor ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem a tvorbou aplikace sloužící k výuce precedenční syntaktické analýzy. Hlavním úkolem práce bylo vytvořit demonstrační program, který obsahuje uživatelské rozhraní a přehlednou a srozumitelnou formu vysvětluje problematiku uvedeného tématu. Bylo využito multiplatformní knihovny pro uživatelské rozhraní, čímž je zaručena přenositelnost mezi různými operačními systémy. Ve vývoji byl také zohledněn případ použití aplikace pro výuku zahraničních studentů. Ve výsledku, aplikace demonstruje všechny klíčové momenty precedenční syntaktické analýzy.
Podpora pořádání festivalových soutěží
Pavelek, Miroslav ; Kolář, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením podpůrného informačního systému pro organizaci soutěží na festivalu Animefest. Jedná se o webovou aplikaci postavenou na aplikačním rámci Django napsaném v jazyce Python. Systém nahradí aktuální webové řešení a zároveň přinese nové funkce. Organizátorům festivalu umožní vytvářet nové soutěže a spravovat je spolu s přihláškami účastníků, soutěžícím pak registrovat se do soutěží a spravovat své přihlášky.
Offline editor wiki pro Android
Chrastina, Ondřej ; Šebek, Michal (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá wiki weby a mobilní platformou Android. Jejím cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje offline editaci wiki webů na mobilních zařízeních. Tato aplikace má být zaměřena na přívětivé uživatelské rozhraní, které umožnuje efektivní editaci. První část práce se soustřeďuje na teoretický popis wiki webů a platformu Android. Druhá část je věnována samotnému vývoji aplikace. Při vývoji je kladen důraz na rozšiřitelnost aplikace o komponentu k synchronizaci mezi lokálním úložištěm v mobilním zařízení a serverem. V závěru práce je výsledná aplikace zhodnocena a jsou nastíněny možnosti pro její potencionální vývoj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 341 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.