Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 999 záznamů.  začátekpředchozí385 - 394dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Minimalistická reprezentace modelu areálu Božetěchova
Král, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou grafických aplikací s omezenou velikostí. Popisuje techniky vhodné pro kompresi polygonálních modelů. V druhé části potom postup jejich praktického využití při vytvoření scény v 3D modelovacím prostředí a postupném exportu a převodu těchto dat do spustitelného souboru. V závěrečných kapitolách se věnuje optimalizaci kompilace zdrojových kódů v jazyce C a možnostem komprese spustitelných souborů.
E-learningový systém pro výuku matematiky
Pánik, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
V dnešní době je matematika jeden ze základních studijních oborů. Téměř neexistuje člověk, který by se s ní nesetkal. Studenti ovšem k ní často mají odpor a bojí se jí. Cílem této semestrální práce je návrh a analýza softwaru pro výuku matematiky studentů základních a středních škol. V práci je popsána základní motivace pro vytváření tohoto softwaru a principy fungování. Jedná se o software, který je určen výhradně pro samostudium a snaží se, aby se studenti matematiky nebáli a učení je bavilo.
Jednoduchá mobilní a webová aplikace pro organizování schůzek
Fašánková, Erika ; Škandera, Juraj (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie webovej aplikácie, ktorej účelom bude riadiť vyvolávanieľudí zapísaných v poradovníku. Aplikácia tak pomôže lepšie zorganizovať ľudí čakajúcichna poradie a zároveň im ušetrí množstvo času, nakoľko sa do poradia môžu zapísať eštepred príchodom na dané miesto. Výsledná aplikácia vyvíjaná pomocou frameworkuDjangos využitímPostgreSQLdatabázy a ďalších technológií, je umiestnená naHeroku. Webováaplikácia je responzívna a prispôsobená tak aj mobilným zariadeniam či tabletu. Používateľvytvorí poradovník - "semafor a na jeho spravovacej stránke vidí zoznam ľudí zapísanýchv poradovníku. Môže prihlasovanie do poradia ukončiť, otvoriť alebo zavolať ďalšieho ča-kajúceho v poradí. Ľudia, ktorí sa chcú do poradia zapísať, už vopred vedia, koľko ľudípred nimi čaká na svoje poradie. Po zapísaní do poradia majú možnosť sledovať svoje po-radie, ktoré sa každou zmenou aktualizuje bez nutnosti obnovy stránky. Obsahom práceje oboznámenie s princípom vývoja webových aplikácií, existujúcimi riešeniami podobnéhoproblému, návrhom aplikácieOrganize Semaphore, použitými technológiami a implementá-ciou aplikácie.
Systém pro správu outdoorových aktivit a víkendových akcí
Kmeť, Dušan ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je implementovat informační systém pro správu aktivit a víkendových akcí. Systém je schopen spojovánim aktivít vytvářet programy pro tréninky. Systém disponuje efektivním uživatelským rozhraním reflektujícím frekventované úkony.
Rozpoznání počasí z pohledu venkovní stacionární kamery
Jenčo, Michal ; Juránková, Markéta (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce řeší rozpoznávání počasí z pohledu stacionární venkovní kamery se záběrem krajiny, a to konkrétně mlhy, jasného, polojasného a zamračeného počasí. Zvolený problém byl vyřešen výpočtem pěti obrazových příznaků a strojového učení. Podařilo se dosáhnout celkové úspěšnosti rozpoznávání 95% s jenom malými odchýlkami mezi jednotlivými typmi počasí. Hlavným zjištěním této práce je, že za pomoci zvolené sady jednoduchých příznaků je možno úspěšně odlišit zvolené typy počasí. Výsledky této práce umožňují graficky vykreslit průběh počasí počas dne.
Hra Set pro Android
Vlach, Antonín ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit adaptaci karetní hry Set pro zařízení s operačním systémem Android. Požadovaná aplikace měla být jednoduchá na ovládání. Dalším požadavkem bylo, aby začínající uživatel nemusel znát pravidla hry předem, ale mohl se je naučit právě používáním této aplikace. Výsledkem je nativní aplikace pro Android s jednoduchým material designem. Její hlavní částí je hra na čas. V pochopení pravidel může novým uživatelům pomoci vysvětlení pravidel doplněné grafickými příklady nebo také výukový mód - tutoriál, při kterém lze stupňovat obtížnost a hráč si může kdykoli vyžádat nápovědu. Dokončení jedné hry trvá zhruba 3-10 minut (podle úrovně hráče), proto je hra ideální pro ukrácení dlouhé chvíle (např. při čekání na hromadnou dopravu).
Detekce a rozpoznání dopravních značek v obraze
Vránsky, Radovan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá různými metodami detekce a rozpoznání dopravních značek v obraze. V úvodě jsou různé z těchto metod popsané a je ukázané jejich využití v praxi. V další části je podrobně popsaná implementace aplikace na detekci a rozpoznani dopravních značek v obraze s využitím Support Vector Machine. Také je tu popsaný způsob vytváření datové sady či různých modelů popisujících tuto sadu. V závěru je potom celá metoda zhodnocená.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Minařík, Antonín ; Matýšek, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce řeší tvorbu grafického intra s použitím OpenGL, jehož velikost nesmí přesáhnout 64 kB. Popsané a použité techniky zahrnují: Phongův osvětlovací model, mlhu, skybox, generování textur pomocí šumu a shadow mapping. Intro se odehrává ve velkoměstě, a jsou popsány techniky využité pro generování všech prvků města. Dále jsou popsány metody snížení velikosti aplikace a systém pro animaci kamery.
Optická lokalizace velmi vzdálených cílů ve vícekamerovém systému
Bednařík, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce představuje semiautonomní systém pro optickou lokalizaci velmi vzdálených pohyblivých cílů za pomocí několika polohovatelných kamer. Kamery byly kalibrovány a zastaničeny pomocí speciálně navržených kalibračních terčů a metodologie, jejímž účelem je minimalizovat hlavní zdroje chyb, jež byly objeveny během důkladné analýzy přesnosti. Detekce cíle probíhá manuálně, zatímco vizuální sledování je automatické a staví na dvou state-of-the-art přístupech. Odhad 3D lokace cíle je založen na triangulaci z více pohledů pracující s nepřesnými měřeními. Základní sestava o dvou kamerových jednotkách byla otestována na statických cílech a pohybujícím se pozemním cíli, přičemž byla přesnost odhadu lokace cíle porovnána s teoretickým modelem. Díky modularitě a přenosnosti je možné systém použít v široké škále situací, jako je například monitoring vytyčeného území, včasná detekce hrozby v bezpečnostních systémech nebo řízení vzdušeného provozu

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 999 záznamů.   začátekpředchozí385 - 394dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.