Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Kándlová, Aneta ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení současného stavu ve vybrané společ-nosti. Teoretická část popisuje všeobecně marketingové prostředí a marketingový mix. Praktická část se zaměřuje na popis konkrétní společnosti, a to Šumavského pivovaru Vimperk. Práce dále detailně zkoumá marketingové prostředí a marketingový mix této společnosti. V závěru bakalářské práce budou vyhodnoceny zjištěné informace a prostřednictvím SWOT analýzy se navrhne zlepšení současné situace společnosti.
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Anděrová, Veronika ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je návrh na zlepšení současné situace společnosti, která se zabývá zejména poskytováním služeb, na základě marketingové situační analýzy. Společnost DOPRAVA ZÁRUBA M&K s.r.o. poskytuje služby pneuservisu, servisu vozidel, služby čerpací stanice, stanici technické kontroly a měření emisí. Hlavní činností této firmy je mezinárodní kamionová doprava. Teoretická část se zabývá pojmy, jako je vymezení marketingu a marketingového prostředí, marketingového mixu a SWOT analýzy. Praktická část popisuje historii i současnost společnosti DOPRAVA ZÁRUBA M&K s.r.o., marketingový mix a analýzu vnějšího prostředí. Dále praktická část zahrnuje i SWOT analýzu a následné doporučení na zlepšení současné situace podniku.
Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu
Čapek, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent) ; Lieskovská, Vanda (oponent) ; Rozmahel, Petr (oponent)
Disertační práce prezentuje teoretické přístupy ke category managementu, včetně definice jeho základního osmistupňového procesu. Implementace category managementu je uvedena na příkladech firmy Coca-Cola, které dokládají funkčnost navržené metodiky a cílů z úvodu této práce.
Problematika řízení nákladů a výnosů ve firmě J. S. K. Partner, s. r. o.
Kyselová, Markéta Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
V práci jsou analyzovány jednotlivé nákladové položky, jsou vyhodnoceny jednotlivé ukazatele nákladovosti, zhodnocení řízení nákladů a výnosů. Firma J. S. K. Partner, s. r. o. podniká v různých oborech podnikání. Firma sídlí v Kamenici nad Lipou. Nejprve jsem charakterizovala jednotlivé nákladové položky za roky 2002 až 2006. Výsledkem byl základní pohled na ekonomickou situaci firmy. Pro detailnější analýzu nákladů jsem provedla analýzu ukazatelů nákladovosti.
Uplatnění marketingového řízení v podniku FOPO II, s.r.o.
Koubová, Monika Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
V teoretické části se práce zaměřuje na podklady sloužící pro analýzu marketingového řízení. Společnost FOPO II., s.r.o. je autorizovaný dealer značky FORD s hlavním sídlem v Počátkách. V praktické části jsou popsány jednotlivé fáze marketingového řízení a jednotlivé nástroje marketingového mixu. V závěrečné části práce jsem zhodnotila marketingové řízení a využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu a navrhla jsem zlepšující opatření do budoucna.
Zelený marketing
Bělonohá, Romana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je uvést vybraný přehled firem působících v různých odvětvích, které využívají ekologických prvků a zelených myšlenek ve svých činnostech. Zhodnocení současného stavu zeleného marketingu a výhled tohoto směru do budoucna, a to zejména v České republice v konfrontaci se světem.
Strategie pro dopravní podniky k umístění na liberalizovaném trhu veřejné osobní dopravy
Gregor Wittner, Naděžda ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
V práci se budu zabývat změnami, které přijdou na dopravní podniky a výzvami, které je čekají od roku 2010. Obsah práce bude rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se bude zabývat z části vývojem veřejné osobní dopravy, vysvětlením některých specifických pojmů spojených s dopravním trhem, právní úpravou, financováním a ovlivňujícími faktory. Celá práce se bude zaměřovat především na autobusovou dopravu. Praktická část rozebere na konkrétním případě současnou situaci na dopravním autobusovém trhu v České Republice, dále jaké změny budou následovat od roku 2010. Popíši možné strategie pro umístění (zakotvení), které autobusové společnosti mohou mít. V závěru práce vyjádřím doporučení pro konkrétní firmu.
Strategická analýza podniku
Šímová, Radka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Teoretická část závěrečné práce je zaměřena na definici strategie podniku a popis metod interní a externí analýzy, jako je PEST analýza, 4C analýza, SWOT a Porterova analýza. Cílem praktické části práce je aplikace metod na konkrétní společnost, její interní a externí prostředí. V závěru práce jsou shrnuta doporučení pro daný podnik a jeho strategie.
Význam finanční analýzy v podniku Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a.s.
Gryč, Jaroslav ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Šiška, Ladislav (oponent)
Jednou z hlavních a nejčastěji zkoumaných oblastí je oblast určení vlastní finanční situace podniku respektive finančního zdraví podniku. K vymezení finanční stability podniku slouží finanční analýza. Diplomová práce obsahuje představení společnosti Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod a. s. a zhodnocení její finanční situace za období let 2005 -- 2007. Práce je zpracovávána pomocí vybraných metod finanční analýzy, které se aplikují na podnik. Dále jsou navrhována možná řešení a opatření vedoucí k možnému zlepšení finanční situace podniknu, která podtrhnou význam finanční analýzy. Posouzení finanční situace podniku začíná horizontální a vertikální analýzou výkazů, analýzou pracovního kapitálu a bilančními pravidly. Poté následuje analýza poměrových ukazatelů (ukazatele likvidity, rentability, zadluženosti a aktivity), analýza cash flow a analýza soustav ukazatelů (finanční páka, Du Pontův rozklad). Finanční analýza je zakončena ekonomickým normálem a souhrnnými ukazateli (Index IN05 a Kralickuv Quick test).
Zajišťování a rozvoj pracovních sil v Mlékárně Klatovy, a.s.
Šimková, Lucie ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Mazancová, Jitka (oponent)
Diplomová práce na téma "Zajišťování a rozvoj pracovních sil v Mlékárně Klatovy a. s." v teoretické části zkoumá různé způsoby získávání nových pracovníků, personální plánování, analýzu pracovních míst a dále se zabývá systémem podnikového vzdělávání, plánováním vzdělávání a realizací profesní kariéry. Praktická část aplikuje teoretické poznatky v praxi, analyzuje metody zajišťování pracovních sil používané v organizaci, výběr uchazečů, současnou personální politiku a systém vzdělávání a rozvoje pracovníků. V závěru práce jsou navržena doporučení na zlepšení situace pro další období.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.