Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Kándlová, Aneta ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení současného stavu ve vybrané společ-nosti. Teoretická část popisuje všeobecně marketingové prostředí a marketingový mix. Praktická část se zaměřuje na popis konkrétní společnosti, a to Šumavského pivovaru Vimperk. Práce dále detailně zkoumá marketingové prostředí a marketingový mix této společnosti. V závěru bakalářské práce budou vyhodnoceny zjištěné informace a prostřednictvím SWOT analýzy se navrhne zlepšení současné situace společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.