Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 121 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Pleva, Jiří ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost.
Analýza marketingových nástrojů stavebního podniku v Kazachstánu
Shvedova, Yelizaveta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na teoretické a praktické aspekty marketingu a marketingových strategií stavebních podniků, s důrazem na proces získávání zakázek. Cílem je analyzovat a zhodnotit účinnost těchto strategií v akviziční činnosti stavebního podniku. Teoretická část popisuje marketing a strategie v oblasti stavebnictví a proces získávání zakázek. Praktická část analyzuje marketingové nástroje stavebních firem v Kazachstánu, s ohledem na ekonomickou situaci, výběr respondentů a finanční analýzu firem. Dotazníkové šetření je prováděno na základě pěti předpokladů. Výstupem práce je navržení doporučení pro marketingovou strategii stavební firmy za účelem zvýšení její konkurenceschopnosti při soutěžení o zakázky.
Zohlednění marketingových aspektů při prodeji nemovitosti
Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na „Zohlednění marketingových aspektů při prodeji nemovitosti“ a zabývá se současnou situací realitního trhu v České republice s důrazem na marketing při prodeji i náboru nemovitosti. Situace realitního trhu je porovnávána s vymezenou oblastí pro marketingový výzkum tedy okresem Vyškov. V rámci marketingového výzkumu byla provedena analýza realitních kanceláří a jejich zákazníků pomocí dotazníků. Na základě výsledků analýzy byly navrženy marketingové strategie pro prodej a nábor jednotlivých typů nemovitostí. Diplomová práce má dvě části teoretickou a praktickou. V první části se zabývám specifikací základních pojmů, které souvisejí s marketingem, v druhé části je již aplikován marketingový výzkum v praxi. V závěru jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zlepšení.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Lhota, Jiří ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat jejich vysoký potenciál.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
Analýza využití marketingových nástrojů v projektu „Nová Zbrojovka“
Horváth, Martin ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práca popisuje problematiku marketingovej stratégie a marketingového plánu pre stanovené ciele developerského projektu Nová Zbrojovka. Práca analyzuje účinnosť používaných marketingových nástrojov a prichádza s návrhmi na ďalšie použitie analyzovaných marketingových nástrojov. Na základe nadobudnutých dát bola pre developerský projekt vybraná vhodná stratégia pre dosiahnutie marketingových cieľov. Práca načrtá možnosti využitia umelej inteligencie v marketingu.
Tvorba marketingových strategií při budování goodwill stavebního podniku
Rumanová, Beáta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na goodwill stavebních firem, jeho budování a marketingové aktivity s ním spojené. Teoretická část popisuje základní pojmy důležité k pochopení problematiky, jako jsou podnik, goodwill, značka nebo marketing. Závěr teoretické části je věnován marketingovému strategickému procesu. V praktické části je proveden průzkum tří stavebních firem, pomocí kterého jsou navrženy marketingové strategie při budování goodwill společnosti.
Problematika Goodwill jako nedílné součásti hodnoty stavebního podniku
Lipovská, Zuzana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na hodnotu goodwill i značky vybraného stavebního podniku a v současnosti užívaných metod pro jejich stanovení. V teoretické části práce jsou popsány základní teoretické pojmy, které se vztahují k problematice goodwill, značka, stavební podnik a jejich hodnota. Dále jsou představeny metody výpočtu goodwill a značky a metoda řízeného rozhovoru. V závěru teoretické části je popsáno marketingové plánování. V praktické části práce jsou zpracovány vybrané metody ocenění hodnoty goodwill a hodnoty značky firmy. Následně jsou stanoveny tři hypotézy a otázky pro metodu řízeného rozhovoru, které jsou testovány. Na základě zjištěných analýz jsou v závěru práce navrženy marketingové strategie na udržení a posílení hodnoty goodwill a značky firmy.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Skřepková, Magda ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu Bytového domu Kopečná 9 a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován. Cílem je tedy ukázat, že aplikování marketingových analýz v praxi má pro investory výhody a mělo by tak být součástí podkladů při rozhodování firem.
Zjištění marketingových procesů stavebního podniku
Mášová, Veronika ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na výpočet hodnoty goodwill vybraného stavebního podniku několika metodami a doporučení vhodné kombinace těchto metod pro její stanovení. V teoretické části jsou charakterizovány základní teoretické pojmy z oblasti marketingu ve stavebnictví, včetně rozdělení stavebního trhu. Dále je definován pojem goodwill a následuje několik metod pro jeho stanovení. V závěru teoretické části je popsáno marketingové plánování. V praktické části práce jsou zpracovány vybrané metody ocenění hodnoty goodwill, které jsou následně zhodnoceny. Poté je provedena analýza prostředí pomocí SWOT analýzy. Na základě získaných výsledků a informací je v závěru práce navržena marketingová strategie a návrh na vhodnou kombinaci metod pro stanovení hodnoty goodwill stavebního podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 121 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 DOHNAL, Radomír
2 Dohnal, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.