Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kompetence 4.0: sebehodnocení kompetencí spojených se 4. průmyslovou revolucí u vybraných studentů z FF a PřF UK
Beneš, Jan ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Šafr, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu měření kompetencí spojených se 4. průmyslovou revolucí nebo průmyslem 4.0 u vzorku bakalářských studentů z přírodovědecké a filozofické fakulty Univerzity Karlovy. Cílem práce je vytvoření a otestování modelu kompetencí spojených se 4. průmyslovou revolucí. Dílčím cílem je porovnávání úrovně sebehodnocených kompetencí u vzorku bakalářských studentů dle fakulty, studijního programu a ročníku. V práci je realizována fokusní skupina a dotazníkové šetření, kterého se celkem účastnilo 863 bakalářských studentů z přírodovědecké a filozofické fakulty. Model kompetencí spojených se 4. průmyslovou revolucí je testován pomocí konfirmační faktorové analýzy a rozdíly v úrovních jednotlivých kompetencí jsou u vzorku studentů analyzovány pomocí parametrických a neparametrických metod. Konfirmační faktorová analýza s využitým odhadem WLSMV prokázala, že hierarchický model kompetencí je v dobré shodě s naměřenými daty (CFI = 0.973, TLI = 0.967, RSMEA = 0.055, SRMR = 0.058) a je možné ho aplikovat při měření kompetencí. Výsledkem porovnávání sebehodnocených kompetencí je, že mezi vzorkem studentů z přírodovědecké a filozofické fakulty nejsou statisticky významné rozdíly v sebehodnocení kompetencí 4.0. Žádné statisticky významné rozdíly v sebehodnocených kompetencích 4.0 nejsou ani...
Srdce v sepsi
Harazim, Martin ; Matějovič, Martin (vedoucí práce) ; Beneš, Jan (oponent) ; Kula, Roman (oponent)
Sepse je nejčastějším důvodem úmrtí hospitalizovaných pacientů. Jedná se o velmi komplexní a heterogenní snahu organismu porazit mikrobiální agens. Celosvětovou snahou zůstává tento děj více pochopit a zároveň vyvinout účinné léčebné strategie umožňující zlepšit přežití septických nemocných. Tato práce se věnuje pouze malé výseči problematiky septického stavu - kardiomyopatii vzniklé během sepse. Tato dosud málo probádaná oblast je nadále obtížně uchopitelná a přináší více otázek než odpovědí. Má práce se snaží některé z těchto otázek zodpovědět. Zároveň má za cíl nastínit nejen patofyziologické skutečnosti, které této klinické jednotce vedou, ale také blíže rozebrat diagnostiku a možné terapeutické intervence. Část věnovaná vlastnímu výzkumu je zaměřena na konkrétní možnosti časné diagnostiky a ovlivnění mortality během sepse, především ve spojitosti s podáním betablokátorů. KLÍČOVÁ SLOVA Sepse, septická kardiomyopatie, beta blokátory, BUN
Influenceři a marketingové strategie
Beneš, Jan Matyáš ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na influencery dětí, reklamu, přesvědčování převážně v internetovém prostředí a na marketingové a sociologicko-psychologické strategie ovlivňující nejenom dětskou populaci. Zabývá se způsoby a technikami, kterých marketéři využívají při přesvědčování klientů, a hlavně dětí ke koupi a při komunikaci. Součástí práce je základní popis influencerů, kteří se zaměřují na děti; rozbor vybraných sociálních sítí a vydělávání na sociálních sítí. KLÍČOVÁ SLOVA Dětští influnceři, přesvědčování, strategie influencerů, reklama, marketing
Obrazotvornost a poetika: Výrazové prostředky britského progresivního rocku v letech 1967-1977
BENEŠ, Jan
Tématem práce je interpretace některých klíčových výrazových prostředků britské progresivní rockové hudby, a to od období jejího rozkvětu na přelomu šedesátých a sedmdesátých let přes období hledání a experimentací v polovině let sedmdesátých až po nástup punku a změnu uspořádání estetických norem rockové i šíře populární hudby vůbec. Práce se zabývá primárně způsoby, jak britská progresivní rocková scéna komunikovala s publikem, tedy rozborem obsahových složek, jako jsou témata kompozic a s tím související grafická a vizuální prezentace klíčových hudebních děl té doby. Práce se snaží vysledovat a popsat souvislosti mezi jednotlivými výrazovými prostředky progresivního rocku britské hudební scény, tedy prostředky literárními, hudebními a vizuálními, včetně inovativních způsobů komunikace s publikem formou koncertů a divadelních prvků prezentace.
Fotbal
Beneš, Jan ; Lidický, Bernard (vedoucí práce) ; Babilon, Robert (oponent)
Cílem práce bylo navrhnout a implementovat simulátor fotbalového utkání a porovnat výslednout implementaci s ostatními programy se stejnou funkcí. Byl navržen model, podle kterého hráči a brankáři hrají fotbalové utkání. Program je možno provozovat v interaktivním módu, kdy jsou hráči jednoho z týmů ovládáni uživatelem, nebo je možné sledovat fotbalové utkání umělých inteligencí. Dále je součástí simulace reálná fyzika fotbalovho míče a odrazů od břevna a tyčí.
US Strategic communication towards Islamic state
Truchlá, Jana ; Beneš, Jan (vedoucí práce) ; Riegl, Martin (oponent)
Hlavnou témou mojej bakalárskej práce je ukážka kľúčovej role budovania "public image" a uplatňovania strategickej komunikácie voči Islamskému štátu zo strany súčasného amerického prezidenta Donalda Trumpa a jeho predchodcu v úrade Baracka Obamu. V teoretickej časti práce stručne popíšem najnebezpečnejšiu teroristickú organizáciu modernej doby - Islamský štát ako agresora a hrozbu Západného sveta, v antagonizme s protektívnou politikou USA, ako aktéra na čele Globálnej protiteroristickej koalície. V tejto časti sa primárne pokúsim načrtnúť hlavný koncept strategickej komunikácie, ako takej, jej formy a rozdiely v pojmoch strategická komunikácia a propaganda. Praktické jadro práce je venované analýze spôsobov formulovania strategickej komunikácie jej priamymi aktérmi s cieľom informovať relevantné publikum, a teda verejnosť Spojených štátov o jednotlivých krokoch počas vojny proti IS. Konkrétne sa zameriam na oficiálnu strategickú komunikáciu prezidentov Obamu a Trumpa na príklade rozboru vybraných tlačových besied. V rámci digitálnych médií sa zameriam na sociálnu sieť Twitter a fenomén tzv. Twitterovej diplomacie. Kľúčovým prvkom práce je popísanie stanovených priorít strategickej komunikácie v časovom období dvoch posledných prezidentov USA. Špecifický časový rámec súvisiaci s aktom zmeny na...
Procedurální generování měst
Beneš, Jan ; Wilkie, Alexander (vedoucí práce) ; Křivánek, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce navrhuje novou metodu pro procedurální generování městských silničních sítí. Popsány jsou jednoduchá dopravní simulace založená na postřezích ze sociální geografie, která je schopná řídit časový vývoj městských silničních sítí pomocí navrhu nových vysokokapacitní komunikací, stejně tak jako modifikováný algoritmus pro generování místních komunikací. Navržená metoda je vysoce automatizovaná.
Analýza výsledků modelování částicových jevů v počítačových hrách
Novotný, Jiří ; Boldyš, Jiří (vedoucí práce) ; Beneš, Jan (oponent)
Hlavním tématem této práce je návrh metody, která umožňuje porovnávání výstupů z ručně nastaveného částicového systému se vzorovým videem pozorovaného jevu. Pro jednoduchost se práce zaměřuje výhradně na kouřové efekty a jejich porovnávání. Konkrétně jsou navrženy deskriptory popisující celkovou barevnost zkoumaných vstupních videí, dále pak deskriptory tvaru a časového průběhu kouře, založené na výsledku metody segmentace obrazu zvané Alpha Matting, která umožňuje rozlišení objektů v popředí od pozadí s tím, že objekty jsou popsány včetně své případné průhlednosti. Diplomová práce je doprovázena vzorovými nahrávkami kouřů, které byly natočeny speciálně pro tento účel. Výsledek navržené metody je podpořen ukázkou postupného vylepšování simulace vybraného kouřového efektu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Interaktivní model hádky pomocí virtuálních agentů
Babor, Petr ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Beneš, Jan (oponent)
V počítačových hrách s ambicemi vyprávět příběh se často objevují cut-scény, pasáže hry, kde hráč nehraje, ale pouze sleduje část vyprávěného příběhu. To hráče vyvádí z kontinuity hraní. Je snaha tyto pasáže co nejvíce začlenit do vlastní hry. Cílem práce je navrhnout, implementovat a otestovat model pro tvorbu cut-scén s dynamickým vývojem a omezenou možností uživatelské interakce. Model jsme omezili na situaci, kdy se 3 postavy hádají a implementovali jsme ho pro platformu Pogamut. Jako výrazové prostředky používáme animace a zobrazení emotikon, postavy nemluví přirozeným jazykem. Pohyb zajišťují steeringová pravidla z projektu Steering Library. Dramaturgii a synchronizaci scének řídí pravděpodobnostní konečný automat. Ke zhodnocení práce jsme použili experiment, kde testované osoby sledovaly generované cut-scény a porovnávaly je s ručně vyrobenými. Výsledky potvrdily předpoklad, že generované scénky nedosahují kvality ručně psaných. Testované osoby je přesto vnímaly pozitivně, díky možnosti ovlivňovat jejich vývoj. Implementované části modelu mohou sloužit k tvorbě her a výukových programů se sociální tématikou. Teoretický návrh modelu lze využít i pro jiné platformy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
46 BENEŠ, Jan
3 BENEŠ, Jaromír
45 BENEŠ, Jiří
5 BENEŠ, Jonáš
18 BENEŠ, Josef
2 Beneš, J.
8 Beneš, Jakub
1 Beneš, Jan Matyáš
3 Beneš, Jaromír
9 Beneš, Jaroslav
2 Beneš, Jindřich
45 Beneš, Jiří
5 Beneš, Jonáš
18 Beneš, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.