Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Influenceři a marketingové strategie
Beneš, Jan Matyáš ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na influencery dětí, reklamu, přesvědčování převážně v internetovém prostředí a na marketingové a sociologicko-psychologické strategie ovlivňující nejenom dětskou populaci. Zabývá se způsoby a technikami, kterých marketéři využívají při přesvědčování klientů, a hlavně dětí ke koupi a při komunikaci. Součástí práce je základní popis influencerů, kteří se zaměřují na děti; rozbor vybraných sociálních sítí a vydělávání na sociálních sítí. KLÍČOVÁ SLOVA Dětští influnceři, přesvědčování, strategie influencerů, reklama, marketing

Viz též: podobná jména autorů
46 BENEŠ, Jan
3 BENEŠ, Jaromír
45 BENEŠ, Jiří
5 BENEŠ, Jonáš
18 BENEŠ, Josef
2 Beneš, J.
8 Beneš, Jakub
46 Beneš, Jan
3 Beneš, Jaromír
9 Beneš, Jaroslav
2 Beneš, Jindřich
45 Beneš, Jiří
5 Beneš, Jonáš
18 Beneš, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.