| |
| |
|
Využití elektronického podpisu v obchodní komunikaci.
Bauer, Oldřich ; Konečný,, Vladimír (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá elektronickým podpisem a jeho využitím na nejmodernější úrovni a je zaměřená na ochranu dat ve světě elektronických dokumentů. Popisuje tyto technologie po technické i legislativní stránce s využitím v praxi a v konkrétní firmě. Zahrnuje i informace o digitálních knihovnách, ochraně autorských práv a osobních údajů, elektronické podatelně a obchodní komunikaci. Podává ucelený obraz o dané problematice s přihlédnutím k aktuálnímu stavu legislativy a především s přihlédnutím k využití v praxi.
|
|
Návrh dílčí části informačního systému pro firmu Plynoterm, spol. s.r.o.
Jaša, Alois ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení informačního systému ve firmě Plynoterm, spol. s r.o. Je provedena analýza současného stavu informačního systému metodou HOS 8. Na základě zjištěných skutečností, které se porovnají s požadavky firmy, je navrženo několik řešení. Jednotlivá řešení se porovnají mezi sebou podle zvolených kritérií a vybere se optimální varianta. U zvoleného návrhu pak zhodnotíme jeho přínosy pro firmu.
|
| |
|
Strategické řízení Elektronického obchodu firmy.
Marek, Daniel ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou elektronického obchodu, kde se zaměřuje jak na marketingovou strategii, tak i na komplexní strategické řízení především v začátcích fungování. Na základě poznatků z teoretické části a provedené analýze, je v praktické části navržena strategie, která by měla firmě pomoci k dosažení vytyčených cílů.
|
| |
| |
|
Strategické řízení Elektronického obchodu firmy.
Marek, Daniel ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou elektronického obchodu, kde se zaměřuje jak na marketingovou strategii, tak i na komplexní strategické řízení především v začátcích fungování. Na základě poznatků z teoretické části a provedené analýze, je v praktické části navržena strategie, která by měla firmě pomoci k dosažení vytyčených cílů.
|
| |