Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí509 - 518další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Financování Českého tenisového svazu se zaměřením na vybraná tenisová střediska
Musil, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Jakob, Radek (oponent)
Název práce: Financování Českého tenisového svazu se zaměřením na vybraná tenisová střediska Title of the Thesis: Financing of the Czech Tennis Association with a focus on specific tennis centres Cíle práce: Analýza finančních toků v rámci přerozdělování prostředků od sportovní asociace nižším organizačním složkám. Na základě rozboru finančního stavu vybraných středisek výchovy mládeže zachycení a návrhy zdokonalení stávajícího systému podpory jednotlivým střediskům. Metoda: Bylo použito popisné analýzy dostupných dokumentů o ČTS, SWOT analýzy u vybraných sdružení a dále byla provedena interview se zástupci klubů a s generálním sekretářem ČTS. Výsledky: Objasňují problematiku financování ČTS a přispívají k porozuměni finančních vztahů ve vícevrstevné sportovní asociaci. Klíčová slova: sportovní asociace, tenis, středisko výchovy mládeže, státní dotace.
Návrh podnikatelského záměru nestátního sportovně - rekreačního zařízení
Musálek, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Návrh podnil\.atelského záměru nestátního sportovně - regeneračního zařízení A Business Project Concept ofthe Non - Governmental Sport&Regeneration Facility Cíl práce: Cílem práce Je vytvoření návrhu podnikatelského záměru sportovně - regeneračního zařízení v městské části Prahy 19 - Kbely. Průzkum potřeb obyvatel městské části Prahy 19 v oblasti poskytování služeb volnočasového charakteru i analýzy služeb poskytovaných v nejbližších konkurenčních zařízeních. Vytvoření obchodní společnosti, návrh rekonstrukce vybraných prostor a zajištění výběrového řízení pro dodavatele vybavení a stavebních prací. Vytvoření finanční rozvahy a vypracování rentabilnosti celého projektu. Metody práce: Studium pramenů, relevantních pro danou problematiku. Vlastní dotazm'kové šetření, provedené na dostupném vzorku respondentů. Výsledek práce: Zhodnocení vhodnosti budoucí realizace sportovně - regeneračního zařízení ve spádové obci Prahy 19- kbely. Analýzy názorů a postojů respondentů k poskytování služeb volnočasového charakteru v oblasti sportovně - regeneračm'ho sektoru na základě vlastního dotazníkového šetření. Klíčová slova: fitcentrum, fitness, fit studio, sport, sportcentrum, wellness, zařízení
Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace
Trubač, Tomáš ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Title: Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace Business strategies oftravel agencies in terms ofexploitation of individua! promotional types Metoda: V této práci bylo použito metody dotazníkového šetření - jak písemné, tak ústní formy - za účelem získání informací o využití a hodnocení účinnosti jednotlivých druhů propagace českými cestovními kancelářemi. Výsledky: Výsledky provedeného šetření podávají přehled o propagaci v cestovním ruchu z hlediska jejího využívání a možností zaměření se na vysoce účinné formy. Klíčová slova: cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, marketingová komunikace, propagační formy, dotazníkové šetření, měření účinnosti propagace. 2
Využití outdoorových aktivit ve firemním vzdělávání
Jindra, Alexandr ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
a klíčová slova Název: Využití outdoorových aktivit ve firemním vzdělávání Cíle práce: Přiblížit historii outdoorových aktivit u nás a v zahraničí, rozebrat specifika outdoor trainingu a jejich uplatnění ve firemním vzdělávání. Analýza konkrétního vlivu outdoorových aktivit na firemní týmy. Vyvodit závěry a doporučení pro začlenění outdoorových aktivit jako jedné z částí firemního vzdělávání Metoda: Dotazníkové šetření a popisná analýza Výsledky: Přímé reakce účastníků absolvujících outdoorový kurz a zkoumání vztahů mezi jednotlivými zkoumanými veličinami. Klíčová slova: outdoor training, teambuilding, firemní vzdělávání, pracovní tým
Projekt aktivní dovolené ve Francouzských Alpách (návrh produktu CK Adventura)
Zima, Martin ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Projekt aktivní dovolené ve francouzských Alpách (návrh produktu CK Adventura) Title : Project of active vacation in the French Alps (proposal of new product for CK Adventura) Cíle práce: Představit možnosti trávení aktivní dovolené, příprava cyklistického zájezdu do francouzských Alp. Metody : Popisná analýza, interview. Výsledky: Vytvoření realizovatelného zájezdu pro CK Adventura, analýza cestovního ruchu v České republice. Klíčová slova: cestovní ruch, aktivní dovolená, cyklistický zájezd, CK Adventura, Tour de France, Alpy.
Uplatňování Etického kodexu reklamy v České republice
Vejclová, Lea ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Uplatňování Etického kodexu reklamy v České republice Assertion of Ethics Code of Advertisement in Czech Republic Cíl práce: analyzovat situaci etické samoregulace na poli reklamy v ČR a vytvořit návrh reklamm'ho spotu v souladu s Etickým kodexem Metody práce: analýza případů řešených Radou pro reklamu, vlastní projekt Výsledky: vyhodnocení výsledků stížností na reklamu a zjištění postoje veřejnosti, změna reklamního spotu Klíčová slova: reklama, právo, etická samoregulace, Rada pro reklamu, copy advice, Etický kodex 1
Brazílie jako destinace cestovního ruchu
Šrámková, Martina ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Brazílie jako destinace cestovního Název v agličtině: Brazil as a tourism destination Cíle práce: Cílem této práce je charakterizovat Brazílii jako destinaci cestovního ruchu. Nahlédnout pod obecné povědomí o Brazílii, podat ucelený obrázek o kulturním a sociálním prostředí, odkrýt možnosti, které tato obrovská země nabízí v oblasti cestování a cestovním ruchu, rovněž také zhodnotit nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu a navrhnout modelový individuální zájezd. Metoda: Diplomová práce vychází z popisné a komparativní analýzy. Pro zjištění detailnějších informací týkající se nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří byl vypracován dotazník. Výsledky: Získané výsledky podávají přehled o možnostech Brazílie v oblasti cestovního ruchu a cestování a osvětlují nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu. Klíčová slova: Brazílie, cestovní ruch, cestovní kanceláře, cestovní agentury, turista, návštěvník, nabídka zájezdů do Brazílie, modelový zájezd, nezávislé cestování
Způsoby propagace lyžařských zájezdů do zahraničí
Šrámková, Barbora ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Souhrn: Název prá(:e: Zpusoby propagace lyžařských zájezdu do zahraničí. Title: Promotion methods of skiing tours abroad. Cíle práce: Ve své práci chci charakterizovat a přiblížit veškeré možné zpusoby, jakými jsou lyžařské zájezdy do zahraničí propagovány a jakými by propagovány být mohly. Metodologie: V práci jsem použila popisnou analýzu a metodiku zjišťování empirických dat v podobě dotazníku. Výsledky: Došla jsem k tomu, že cestovní kanceláře zabývající se prodejem lyžařských zájezdu využívají zejména reklamy, osobního prodeje a katalogu, jakožto propagačních prostředku. Lyžařské destinace nejvíce propagují na vlastních internetových stránkách. Klíčová slova: Marketing, propagace, cestovní ruch, cestovní kanceláře, lyžařské zájezdy
Srovnání produkčních aspektů při výrobě audiovizuálního díla
Jáklová, Alena ; Berka, Pavel (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Srovnání produkčních aspektů při yýrobě audiovizuálního díla Juxtaposition produce aspects at production audiovisual works Cíle práce: Vytvořit stabilní, průhlednou a na trhu dobře etablovanou společnost produkující umělecky hodnotné a komerčně úspěšné celovečerní filmy. Metoda: Postupnou eliminací faktorů, které negativním způsobem ovlivňují zájem diváků a hledáním dalších vhodných aktivit na možné oslovení co nejširší veřejnosti vytvořit nový systémový přístup k celkové realizaci audiovizuálních děl. Výsledky: Komplexní systémové řešení vlastní realizace filmových projektů se zapojením dalších aktivit z oblasti sportu a charity. Klíčová slova: film, propagace, akciová společnost, investoři, producent, kultura,sport. 1
Vliv sportovního úspěchu na finanční situaci fotbalového klubu
Mrázek, Jiří ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Vliv sportovního úspěchu na finanční situaci fotbalového klubu Title of work: Influence of sport success on financial situation of football club Cíl práce: Hlavním cílem práce je analýza vlivu sportovního úspěchu na finanční situaci v klubu. Přesněji pak analýza vlivu sportovních úspěchů resp. neúspěchů na přijmy a výdaje klubu, a to jak v krátkém období, tak i v dlouhodobějším horizontu několika sezón. Analýza se týmu I. Gambrinus ligy SK Sigma Olomouc, pro názornější náhled na věc pak i porovnání s předními evropskými velkokluby. Metody: Použití hloubkových rozhovorů, resp. interview s představiteli fotbalového klubu. Využití odborné literatury a interních materiálů klubu. Použití SWOT analýzy pro zhodnocení marketingové a obchodní činnosti klubu. Výsledky: Objasňují vliv sportovního úspěchu na výši příjmů a výdajů klubu. Ukazují stěžejní činnosti klubu přinášející rozhodující část finančních prostředků do klubu. Popisují rozdíly v českém fotbalovém prostředí a prostředí vyspělých fotbalových zemí západní Evropy. Klíčová slova: Sponzoring, prodej reklamy, merchandising, veřejné rozpočty, investice, náklady, SWOT analýza, marketing, úspěch. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí509 - 518další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
14 ŠÍMA, Jan
3 ŠÍMA, Jaroslav
30 ŠÍMA, Jiří
7 Šíma, Jakub
3 Šíma, Jaroslav
2 Šíma, Jindřich
30 Šíma, Jiří
2 Šíma, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.