National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
Banner Advertising
Majoroš, Miroslav ; Stříteský, Václav (advisor) ; Štědroň, Bohumír (referee)
History of internet advertising, types of internet advertising. Banner advertising, methods of payment for banner advertising, formats and technologies. Internet media market in Czech Republic, portals, servers, media agents, media agencies, SPIR association. Banner campaign, its planning, execution and evaluation. Videobanner campaign Nivea For Men, searching for the most effective format for videoadvertising on the internet.
Finanční analýza společnosti Slovak Telecom, a.s.
Majoroš, Miroslav ; Fojtík, Aleš (advisor) ; Boukal, Petr (referee)
Cílem této práce je vyhotovit finanční analýzu společnosti Slovak Telecom, a.s., tedy rozbor jejich finančních výkazů a zhodnocení jejiho finančního zdraví. Práce je rozdělena metodickou a praktickou část a má 15 kapitol. Rozsah zkoumaného období je 5 let (2001-2005). Vertikální a horizontální analýza účetních výkazů, bilanční pravidla, analýza poměrových ukazatelů, analýza soustav ukazatelů

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.