Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 480 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a realizace v-obchodu s obuví s automatickým rozpoznáním velikosti
KULÍK, Ondřej
Diplomová práce s názvem "Návrh a realizace v-obchodu s automatickým rozpoznáváním velikosti" se zabývá implementací moderní technologie pro virtualizaci virtuálního obchodu s obuví. Hlavním cílem této práce je analyzovat potřeby spotřebitelů a majitele společnosti Boty Kulík a navrhnout virtuální obchod s obuví v prostředí programu Resonite tak, aby byly co nejefektivněji uspokojeny potřeby spotřebitelů. Literární rešerše tvoří teoretický základ, jehož součástí je vymezení pojmu spotřebitelské chování a virtuální realita. Spotřebitelské chování je ovlivněno faktory nákupního chování a modely nákupního chování. Pro efektivní využívání virtuální reality spotřebitelem je potřeba pořízení virtuálních nástrojů a technologií. V neposlední řadě literární přehled popisuje programy používané pro modelování virtuálního obchodu. Praktická část obsahuje analýzu a identifikaci potřeb spotřebitelů a majitele společnosti Boty Kulík. K vybavení virtuální prodejny slouží aplikace Polycam, pomocí které byly vytvořeny 3D modely nabízených produktů. Virtuální obchod BIGHORN je zpracováván prostřednictvím programu Resonite pro tvorbu virtuálního prostředí. Virtuální obchod nabízí spotřebitelům možnost rozpoznat velikost obuvi, prozkoumání a vyzkoušení obuvi, získání informací o dostupnosti, přidat obuv do košíku, dokončit objednávku a navrhnout obuv s vlastním designem. V závěru praktické části je popsán postup realizace virtuálních scén, které spotřebitelům umožní výše uvedené služby a postup pro spotřebitelské chování uvnitř virtuálního obchodu.
Povědomí o Fairtade mezi spotřebiteli
SEMIRÁDOVÁ, Helena
Bakalářská práce se zabývá zjištěním úrovně povědomí spotřebitelů o Fairtrade. Zkoumá různé aspekty problematiky, která je ohledně Fairtrade vnímána jakož jsou například historie a principy, které jsou s daným tématem spojovány a měly by být dodržovány. Hlavním cílem práce bylo zjistit stupeň znalosti dané oblasti a vytvořit návrhy vedoucí k jejímu zvýšení. Výzkum je založen na dotazníkovém šetření, kdy respondenti vyplňují dotazník online formou. Výsledná data byla zpracována pomocí aplikace Microsoft Excel a prezentována prostřednictvím grafů. Určené hypotézy jsou ověřeny pomocí Pearsonová chí-kvadrát testu a následně došlo k přijetí či zamítnutí jejich obsahu. Závěrem jsou navržena řešení, jak povědomí o dané problematice zvýšit. Hlavním návrhem je uspořádání sportovní akce s Fairtradovou tematikou pro všechny věkové kategorie.
Averze spotřebitele ke ztrátě
Navrátil, Radek ; Katrňáková, Eliška (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je analýza chování spotřebitele, jeho vztahu k riziku/ztrátě, jak předchází riziku této ztráty, jaké nástroje a metody využívá pro snižování ztráty ve vybraných oblastech spojených se spotřebitelským chováním. Pro aplikaci jednotlivých nástrojů a metod byl zvolen přístup 2 modelových rodin se třemi životními situacemi. Výstupem diplomové práce je návrh postupu opatření vedoucí k snižování riziku ztráty v daných životních situacích těchto rodin.
Rozhodování spotřebitele v podmínkách rizika
Cetlová, Tereza ; Svobodová, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Cílem práce je čtenářům poskytnout komplexní pohled na souběžný vývoj psychologie s ekonomií. V práci je naznačeno, jak mohou být psychologické experimenty použity pro celkové obohacení klasické teoretické ekonomie. V diplomové práci se čtenáři seznámí s vývojem ekonomických teorií v průběhu let a také tím, jakou roli v těchto teoriích hraje člověk jako osobnost. Součástí práce je také část zabývající se rozhodováním spotřebitele.
Analýza nákupního chování spotřebitele
Vrabcová, Eva ; Lochman, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také matici důležitost - spokojenost. Zjištěné výsledky jsou podloženy informacemi z provedeného výzkumu, který probíhal pomocí osobního dotazování. Po posouzení výsledků jsou formulovány návrhy doporučení, jak pro supermarket, tak i pro specializovanou prodejnu. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. V druhé části zpracuji dotazníkové šetření a vyhodnotím získaná data. V poslední části navrhnu vlastní řešení.
Reklama a její vliv na spotřebitele
Daněk, Jan ; Chloupek, Pavel (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na pojem reklama, na její historii, dělení reklamy a reklamních médií a také na spotřebitele a jeho spotřební chování a faktory ovlivňující nákupní chování. V praktické části se pak zaměřuje na analýzu spotřebního chování spotřebitelů, konkrétně v oblasti energetických nápojů. Byl proveden výzkum, jehož výsledky napomohou ke zlepšení marketingové komunikace firmy Red Bull.
Averze spotřebitele/investora ke ztrátě
Svorad, Michal ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou postoje a chování spotřebitele v roli investora na finančních trzích ke ztrátě, respektive jak předcházet riziku budoucí ztráty. V teoretické části je popsána teorie nutná k porozumění druhé, praktické části, dále také nástroje a metody, které jsou využívány pro snižování rizika ztráty.
Analýza vlivů na reklamu na trhu s doplňky stravy
Jandáková, Pavla ; Dvořák, Václav (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Tématem předkládané diplomové práce je analýza legislativních vlivů na reklamu. Kromě obecné úpravy reklamy je práce zaměřena především na regulaci reklamy doplňků stravy. Na konkrétních příkladech jsou uvedeny rozbory možných nedostatků. Tato práce řeší také postup tvorby reklamy a její legislativní kontroly na marketingovém oddělení společnosti VALOSUN a.s.
Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice
Jindrová, Marta ; Spanilý, Ivo (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ekologického zemědělství v ČR. Cílem práce je prozkoumat vztah českých spotřebitelů k biopotravinám a pokusit se nalézt postupy pro zlepšení situace ekologických zemědělců.
Averze spotřebitel/investora ke ztrátě
Mazánek, Lukáš ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
V diplomové práci se budu zabývat vztahem spotřebitele a jeho averze ke ztrátě. Vyjádřením možných rizik, které je možné vystihnout za pomocí behaviorálních teorií a psychologického přístupu. Praktická část práce bude soustředěna na popis chování spotřebitelů v roli investora. Vztah těchto spotřebitelů ke ztrátě vzhledem k výši jejich příjmu a praktická doporučení jak případná rizika ztráty zohledňovat a minimalizovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 480 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.