Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketingový audit
Voráček, Jiří ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Barbora, Barbora (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou online marketingu ve společnosti Alensa, s.r.o. V úvodní části práce je rozebrána problematika internetového marketingu včetně jeho nástrojů. V praktické části jsou analyzovány 3 zahraniční projekty společnosti na základě online marketingového auditu. V práci jsou detailně zkoumány 3 weby společnosti, včetně jejich analýz návštěvnosti a konkurence. Další část je věnována samotným nástrojům internetového marketingu. Nástroje jsou rozebírány jeden po druhém a okomentovány konkrétními hodnotami. Zvlášť byla od nástrojů oddělená část SEO, která byla zkoumána z technického hlediska. Dále byla analyzovaná účinnost webu z hlediska použitelnosti a důvěryhodnosti. Práce si klade za cíl ohodnotit stav současného online marketingu ve zkoumané společnosti a díky zkoumání na třech trzích zároveň dospět k obecnějším závěrům. V práci došlo k okomentování všech výsledků a návrhů některých doporučení, které by měly společnosti z hlediska online marketingu prospět.
Analýza vybraných nástrojů marketingového mixu ČPP
Křížová, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Voráček, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci marketingu v pojišťovnictví. Tato bakalářská práce je dělena na dvě části -- teoretickou a praktickou část. První část charakterizuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a z oblasti pojišťovnictví. V druhé části jsou tyto poznatky využity při zhodnocení aplikace nástrojů marketingového mixu v ČPP.

Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
6 Voráček, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.