Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Regulatory Landscape and Market Overview of Insurance Agents and Brokers in the Czech Republic
Veselský, Štěpán ; Vybíral, Roman (vedoucí práce) ; Sejkora, Tomáš (oponent)
Resumé Tato diplomová práce se zabývá distribucí pojištění v České republice. Za cíl si klade seznámit čtenáře s jednotlivými distribučními kanály v kontextu současné a nastávající regulatorní úpravy. Metodologicky se práce opírá především o deskriptivní, analytický a empirický přístup k právnímu výzkumu. První kapitola, jež nese název Pojišťovací trh, představuje hrubé předepsané pojistné jakožto základní metriku v pojišťovnictví a provádí segmentaci předepsaného pojistného podle hlavních produktových linií. Dále obsahuje pojednání o zdrojích, jež jsou relevantní pro celou práci, a zasvěcuje čtenáře do používané terminologie. Druhá kapitola předkládá koncepci distribučních kanálů, skrze než se prodávají pojišťovací produkty zákazníkům. Z pohledu pojišťovny se jednotlivé kanály dělí na vnitřní a vnější. Mimo schéma jednotlivých distribučních kanálu pak stojí zákonné kategorie zprostředkovatelů a způsoby interakce distributora pojištění se zákazníkem, neb ty nejsou výlučné vzhledem k žádnému konkrétnému kanálu, ale naopak se vyskytují napříč kanály. Diplomová práce byla vypracována v období, kdy se očekává přijetí nového zákona o distribuci pojištění, který nahradí stávající zákon o pojišťovacích zprostředkovatelích. To je reflektováno v třetí kapitole, jenž se dělí na dvě podkapitoly, které obsahují analýzu...
Využití Facebooku a Google AdWords pro budování značky
Veselský, Štěpán ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Otevřel, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem na internetu. Jejím hlavním cílem je navržení a provedení internetové marketingové kampaně zaměřené na využití sociální sítě Facebook a nástroje Google AdWords k budování povědomí o malém či středním podniku a následné provedení analýzy jejich výsledků. Přínos tak bude jednoznačný pro marketéry v malých a středních podnicích, řešící podobnou situaci a mající snahu využít potenciálu moderních on-line marketingových nástrojů a kanálů komunikace ke zvýšení povědomí o značce. Práce je rozdělena na část teoretickou, ve které jsou analyzovány předpoklady využití internetového marketingu. Následuje část praktická, která analyzované skutečnosti přivádí do skutečného prostředí společnosti Saloon Exclusive. Závěr shrnuje přínosy zvoleného řešení a nabízí možnosti dalšího postupu.
Marketing a reklama v rámci social software
Veselský, Štěpán ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Bouška, Jan (oponent)
Marketingového potenciálu celosvětové sítě internet si jeho uživatelé všimli záhy po jeho vzniku. Z počátku byly kopírovány postupy a nástroje klasických médií. Hlavním způsobem marketingové komunikace tak byly -- zpočátku statické a často jen textové-- reklamní bannery, které se umisťovali na různé webové prezentace dle svého zaměření a tiskové zprávy umisťované na novinkové servery všeho druhu. Ten pravý rozvoj internetového marketingu nastal s počátkem vzniku interaktivních webů - již ne jen statických "webových prezentací" - jejichž obsah tvoří z převážné většiny jejich uživatelé, přihlašují se na ně pod svými jmény, tvoří své profily a dohromady tak utvářejí sociální sítě. Tzn. webů, které jsou označovány jako Web 2.0. Postupem času se vyvinulo velké množství marketingových nástrojů, které nejen propagují jednotlivé produkty, ale také se snaží udržovat se zákazníky vřelé vztahy, upevňovat mezi nimi citové pouto a nabízet jim obsah šitý na míru. Social software projekty shromažďují na jedno místo ohromné množství lidí, kteří se chtějí podělit o to, kdo jsou, co rádi jedí, dělají či poslouchají za hudbu -- a jako takové jsou naprosto dokonalým místem pro cílenou reklamu. V této práci je nejprve definován Social software v rámci Webu 2.0, dále prezentovány nástroje internetového marketingu a v poslední části jsou tyto aktivity ukázány na konkrétních případech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.