Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Applications of least squares
Tichá, Martina ; Tůma, Jiří (vedoucí práce) ; Šaroch, Jan (oponent)
Tématem této práce je metoda nejmenších čtverců a její aplikace. Vyložíme základní matematickou teorii, která je nutná k pochopení metody nejmenších čtverců a ukážeme, že problém nejmenších čtverců je možné řešit pomocí příslušného systému normálních rovnic užitím QR rozkladu, Choleského rozkladu či SVD rozkladu matic. Dále potom ukážeme, jakým způsobem se dá metoda nejmenších čtverců použít pro řešení problému aproximace funkcí a problému klasifikace dat. Teorii, kterou se tato práce zabývá, jsme experimentálně ověřili při implementaci algoritmu pro rozpoznávání ručně psaných čísel. Mimo tuto aplikaci ukážeme také dva další praktické příklady užití metody nejmenších čtverců. První z nich se týká problému hledání řešení soustavy rovnic, které má nejmenší normu ze všech možných řešení. Ve druhém příkladu vysvětlíme, jakým způsobem může být metoda nejmenších čtverců použita ve statistickém odhadu parametrů.
Efektivita destinačních marketingových kampaní na příkladu Německé turistické centrály.
Tichá, Martina ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Machová, Soňa (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku hodnocení efektivnosti destinačních marketingových kampaní, která v posledních letech v souvislosti s rostoucí konkurencí na trhu cestovního ruchu a se změnami v systému nastavení veřejných podpor v tomto odvětví nabývá na významu. Teoretická část práce se zabývá pojmem destinace cestovního ruchu, možnostmi marketingové komunikace národních turistických organizací a popisuje hodnocení efektivity kampaní dle metodiky VisitBritain. Praktická část práce se zaměřuje na činnost a strategii Německé turistické centrály a její hlavní kampaň pro rok 2015- Tradice a zvyky. Cílem práce je otestování metodiky hodnocení dopadů destinačního marketingu dle přístupu VisitBritain na kampani Německé turistické centrály, následná úprava metodiky na základě výsledků šetření a vyhodnocení kampaně.

Viz též: podobná jména autorů
42 TICHÁ, Marie
3 TICHÁ, Markéta
1 TICHÁ, Miroslava
3 Tichá, Magdalena
3 Tichá, Magdaléna
1 Tichá, Marcela
42 Tichá, Marie
3 Tichá, Markéta
15 Tichá, Michaela
2 Tichá, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.