Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha
Mikšovská, Klára ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha Cíle práce: Cílem této diplomové práce je zjistit, jak byli fanoušci HC Sparta Praha spokojeni s kvalitou a kvantitou klubem nabízených služeb v sezóně 2010/2011. Na základě výsledků marketingového výzkumu navrhnu nové služby, které by v následujících sezónách mohly vést ke zvýšení spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha, případně navrhnu změnu služeb stávajících. Metody: Ve své diplomové práci jsem použila metodu osobního dotazování, elektronického dotazování a pozorování. Metodu osobního dotazování jsem použila při konzultaci otázek dotazníku se zaměstnanci marketingového oddělení klubu. Metodu elektronického dotazování jsem použila pro sběr dat a metodu pozorování jsem použila při práci v Zákaznickém centru a při návštěvě domácích zápasů HC Sparta Praha. Výsledky: Zjistila jsem, že fanoušci HC Sparta Praha byli spokojeni téměř se všemi službami, které jim klub nabízel. Nejvíce je pro ně při návštěvě domácího utkání důležitý sportovní výkon, nejméně naopak doprovodný program. V celkovém součtu se hodnocené aspekty pohybovaly nejhůře kolem čísla 3 ("ani spokojen/a, ani nespokojen/a"). Klíčová slova: služba, marketingový mix ve sportu, marketingový výzkum, spokojenost fanoušků, lední hokej
Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha
Mikšovská, Klára ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha Cíle práce: Cílem této diplomové práce je zjistit, jak byli fanoušci HC Sparta Praha spokojeni s kvalitou a kvantitou klubem nabízených služeb v sezóně 2010/2011. Na základě výsledků marketingového výzkumu navrhnu nové služby, které by v následujících sezónách mohly vést ke zvýšení spokojenosti fanoušků HC Sparta Praha, případně navrhnu změnu služeb stávajících. Metody: Ve své diplomové práci jsem použila metodu osobního dotazování, elektronického dotazování a pozorování. Metodu osobního dotazování jsem použila při konzultaci otázek dotazníku se zaměstnanci marketingového oddělení klubu. Metodu elektronického dotazování jsem použila pro sběr dat a metodu pozorování jsem použila při práci v Zákaznickém centru a při návštěvě domácích zápasů HC Sparta Praha. Výsledky: Zjistila jsem, že fanoušci HC Sparta Praha byli spokojeni téměř se všemi službami, které jim klub nabízel. Nejvíce je pro ně při návštěvě domácího utkání důležitý sportovní výkon, nejméně naopak doprovodný program. V celkovém součtu se hodnocené aspekty pohybovaly nejhůře kolem čísla 3 ("ani spokojen/a, ani nespokojen/a"). Klíčová slova: služba, marketingový mix ve sportu, marketingový výzkum, spokojenost fanoušků, lední hokej
Image OSA
Mikšovská, Klára ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapování prvků tvořících a ovlivňujících image Ochranného svazu autorského pro práva k dílům hudebním, o. s. (OSA). Na základě studie odborné literatury jsou identifikovány základní stavební kameny firemní identity, které představují výchozí bod pro vytváření firemní image a které jsou dále detailně analyzovány. Ačkoli OSA (především díky svému monopolnímu postavení) nepředstavuje typický podnik operující v tržním prostředí, vytváření pozitivní image a tzv. "goodwill" se ho týká stejně jako typických ziskových podniků. Smyslem analýzy je tak identifikace klíčových prvků, které ovlivňují image organizace, a nástin aktivit, jakým by se OSA mohl v budoucnu řídit při budování pozitivní image. Dokument pracuje jak s návrhy v rovině obecné, tak s doporučeními v konkrétních oblastech.
Analýza personální práce
Mikšovská, Klára ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Paulů, Lukáš J (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza personální práce Ochranného svazu autorského v Praze. Na základě poznatků, získaných z odborných publikací, jsou identifikovány přednosti a nedostatky personalistiky v organizaci a navrženy postupy ke zlepšení současné situace.

Viz též: podobná jména autorů
5 MIKŠOVSKÁ, Kateřina
5 Mikšovská, Kateřina
1 Mikšovská, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.