Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měření sledovanosti TV
Pokorná, Barbora ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; Taberyová, Kristina (oponent)
Marketingový výzkum neodbytně patří ke každé společnosti, která poskytuje produkty nebo služby zákazníkům již od nepaměti. Spotřebitelské průzkumy vykazují přesná data a poskytují zadavatelům důležité informace a zpětnou vazbu. Proces marketingových výzkumů médií však přinesl jistá úskalí a specifika, se kterými se mediální trh dodnes potýká. Tato práce se zaměřuje výhradně na proces výzkumu auditoria televizního vysílání. Diplomová práce pojednává o problematice měření sledovanosti televize. První část se zabývá historickým vývojem této disciplíny v zahraničí i v České republice - od zavedení televizního vysílání a prvopočátků měření sledovanosti až po jeho současnou elektronickou podobu. Ta je v textu detailně představena. Důležitým aspektem práce jsou informace o využití dat televizním a reklamním trhem. Součástí textu je také mezinárodní porovnání současného fungování obdobných projektů měření sledovanosti ve vybraných zemích. Na pozadí změn spotřebitelského chování je poslední část věnována možné budoucnosti měření sledovanosti audiovizuálního obsahu. Výzkum pro diplomovou práci probíhal formou hloubkových rozhovorů s pracovníky televizního a výzkumného sektoru a studiem dostupných materiálů.
Česká televize a náctiletý divák
Kučerová, Zuzana ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; MATHÉ, Ivo (oponent)
Diplomová práce s názvem Česká televize a náctiletý divák se zabývá, zda Česká televize jako vysílatel veřejné služby vyrábí pořady vlastní tvorby zaměřené výhradně na děti staršího školního věku. Cílem práce bylo také postihnout, zda je televize jako médium ještě atraktivní pro dospívající, nebo si raději pro sledování audiovizuálních obsahů zvolí internet. Zaměřila jsem se i na způsob oslovení mladých diváků veřejnoprávními televizemi v Evropě a navrhla řešení pro zlepšení současné situace.
Koordinace a řízení divadelních složek
Lázňovský, Michal ; KLÍMA, Miloslav (vedoucí práce) ; MATHÉ, Ivo (oponent)
Dizertace s názvem Koordinace a řízení divadelních složek aneb Strategický a projektový management pro divadlo zkoumá možnosti aplikace a využití teorie strategického plánování a projektového řízení v divadelní praxi. Práce má hierarchickou strukturu a postupuje směrem shora dolů, tedy od strategických úvah na úrovni vrcholového managementu k jejich naplňování pomocí konkrétních projektů.
Audiovizuální média v České republice v éře konvergence
Moravec, Václav ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; TOMEK, Ivan (oponent)
Studie se zabývá konvergencí audiovizuálních médií, jež je jedním z důsledků digitální
Úpadek českého seriálu
Hrubý, Tomáš ; Szczepanik, Petr (vedoucí práce) ; MATHÉ, Ivo (oponent)
Práce se zabývá kvalitativním úpadkem české seriálové tvorby po revoluci, konkrétně změnami v autorsko-producentském vztahu, vlivu vstupu komerčních stanic na trh, vývoji situace ve veřejnoprávní televizi a změnám ve způsobu vývoje a produkce seriálové tvorby v porovnání s vývojem v zahraničí. Ve svém textu hledám kořeny a důsledky tohoto úpadku a porovnávám ho jak se socialistickými tak zahraničními seriály z pohledu autorského i producentského. Skrze analýzu produkčních postupů se text snaží pojmenovat zásadní principy ovlivňující kvalitu televizní tvorby a načrtnout možné systémové změny vedoucí k posílení diváckého i mezinárodního potenciálu tuzemské seriálové tvorby.
Perspektiva TV 2020 - Přežije televize, jak ji známe?
Šafer, Kryštof ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; FRIČOVÁ, Kateřina (oponent)
Magisterská práce s názvem Perspektiva TV 2020 - Přežije televize, jak ji známe? popisuje stav ve které se televize nachází v roce 2015 a nahlíží na způsoby, jak se bude vyvíjet v horizontu pěti let, jak se budou vyvíjet jednotlivé demografické skupiny a jejich vztah k televizi. Televize jako médium se proměňuje. Hlavní důraz se klade na zkoumání různých způsobů proměn, tak aby televize obstála v měnící se mediální krajině a přibývající konkurenci především z internetové oblasti. Zkoumá se také proměna diváka, který se stále častěji obrací k jiným variantám sledování obsahu, nicméně, který je životně důležitý pro přežití i tak silného média jako je právě televize.
Televize na internetu pronikání televizního obsahu na web a je ho transformace pro internet
Vlach, Jiří ; POSPISZYL, Tomáš (vedoucí práce) ; MATHÉ, Ivo (oponent)
Disertační práce se zaměřuje na webový seriál jako derivát televizního obsahu pronikajícího na internet.
Programová skladba médií verejnej služby
Badač, Peter ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
V práci sa zaoberám programovou skladbou médií verejnej služby. Na príklade Českej televízie, írskej RTÉ a fínskej YLE sa snažím demonštrovať súčasné trendy v programingu, vývoji nových programov a formátov ako aj vzťahu médií verejnej služby k novým médiám. Vrámci programingu sa práca zaoberá žánrami, ktoré sú vysielané médiami verejnej služby, v oblasti vývoja nových programov popisuje proces vývoja projektov v spomínaných inštitúciách ako aj analzyuje momentálne programové smerovanie médií verejnej služby. Práca tiež mapuje súčasnú trendy v európskych verejných televíziách a naznačuje možný vývoj vo oblasti programu a nových médií.
Digitalizace v rámci České televize
Vácha, Pavel ; Mathé, Ivo (vedoucí práce) ; Myslík, Václav (oponent)
Práce popisuje vlivy procesu digitalizace šírení terestrického televizního signálu na Ceskou televizi jako televizi verejné služby. Úvod prináší základní vysvetlení pojmu digitalizace a historii digitalizace televizní výroby, jako predstupne digitalizace terestrického šírení televizního signálu. V první kapitole je uvedena strucná historie televize a televizního trhu v Ceskoslovensku a Ceské republice, která znací i stav trhu pred zapocetím procesu digitalizace šírení televizního signálu. V další cásti je prehled právního rámce procesu a technologické rešení. V kapitolách venovaných dvema novým programovým okruhum, jejichž vznik je umožnen zmenou šírení signálu, je v souvislostech popsán jejich vznik a zhodnoceny první roky vysílání. Dále se práce zabývá problematikou vzniku nových soukromých televizních stanic a jejich vlivem na Ceskou televizi. V záveru je analyzována sledovanost, jako jeden z ukazatelu úspešnosti a trendu, které proces digitalizace na trhu nastolil a prezentována úvaha nad budoucím vývojem na televizním trhu nejen z pohledu Ceské televize.
Marketing divadla
Sulženko, Jiří ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Mathé, Ivo (oponent) ; Krofta, Josef (oponent)
Tato práce by neměla být marketingovou příručkou, návodem, jak dělat "dobrý divadelní marketig". Jejím cílem je pohlédnout za základní marketingové kategorie směrem k trendům, současnému vývoji, a to jak v technikách marketingové komunikace, tak v trendech diváckých preferencí a životního stylu diváků. Měla by tak pomoci lépe pochopit změny, které se za posledních několik let v oblasti marketingu udály. A zároveň shrnout zásadní témata marketingu a marketingové praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.