Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán módní značky
Dudová, Lucie ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
V teoretické části jsou zpracovány odlišné přístupy k sestavení podnikatelského plánu. Využita je jak česká tak i zahraniční literatura. Jsou popsány přístupy k tvorbě inovativních konceptů pro nové podnikání. V praktické části je v návaznosti na teorii vypracován koncept módní značky, tak aby se odlišoval od již existujících. Na něj navazuje podnikatelský plán zaměřený na založení nové módní značky, která se zabývá pronájmem vlastního oblečení navržené návrhářem. Cílem práce je zjistit životaschopnost projektu v českých podmínkách.
Tvorba strategie středně velké firmy
Vařeka, Jiří ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Žampová, Ilona (oponent)
Abstrakt: Obsahem této diplomové práce je zpracování a tvorba strategie středně velké firmy. Tato strategie je vypracována na 3 časové horizonty: 1. Krátkodobá strategie -- konec roku 2014 2. Střednědobá strategie - konec roku 2015 (3 roky) 3. Dlouhodobá strategie -- konec roku 2018 (5 let). Základním ukazatelem úspěšnosti plánované strategie jsou: Plánovaný objem prodejů. Dosažený tržní podíl. Samotná práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky potřebné pro sestavení této strategie. Na teoretickou část navazuje část praktická která se zaměřuje na popis samotné firmy včetně analýzy podnikového portfolia časový rámec a cíle pro který je tato strategie určena. Strategie vychází z analýzy trhu na kterém působíme a svoje výrobky prodáváme stávajících a potenciálních klientů kteří se zde nacházejí a konkurence která zde působí. Navazující akční plán po jednotlivých zemích spolu s požadavky na zdroje jak tohoto plánu dosáhnout umožní splnění požadovaných cílů uvedených v této strategii.
Podnikatelský plán MSP
Beránková, Alena ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracovat podnikatelský plán pro začínající podnik působící v oblasti pohostinství s důrazem na zdravý životní styl. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část, vycházející z odborné literatury, poskytuje čtenáři metodické postupy, které jsou uplatňovány při koncepci podnikatelského plánu. Nejprve jsou zde vymezeny základní pojmy z oblasti podnikání a obecná doporučení v souvislosti s danou problematikou, dále je podrobněji rozebrána struktura podnikatelského plánu. Praktická část je tvořena samotným podnikatelským plánem. Neméně významnou součástí práce je také závěr, který shrne poznatky, zjištěné v praktické části, ohledně výhodnosti a realizovatelnosti projektu.
Podnikatelský plán pro vznikající internetový obchod
Hlaváčková, Kateřina ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Tato práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu internetového obchodu s business doplňky a ověřením jeho konkurenceschopnosti a možností dalšího rozvoje. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedeny základní teoretické poznatky potřebné pro sestavení podnikatelského plánu. Praktická část se věnuje samotnému sestavení podnikatelského plánu pro internetový obchod BusinessStyle.cz. Plán zahrnuje úvod, účel a pozici dokumentu, shrnutí, představení podnikatelské příležitosti, firmy a klíčových osobností a analýzu trhu, zákazníků, konkurentů a dodavatelů. Na základě zjištěných informací je zpracována marketingová a obchodní strategie a realizační projektový plán. Práci uzavírá finanční plán, který umožňuje zhodnocení projektu.
Startup malého internetového podnikání od nápadu až po úspěšný prodej
Havlát, Aleš ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikáním na internetu, konkrétně provozováním e-shopů, které se v dnešní době internetových technologií těší stále větší oblibě nejen mezi podnikateli, ale také mezi běžnými uživateli internetu, tedy potenciálními zákazníky. V první části je poskytnut teoretický podklad pro seznámení čtenáře se specifiky internetového podnikání a jsou vysvětleny základní pojmy a vztahy v tomto oboru. Druhá, praktická, část se zabývá popisem, analýzou a hodnocením konkrétních postupů a možností provozování e-shopu v praxi. Jednotlivé kroky a postupy jsou rozebírány na základě internetového obchodu Drevokryty.cz. Práce je koncipována tak, aby jako celek vytvářela ucelený obraz o reálném fungování e-shopů z hlediska podnikatele.
Strategická analýza společnosti Zelený ostrov s.r.o.
Cima, Vladimír ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Bedrnová, Ilona (oponent)
Diplomová práce provádí strategickou analýzu společnosti ZELENÝ OSTROV s.r.o. provozující stejnojmennou prádelnu ve středočeských Dobřichovicích. Práce si klade na cíl provést strategickou analýzu, zhodnotit její výstupy a navrhnout doporučení zaměřená na prosperitu podniku. Teoretická část nejprve představuje pojmy týkající se strategie, strategického řízení, strategické analýzy, malého a středního podnikání a sociálního podnikání. Praktická část je zaměřena na aplikování teoretických poznatků a provedení strategické analýzy vybraného podniku. Nakonec jsou navržené možné činnosti rozvoje podniku, které jsou implementovány do navržené strategie.
Podnikatelský plán
Bartoš, Pavel ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření konkrétního podnikatelského plánu a ověření jeho realizovatelnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, provedeno zhodnocení výběru právní formy podnikání a popsána struktura podnikatelského plánu. Praktickou částí je vytvoření konkrétního podnikatelského plánu pro e-shop nabízející zejména vína, která jsou vyráběny tradičními postupy. Součástí praktické části práce je především analýza konkurence, analýza produktového portfolia, marketingová strategie a finanční plán.
Podnikatelský plán začínajícího podniku
Drbalová, Aneta ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení zakladatelského podnikatelského plánu prodejny se zmrzlinou v turisticky rušné oblasti hlavního města Prahy. Práce je dělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. Teoretická část si klade za cíl analyzovat význam segmentu malých a středních podniků v České republice a zdejší podnikatelské prostředí v komparaci s ostatními zeměmi dle pravidelně sestavovaných mezinárodních žebříčků. Dále budou analyzována specifika spotřebního chování. Závěr teoretické části představuje doporučenou strukturu podnikatelského plánu a blíže charakterizuje jeho jednotlivé části. Praktická část tuto strukturu aplikuje do praxe na příkladu zahájení podnikání v tradičním odvětví se zmrzlinou. Plán představuje nový koncept prodeje zmrzliny včetně doplňkových produktů, který má reflektovat aktuální potřeby trhu. Tyto potřeby byly zjištěny pomocí provedeného průzkumu. Výstupem práce je zjištění realizovatelnosti a atraktivity zvažovaného projektu, který následně může posloužit jako podklad pro interní řízení.
Podnikání ve stomatologii ve Velké Británii na příkladu konkrétní stomatologické praxe
Antošová, Vlasta ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikáním ve stomatologii ve Velké Británii na příkladu nejmenované stomatologické praxe, která se v současné době skládá ze tří stomatologických středisek. Cílem práce je zmapovat a popsat charakteristiky provozu stomatologických ordinací ve Velké Británii. V první části jsou s pomocí dostupné literatury vymezená teoretická východiska pro podnikání s důrazem na specifika stomatologie a regionu Velké Británie. Na tuto část navazuje část praktická, ve které jsou tato východiska uvedena v praxi a popisují skutečný průběh činností a procesů ve střediscích od zahájení podnikatelské činnosti Dr. Jane Smith, až po jejich fungování v dnešní době. K zpracování práce byla použita interní data sítě stomatologických středisek, doplněná o informace získané od majitelky a manažera firmy.
Faktory konkurenceschopnosti malé firmy
Kojetínský, Václav ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Cílem této práce je analýza současného stavu firmy Jaroslava Kojetinská v oblastech marketingu, managementu, finančního a personálního řízení a návrh opatření k zajištění prosperity. V teoretické části je popsána metodika a základní definice zmíněných oblastí řízení. Na teoretickou část navazuje část praktická, kde byly jednotlivé oblasti řízení analyzovány, a na základě zjištěných poznatků byla navrhnuta řešení, která pomohou firmě zvýšit konkurenceschopnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.