Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 108 záznamů.  začátekpředchozí89 - 98další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost společnosti Nestle
Šochová, Iveta ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Hlavním smyslem této diplomové práce je analýza vybraných webových stránek a profilů na Facebooku vybraných značek společnosti Nestlé a jejich konkurence. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá základy pro stanovení metrik pro hodnocení stránek a profilů na Facebooku. Teoretická část má tyto části: grafické zpracování a design webových stránek, viditelnost na internetu, SEO, informace, technické řešení, použitelnost a přístupnost a Facebook. Tyto části jsou základem pro metriky hodnocení. Praktická část obsahuje samotné hodnocení dle vytvořené metodiky. Je zhodnoceno 11 webových stránek a 11 profilů na Facebooku. Dále jsou všechny výsledky shrnuty a jsou vyvozeny závěry a doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je srovnání vybraných webových stránek a profilů na Facebooku společnosti Nestlé a tvorba doporučení na základě srovnání.
Zpracování a edukační účinnost webových stránek katedry výchovy ke zdraví na PF JU.
VÁVROVÁ, Zuzana
Bakalářská práce se zabývá tématem předávání vědomostí z oblasti vzdělávání ke zdraví pomocí internetových stránek katedry a jejich efektivitou. Výrazným prvkem bakalářské práce je pohled na předávání informací elektronickou cestou za pomoci internetu a obecné hodnocení edukační účinnosti vzdělávacích webových stránek za pomoci stanovených kritérií.Cílem výzkumu je získat názory na vizuální a obsahové zpracování webových stránek katedry výchovy ke zdraví a podněty na jejich vylepšení.
Použitelnost webu a mobilní dotyková zařízení
Chudomelka, Jan ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Tuček, Martin (oponent)
Práce v teoretické části řeší úlohu použitelnosti webu s ohledem na současně se rozmáhající mobilní zařízení ovládaná dotykem. Sleduje, jakým způsobem může být ovlivněno nákupní rozhodování uživatelů těchto zařízení, kde jsou jim kladeny zbytečné překážky a jak se jich vyvarovat. V praktické části je provedena analýza mobilní návštěvnosti a uživatelské testování vybraných internetových obchodů. Na základě praktických a teoretických poznatků jsou následně stanovena doporučení pro tvorbu mobilně přístupného a použitelného webu, hodnocen potenciální přínos a doba návratnosti vložených investic.
Prezentace firmy na internetu: aktuální možnosti
Sadílek, Tomáš ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce na téma Prezentace firmy na internetu: Aktuální možnosti analyzuje způsob propagace restaurantu Svatý Prokop. Metody využívané restauranty jsou velmi závislé na možnostech finančních a časových. Často se jedná o rodinné firmy, kde většinu propagační činnosti vykonávají provozovatelé, kteří se těmto aktivitám nemohou věnovat v potřebné míře. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení propagace akceptující dosažitelnost pro konkrétní restaurant.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá internetem jako prostředkem marketingové komunikace a propagace firem. Zahrnuje obecnou definici marketingové komunikace, integrované komunikace a online komunikace. Práce se také částečně věnuje významu internetu a jeho budoucnosti. Poskytuje přehled o aktuálním využití internetu jako média pro online prezentaci firem. Podrobněji se zabývá efektivní tvorbou webových stránek, grafickou a kontextovou reklamou, reklamou na sociálních sítích a online PR. Praktickou část tvoří popis využití internetu pro firemní propagaci a komunikaci u společnosti Clever Decision. Cílem této práce je zhodnocení internetu jako marketingového média, které se v současnosti stává stále oblíbenějším. Přínos pak tvoří doporučení pro společnost Clever Decision, která by měla zlepšit její internetovou prezentaci a zvýšit efektivnost marketingových aktivit.
E-commerce a sociální sítě v malých podnicích
Vokáčová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
V diplomové práci se zaměřuji na oblast e-commerce v malých podnicích v souvislosti s e marketingem a sociálními sítěmi. První kapitola je zaměřena na marketingové procesy a možnosti využívání Internetu v malých podnicích. Ve druhé kapitole se zabývám pravidly tvorby webových stránek firmy, internetovými nástroji na podporu webové prezentace (Google Analytics) a optimalizací pro vyhledávače (SEO). Ve třetí kapitole se věnuji sociálním médiím a na řadě případových studií popisuji využití především sociální sítě Facebook v marketingu. Závěrečná čtvrtá kapitola je vyústěním předchozích kapitol , veškeré teoretické poznatky zde aplikuji na dvě skutečné firmy AS ROVI, s.r.o. a METRO FLORENC, s.r.o. V závěru pak shrnuji výše zmíněné a stanovuji doporučení jak obou firmám, tak malým podnikatelům obecně. Diplomová práce byla koncipována jako návod malým podnikatelům, jak efektivně využít moderních internetových nástrojů ke zlepšení vlastní propagace a potažmo zisku.
Mezinárodní srovnání využití elektronického podnikání
Janečko, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Faina, Michal (oponent)
V České republice více jak třetina podniků s 10 a více zaměstnanci nakupuje své zboží nebo služby prostřednictvím počítačových sítí. Naproti tomu prodej alespoň jednou formou elektronického obchodu jich realizuje více než jedna pětina. Tyto informace, které se k běžnému člověku dostanou například prostřednictvím informačních médií, tisku nebo mluveného slova, jsou samy o sobě zajímavé, ale bez širšího kontextu nemají valnou informační hodnotu. Elektronické podnikání, jehož je e-commerce součástí, je širokou oblastí závislou na mnoha faktorech, jako je například legislativa dané země, její hospodářská vyspělost nebo úroveň počítačové gramotnosti obyvatelstva. Cílem této práce je proto přiblížit čtenáři jednotlivé formy elektronického obchodování a především analyzovat jejich současný stav, vývoj v podnikatelském sektoru České republiky za poslední dobu a provést srovnání se zeměmi Evropské unie. Analytická část této práce je založena na datech získaných z databáze Českého statistického úřadu.
Tvorba a rozvoj informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost
MATOUŠEK, Libor
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a rozvoj informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Cílem práce je tvorba a návrh rozvoje konkrétního informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Nedílnou součástí bude návrh marketingového mixu a propojení tohoto portálu s vhodnými institucemi pro podnikatele.
Srovnání webových stránek telekomunikačních společností
Krofika, Pavel ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Cílem práce je porovnání webových stránek tří největších českých telekomunikačních společností. Nejprve jsou popsány některé techniky pro tvorbu webu, zmíněny jsou také již existující metodiky pro hodnocení přístupnosti webových stránek. Dále jsou zde rozebrány vlastnosti, jež by měl každý web splňovat a na základě těchto vlastností je vytvořena příslušná metodika včetně bodového hodnocení a vah jednotlivých kritérií. Na základě této vytvořené metodiky se dané webové stránky postupně hodnotí a srovnávají. V závěru se získané výsledky všech stránek vyhodnotí a jsou navrhnuta doporučení, jak nalezené nedostatky zlepšit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 108 záznamů.   začátekpředchozí89 - 98další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.