Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  začátekpředchozí86 - 95dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývojové tendence ve spotřebě potravin v ČR - vybrané aspekty
Hejč, Michal
Diplomová práce se zabývá hodnocením vývoje a úrovně spotřeby potravin v České republice v období posledních dvaceti pěti let. Charakterizuje základní vývojové tendence ve spotřebě potravin v širších socioekonomických souvislostech. Analyzuje vývoj spotřeby potravin jak z hlediska interakce ceny a spotřeby, tak i z hlediska vývoje důchodu a spotřeby. Popisuje změny podnikatelského prostředí agrobyznysu s důrazem na finální fáze komoditních vertikál. Pozornost je věnována strukturálním změnám ve vývoji maloobchodu a nárůstu tržní síly velkých nadnárodních obchodních řetězců na českém trhu. Práce také vymezuje faktory, které ovlivňují chování spotřebitele při nákupu potravin, a popisuje nové trendy v oblasti spotřeby potravin.
Spotřebitelské chování u daného segmentu zboží
Opršalová, Lenka
Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním ve vztahu k biopotravinám. Popisuje základní pojmy, cíle, legislativu a značení biopotravin na území České republiky a evropské úrovni. Hlavní částí práce je část empirická, kde je na základě dotazníkového šetření zanalyzováno spotřebitelské chování a vyhodnoceny faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu biopotravin. Diskuze obsahuje porovnání výzkumu s podobnými výzkumy realizovanými v Hong Kongu a Vídni.
Spotřebitelské chování zahraničních studentů při trávení volného času v městě Brně
Kreizlová, Markéta
Kreizlová M., Spotřebitelské chování zahraničních studentů při trávení volného času v městě Brně. Bakalářská práce. Brno: PEF MENDELU v Brně, 2015. Bakalářská práce se věnuje problematice spotřebitelského chování zahraničních studentů v AR 2015 při trávení volného času v městě Brně. V teoretické části práce je zpracována problematika cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu, marketingového výzkumu a spotřebitelského chování. V hlavní části práce je vymezena nabídka volnočasových aktivit TIC města Brna a mezinárodních studentských klubů ISC, které poskytují možnosti v oblasti trávení volného času zahraničním studentům. Pomocí kvantitativního výzkumu jsou zjištěny preference a spotřebitelské chování zahraničních studentů při trávení volného času v Brně. Za pomoci získaných dat je provedeno doporučení pro oblast marketingu TIC města Brno na zlepšení služeb této cílové skupině.
Nakupné spávanie spotrebitel´ov na trhu s kávou v Českej republike
Činčárová, Angelika
Práce se zabývá zkoumáním spotřebitelského chování na maloobchodním trhu s kávou v České republice. Využívá primární marketingový výzkum na sběr dat a jejich následnou analýzou určuje faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Soustředí se na vlivy působící v místě prodeje, preference spotřebitelů a motivy vedoucí k nákupu. Přináší doporučující návrhy pro maloobchodní subjekty, kde využívá základní poznatky z uskutečněného výzkumu.
Úloha obalů při nákupu produktů na trhu s čajem
Balcárková, Aneta
Diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování s důrazem na úlohou obalu na trhu s čajem pro osoby ve věku 20-30 let v českém prostředí. Využívá se zde metody hloubkového rozhovoru a doplňující eye trackingové technologie. Práce si klade za cíl sestavit model chování spotřebitele, k jehož dosažení vedou dílčí cíle v práci kladené. Výsledky také poskytují doporučení pro dané odvětví.
Životná úroveň českých a slovenských spotrebitel'ov
Kubovčíková, Anna
Bakalářská práce se zaměřuje na životní úroveň a faktory ovlivňující životní úroveň českých a slovenských spotřebitelů. V teoretické části jsou vysvětlené pojmy, které souvisí se životní úrovní, spotřebitelem a jeho chováním. Praktická část je rozdělená na 2 části. První část je zaměřená na zkoumání životní úrovně pomocí ukazatelů objektivně zjištěných jako jsou HDP, příjmy domácnosti, nezaměstnanost, inflace a alternativní ukazatelé. Hlavním zdrojem jsou sekundární data uveřejněné na webových stránkách Eurostat, Českého a Slovenského statistického úřadu. Kromě těchto ukazatelů je nutné do životní úrovně zahrnout i další faktory, a to především subjektivní názor obyvatel. Druhá část se soustřeďuje na subjektivní názory spotřebitelů České a Slovenské republiky, u kterých byla data zjištěna prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr jsou obě části porovnané, a na základě výsledků jsou hledané důvody daného vývoje a stanovené doporučení.
Vybrané aspekty nákupného správania pri výbere dovolenky vo vztahu k CK Čedok
Očenášková, Klára
Očenášková, K. Vybrané aspekty nákupního chování při výběru dovolené ve vztahu k CK Čedok. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním studentů vysokých škol při volbě jednotlivých aspektů trávení dovolené, jejího plánování, nákupu a souvisejících faktorů. Cílem je zjistit, jakým způsobem se studenti o svojí dovolené rozhodují, co a v jaké míře je ovlivňuje, a následně navrhnout doporučení cestovní kanceláři v této oblasti. V teoretické části práce jsou shrnuté vybrané poznatky z oblasti cestovního ruchu, spotřebitelského chování, marketingu a reklamy, stejně tak i současné trendy ve vztahu k cestovnímu ruchu. Praktická část je věnována vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 292 respondentů. Výsledky jsou zachyceny také v názorných tabulkách a grafech. Tvorba dotazníku pro tento účel byla konzultována s Cestovní kanceláří Čedok.
Studenti jako cílová skupina jazykových škol
Žujová, Jana
Diplomová práce má za cíl definovat hlavní charakteristiky chování studentů jako potenciálních zákazníků jazykových škol a následně formulovat doporučení pro tvorbu vhodné nabídky tomuto segmentu. Klíčové výsledky práce vycházejí z kvantitativních a kvalitativních šetření mezi studenty, jazykovými školami a absolventy. Byly identifikovány rozdíly mezi studenty v rámci stupně studia, typu školy i ročníků. Výsledná doporučení byla proto stanovena pro jednotlivé dílčí segmenty cílové skupiny. Jejich aplikace je obsažena v případové studii na jazykové škole PM-Lingua s.r.o. ve Vyškově.
Spotřebitelské chování mladých lidí při vstupu na pracovní trh
Podsedníková, Iva
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí, konkrétně absolventů vysokých škol, při vstupu na pracovní trh. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které absolventy ovlivnily a ovlivňují v průběhu studia, a popisuje jejich rozhodovací proces. V rámci vlastní práce jsou rovněž zjišťovány představy a očekávání o budoucím zaměstnání. Pro zjištění spotřebitelského chování bylo využito jak kvantitativních metod, v podobě dotazníkového šetření, tak kvalitativním metod, formou hloubkových rozhovorů. Dotazníkového šetření probíhalo od listopadu 2013 do března 2014 a zúčastnilo se ho celkem 651 respondentů. Hloubkových rozhovorů se zúčastnilo celkem 30 respondentů. Výsledky marketingového průzkumu byly použity pro sestavení modelu spotřebitelského chování a doporučení pro zainteresované subjekty.
Spotřebitelské chování mladých lidí na trhu biopotravin
Kocourková, Kristýna
KOCOURKOVÁ, Kristýna. Spotřebitelské chování mladých lidí na trhu biopotravin. Brno, 2014. 116 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Martin Souček, Ph.D. Práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí na trhu s biopotravinami. Trh s biopotravinami je v České republice rychle rostoucím trhem posledních let. Vlastní práce využívá metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu, a to konkrétně Focus Groups, dotazníkového šetření a osobních rozhovorů se spotřebiteli a producenty biopotravin. Z výsledků práce je sestaven model chování spotřebitele a segment, na který by se subjekty na trhu měly zaměřit. Práce obsahuje také marketingová doporučení využitelné v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   začátekpředchozí86 - 95dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.