Název:
Nakupné spávanie spotrebitel´ov na trhu s kávou v Českej republike
Autoři:
Činčárová, Angelika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá zkoumáním spotřebitelského chování na maloobchodním trhu s kávou v České republice. Využívá primární marketingový výzkum na sběr dat a jejich následnou analýzou určuje faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Soustředí se na vlivy působící v místě prodeje, preference spotřebitelů a motivy vedoucí k nákupu. Přináší doporučující návrhy pro maloobchodní subjekty, kde využívá základní poznatky z uskutečněného výzkumu.This thesis investigates about consumer behavior on retail coffee market in Czech Republic. Primary marketing research is used for collecting data and these data are analyzed to identify factors influencing consumer decision making process. The focus is on influences related to place of purchase, preferences of consumers and purchase motivation. It brings proposals for retailers, where the basic findings from realized research are used.
Klíčová slova:
káva; maloobchod; marketingový výzkum; spotřebitel; spotřebitelské chování