Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí82 - 91  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
Mudříková, Zuzana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Malaníková, Alexandra (oponent)
Tématem diplomové práce je vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve společnosti poskytující logistické služby. Společnost si nepřála být jmenována, a proto byla pro účely diplomové práce nazvána NOVACS. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů, vztahů a souvislostí týkajících se problematiky vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Metodologie použitá v teoretické části zahrnuje analýzu odborné literatury a dostupných doplňujících dokumentů. Obsahem praktické části je analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v oddělení informačních technologií společnosti NOVACS. Tyto praktické skutečnosti jsou porovnávány s poznatky z teoretické části práce. Systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti NOVACS je zkoumán a posuzován z pohledu vrcholového manažera IT oddělení, jehož pracovní výkon z oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců je v práci taktéž analyzován. Výsledkem praktické části jsou zjištěné klady i nedostatky systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti NOVACS, a na ně navazující rady a doporučení ke zlepšení tohoto systému od autorky práce.
Další vzdělávání učitelů na základní škole
Raiskupová, Anna ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato práce se zabývá vzděláváním učitelů na základní škole s ohledem na právní předpisy v této oblasti. Hlavní pozornost je dána na problematiku kvalifikovanosti s konkrétním výzkumem na základní škole v Horním Slavkově. Hlavním cílem práce bylo zmapovat stav kvalifikovanosti na dané škole, porovnat ji s průměrem v kraji a republice a zjistit možnosti jejího získání v Karlovarském kraji a navrhnout možná zlepšení. Z metod jsem mimo analýzy dat uplatnila i dotazníkové šetření. Pozornost byla také věnována metodám vzdělávání, odměňování učitelů a připravovaným změnám v dané oblasti. V závěru práce jsou stavena doporučení, jak by bylo možné zajistit kvalifikovaný pedagogický sbor.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve sklářském podniku
Měchurová, Dita ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Nový, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit proces vzdělávání ve sklářském podniku Kavalierglass, a.s. Teoretická část je věnována personální strategii, firemnímu vzdělávání, jeho místu v personálních činnostech firmy a dále celému procesu vzdělávání, to znamená všem fázím počínaje identifikací potřeb a vyhodnocováním konče. V praktické části je pomocí rozhovoru s personalistkou společnosti analyzován proces vzdělávání ve společnosti Kavalierglass, a.s. a jsou zde popsány všechny fáze systému vzdělávání tak, jak jsou ve společnosti implementovány. Vše je doplněno názornými ukázkami a informacemi z personálního informačního systému společnosti. V závěru je celý systém vzdělávání zhodnocen a jsou navržena možná zlepšení, která zajistí větší efektivitu dosavadního vzdělávacího systému ve společnosti.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v organizaci
Majeriková, Brittney ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podnikové praxi. Zástupcem pro podnikovou sféru je velmi úspěšná, prosperující a ryze česká firma ADLER Czech, a. s. Vzdělaní pracovníci jsou klíčem k úspěšnému fungování firmy. Cílem diplomové práce je charakterizovat strukturu a využívané metody vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podniku, celkově zhodnotit systém vzdělávání a předložit řadu doporučení, která povedou k zefektivnění procesu vzdělávání ve firmě. Teoretická část práce se věnuje významu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, procesu učení a pozornost je zaměřena především na konkrétní formy a metody vzdělávání využívané v podnikové praxi. Analytická část prezentuje prostřednictvím dotazníkového šetření současný stav systému vzdělání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti ADLER Czech, a. s., využívané metody vzdělávání v podniku a spokojenost zaměstnanců s možnostmi vzdělávání v dané organizaci. V závěru práce je systém vzdělávání zhodnocen a jsou zde navrhnuta doporučení, která mohou přispět ke zlepšení současného stavu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, ke zvýšení jejich spokojenosti a k efektivnějšímu využití lidských zdrojů, které má podnik k dispozici.
Církevní vzdělávání dospělých
ČAPEK, Miroslav
Tato práce je zaměřena na osobnost dospělého člověka, možnost jeho dalšího vzdělávání v náboženské oblasti. Osobnost je popisována z hlediska psychologického, sociálního a pedagogického s přihlédnutím na její náboženský rozměr, který chce tato práce dále rozvíjet. Snahou je vytvořit tříletý cyklus námětů, které může malé církevní společenství používat jako témata pro jednotlivá setkání. Tato témata mají být podněty k další diskusi a konfrontaci s jednotlivými názory z vlastní praxe, etiky, teologie, sociologie, psychologie, filozofie a pedagogiky. Největší ambicí této práce je snaha pomoci vytvářet živá společenství křesťanů, která mohou zpřítomňovat Boží království zde na zemi.
Analýza vzdělávání pracovníků
KRONIKOVÁ, Štěpánka
Cílem diplomové práce s názvem "Analýza vzdělávání pracovníků" bylo provést ve vybraných organizacích analýzu v oblasti systému vzdělávání pracovníků, analýzu potřeb dalšího vzdělávání s návrhy na jejich realizaci a analýzu nákladů vynaložených na vzdělávání pracovníků. Sledovanými objekty byly 2 základní školy, Lomnice nad Lužnicí a Rapšach. K vypracování diplomové práce byla nastudována odborná literatura, provedena analýza systému vzdělávání v obou školách. Doplňkovým materiálem pro provedení analýzy bylo dotazníkové šetření k systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Výstupem diplomové práce jsou návrhy na zlepšení procesu vzdělávání a využití dalších zdrojů.
Problematika vzdělávání zaměstnanců ve vybraném podniku
Kaňková, Veronika ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Čanda, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vzdělávací systém firmy ATRIUM, s. r. o., jeho efektivitu a vliv na systém hodnocení, mzdový systém a oblast kariéry a rozvoje. Tato práce pak dále analyzuje silné a slabé stránky tohoto systému a je doplněna o návrhy na zlepšení.
Analýza systému vzdělávání zaměstnanců (na konkrétním příkladě)
Malinová, Ludmila ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hais, Petr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice systematického vzdělávání zaměstnanců ve firmách. Hlavním cílem práce je analýza konkrétního systému vzdělávání v konkrétní organizaci a předložení případných doporučení na zlepšení systému. První část obsahuje teoretické poznatky popisující důležité aspekty podnikového vzdělávání, metody vzdělávání ve firmě a poukazuje na možnost využívání informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání. Praktická část analyzuje systém vzdělávání v konkrétní společnosti a následně porovnává popis systému vzdělávání s praktickým využitím systému pro vzdělávání zaměstnanců. V závěru práce jsou navržena doporučení k současnému stavu systematického vzdělávání.
Možnosti celoživotního vzdělávání pracovníků v IT
Heřman, Jiří ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato práce se zabývá jedním z aktuálních témat současnosti, a to celoživotním vzděláváním. Klade si za cíl umožnit orientaci v této oblasti a představit hlavní možnosti, jaké nabízí pracovníkům v IT. Práci lze rozdělit na dvě části. První je teoretická, kde je definován proces celoživotního vzdělávání, formy vzdělávání a další důležité pojmy z této oblasti. Druhá přináší přehled nejčastěji používaných metod při vzdělávání pracovníků v IT. U každé je popsáno v čem spočívá a jaké jsou její hlavní výhody a nevýhody. Dále jsou zde specifikována jednotlivá kritéria, jež jsou sledovány u všech možností vzdělávání a dohromady tvoří jejich charakteristiky. V závěru jsou tyto charakteristiky porovnané v přehledné tabulce, což umožňuje zájemců o studium snadno zjistit, který typ vzdělávání je pro něj asi vhodný, a následně si o něm zjistit podrobnosti.
Analýza systému vzdělávání ve firmě XY, a.s.
Lejdarová, Kateřina ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Diplomová práce se v první části zaměřuje na teoretické vymezení systému podnikového vzdělávání. Popisuje jednotlivé fáze vzdělávacího procesu, zabývá se oblastmi vzdělávání, motivací zaměstnanců ke vzdělávání, hodnotí faktory, které ovlivňují efektivní vzdělávání a zmiňuje trendy v oblasti podnikového vzdělávání. V praktické části se zaměřuje na analýzu systému vzdělávání ve vybrané mezinárodní společnosti. Analyzuje systém vzdělávání jak z pohledu organizace, tak z pohledu zaměstnanců. Tato analýza slouží pro poskytnutí zpětné vazby o efektivnosti vzdělávání. V závěru jsou formulována doporučení pro vyšší efektivnost jednotlivých fází, navrhnuto řešení problematických otázek souvisejících se vzděláváním a vyzdviženy pozitivně vnímané oblasti vzdělávání a zároveň shrnuty doporučení a náměty do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí82 - 91  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.