Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu firmy PTR Strojní závod Třeboň, s. r. o.
Uhrinková, Jitka ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Práce zaměřená na charakteristiku jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě PTR Strojní závod Třeboň, s. r. o. Závod s mnohaletou tradicí, zabývající se výrobou, prodejem a servisem strojů a strojního zařízení pro lesní hospodářství. Součástí práce je charakteristika historie vzniku a vývoje závodu a profil organizační struktury, popis předmětu podnikání a sortimentu výroby firmy, analýza distribuce a propagace podniku a zároveň zmínění faktorů ovlivňujících stanovení cen v závodě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.