Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Most přes silnici I/55 a železniční trať
Gross, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává návrh dvou mostů dálnice D1 - Říkovice - Přerov. Mosty jsou spojité o sedmi polích a vedou přes železniční trať a silnici I/55. Staticky se jedná o totožné mosty. Byly vypracovány dvě studie. První studie uvažuje s návrhem prefabrikovaných dodatečně předpjatých nosníků PETRA, které jsou následně zmonolitněny v příčnících a pomocí spřažené desky. Druhá studie je provedena dvoudeskotrámem s příčníky. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu SciaEngineer. Byla provedena fázová výstavba včetně modulu TDA časové analýzy. Všechny výpočty jsou provedeny podle EC.
Most přes řeku Jihlavu
Hibš, Daniel ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nového mostu přes řeku Jihlavu v obci Luka nad Jihlavou. Most leží na pozemní komunikaci III/4044 ve staničení 0,033 km. Evidenční číslo mostu je 4044-1. V rámci bakalářské práce byly vypracovány tři studie. První variantou nosné konstrukce jsou předpjaté nosníky se spřaženou deskou, další varianta je tvořena dvoutrámovou konstrukcí, třetí variantou je deskový most. Byla vybrána studie č. 1 – most z dodatečně předpjatých nosníků se spřaženou železobetonovou deskou. Výpočet probíhal v programu SCIA Engineer s ručním ověřením vybraných výstupů. Byla provedena také časově závislá analýza TDA s použitím fází výstavby.
Vícepolová mostní konstrukce
Necid, Miloš ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
V Diplomové práci se zabývám dálničním mostem poblíž Velkého Meziříčí. Dálniční most překonává údolí dlouhé 360 m a vysoké 36 m. Pro každý směr je vybudovaná samostatná nosná konstrukce. Každá z nosných konstrukcí převádí tři pruhy silniční dopravy. Výpočet vnitřních sil provádím ručně i v programu Scia Engineer. Součást Diplomové práce jsou přehledné výkresy, výkresy znázorňující postupnou výstavbu, schéma předpínací a betonářské výztuže
Mostní konstrukce podporovaná kabely
Adler, Filip ; Glovina, Filip (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je návrh lávky pre chodcov podporovanej káblami. Pre zadaný problém boli vytvorené tri varianty štúdie a následne pre najvhodnejší variant bola spracovaná podrobnejšia dokumentácia. Hlavnou náplňou tejto práce je statické riešenie nosnej konštrukcie s výstupom v podobe výkresovej dokumentácie. Model konštrukcie pre výpočet účinkov vybraných zaťažení zahŕňa i vplyv fázovanej výstavby diela a bol vytvorený vo výpočtovom prostredí programu Midas Civil. Posúdenie a dimenzovanie bolo riešené ručným výpočtom, doplnené o niektoré posudky rezov programom IDEA StatiCa. Všetky tieto výpočty sa riadia v súčasnosti platnými normami a zásadami výpočtu podľa medzných stavov.
Dálniční estakáda
Zatloukal, Bohuslav ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení mostu přes rychlostní komunikaci a hluboké údolí na dálnici D1 na Slovensku v úseku Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka. Ze tří variant byla vybrána varianta jednokomorového nosníku o jedenácti polích. Nosná konstrukce je samostatná pro každý směr. Návrh je proveden podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby. Posouzení konstrukce je provedeno na prutovém modelu. Přílohy práce obsahují statický výpočet, výkresovou dokumentaci a vizualizace mostu.
Dálniční most přes hluboké údolí
Pírková, Barbora ; Rušar, Jaromír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení dodatečně předpjaté mostní konstrukce přes hluboké údolí, která převádí komunikaci D26,5/100 dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – Ivachnová. Byly navrženy tři varianty přemostění, které byly porovnány. Nejvhodnější varianta dvou totožných souběžných mostů komorového průřezu konstantní výšky byla dále podrobně posouzena.
Estakáda přes řeku Bečva
Pidima, Jan ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu o více polích, který převádí dálnici D1 přes řeku Bečvu poblíž města Přerov. Byly vypracovány dvě varianty, ze kterých byla vybrána varianta dodatečně předpjatého komorového nosníku. Statický model a účinky zatížení byly řešeny v programu Scia Engineer 2016.0. Posudky byly počítány ručně podle Eurokódů. Účinky zatížení větrem, nerovnoměrným sedáním podpor a vodorovné účinky od dopravy byly zanedbány.
Spojitá betonová mostní konstrukce na rychlostní komunikaci R2
Horut, Jakub ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší převedení rychlostní komunikace R2 na Slovensku přes údolí. Výška konstrukce je zde omezena železniční tratí a místní komunikací. Ze dvou navržených variant byla vybrána a zpracována varianta deskotrámové konstrukce. Rozpětí polí je 24,5m + 5 x 30m +24,5m. Návrh konstrukce byl navržen dle mezních stavů s ohledem na postupnou výstavbu. Je zpracován statický výpočet, výkresová dokumentace, vizualizace a technická zpráva.
Dálniční most přes široké údolí
Mertová, Eliška ; Smejkal, Ing David (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout několik variant možného přemostění daného širokého a hlubokého údolí. Po zhodnocení bylo jako optimální řešení zvoleno vedení dálnice na jediné široké nosné konstrukci tvořené komorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami podepíranými šikmými prutovými vzpěrami. Nosná konstrukce z dodatečně předpjatého betonu bude postupně vysouvána a podepřena jednosloupovými podpěrami v ose dálnice. Práce se skládá z podrobného návrhu této preferované varianty, který je proveden podle mezních stavů únosnosti a použitelnosti včetně zahrnutí vlivu fází výstavby mostu danou technologií vysouváním na jeho návrh.
Návrh mostní konstrukce dálničního mostu
Luberová, Lucie ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh nové nosné mostní konstrukce v Prešovském kraji, okrese Levoča na území Slovenské republiky. Objekt se nachází na dálnici D 26,5/120, na 13,499 795 kilometru a přemosťuje komunikaci III. třídy - 131-00. Cílem je návrh kolmé konstrukce o čtyřech polích, který je vypracován ve třech různých variantách. První variantou je komorový nosník se šikmými stěnami z dodatečně předpjatého betonu výšky 2,480 m. Druhá varianta je navržena jako dvoutrámový nosník a třetí jako jednotrámový. Pro podrobné posouzení byla vybrána první varianta s délkou přemostění 166,000 m. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem Scia Engineer a porovnán s ručním výpočtem podle platných norem. Most je navržen dle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.