Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 542 záznamů.  začátekpředchozí521 - 530dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza ubytovacích a stravovacích služeb v Českém Krumlově
KAMBOVÁ, Monika
Bakalářská práce je zaměřena na poskytované služby cestovního ruchu v Českém Krumlově. Na základě analýzy trhu cestovního ruchu je zmapována a vyhodnocena situace ubytovacích a stravovacích služeb. Dále je v práci přehled o počtu, významu a úrovni zmiňovaných služeb. Nechybí podrobná analýza vybraného ubytovacího zařízení a v závěru práce jsou podány návrhy a doporučení na zlepšení a rozvoj poskytovaných ubytovacích a stravovacích služeb.
Analýza ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Železnorudsko
ŠEFLOVÁ, Dana
Hlavním posláním bakalářské práce bylo analyzovat současnou situaci v ubytovacích a stravovacích službách v oblasti Železnorudska. Byl hodnocen počet, struktura a kvalita ubytovacích a stravovacích zařízení a dále kvalita a množství poskytovaných služeb. Pro posouzení současné situaci, bylo provedeno dotazníkové šetření mezi návštěvníky regionu, dále řízené rozhovory s majitelem ubytovacího zařízení a pracovníkem Turistického informačního centra Železná Ruda. Jako třetí zdroj informací byly využity všechny dostupné informace o regionu a nakonec také vlastní pozorování a zkušenosti. Na závěr byla provedena syntéza všech získaných údajů a na základě získaný výsledků jsem vypracovala návrhy a doporučení pro zlepšení stávající situace.
Analýza ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Klatovsko
MARTÍNKOVÁ, Zuzana
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat trh ubytovacích a stravovacích zařízení ve vymezené oblasti Klatovsko, zjistit počet těchto zařízení a úroveň poskytovaných služeb. Pro zhodnocení stávající situace bylo provedeno dotazníkové šetření mezi návštěvníky ubytovacích zařízení na Klatovsku a řízený rozhovor s majitelkou hotelu a vedoucí informačního centra. Jako doplňková forma výzkumu byla použita metoda pozorování. Tyto informace se staly podkladem pro zpracování syntézy údajů, která měla za úkol naznačit celkovou situaci v oblasti. Vyplynulo z ní též několik problémů vyskytujících se v oboru cestovní ruch. Důležitou částí práce bylo stanovit návrhy a doporučení pro zkvalitnění a rozvoj ubytovacích a stravovacích služeb na Klatovsku.
Analýza ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Strakonicko
LINHARTOVÁ, Monika
Bakalářská práce podrobně popisuje ubytovací a stravovací služby v oblasti Strakonicko. Cílem práce bylo zanalyzovat nabídku ubytovacích a stravovacích zařízení ve vymezené oblasti. To umožnilo především vlastní zkoumání a pozorování, provedení dotazníkového šetření a řízených rozhovorů. Potřebné informace se staly podkladem k sestavení syntézy údajů. Ta následně přispěla k vypracování návrhů a opatření, které jsou uvedeny v závěru práce.
Inovace služeb ve vybraném hotelu
KOSÍKOVÁ, Veronika
Hlavním cílem diplomové práce byla analýza služeb poskytovaných hotelem v historickém centru města Českého Krumlova a hodnocení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. V diplomové práci jsou na základě dotazníkového šetření navrženy inovace některých služeb a jsou zde uvedeny i návrhy zcela nových služeb. Diplomová práce byla založena na studiu odborné literatury a praktická část práce pak na dotazníkovém šetření, které proběhlo běhěm letní sezony a začátkem podzimu 2008.
ŘÍZENÍ PROVOTU VE ZVOLENÉM HOTELU
BŘICHÁČKOVÁ, Petra
Diplomová práce pojednává o nezbytnosti moderního řízení provozu v hotelu. Autorka si vybrala Hotel Růže v Českém Krumlově. Práce je zaměřena na analýzu managementu a marketingu v hotelu s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj tohoto podniku. Šetření proběhlo na základě dotazování a rozhovorů se zaměstnanci hotelu. Diplomová práce zahrnuje návrhy, které podrobně popisují možné způsoby, jak vyřešit řízení provozu hotelu.
Analýza marketingové komunikace ve zvoleném podniku služeb a návrh možných zlepšení
ČERNÁ, Jana
Diplomová práce je zaměřena na analýzu řízení služeb a vztahů se zákazníky ve wellness hotelu Rezidence v Nových Hradech s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj podniku. Cílem diplomové práce je jednak analyzovat historii a současný vývoj podniku, kvalitu marketigové prezentace a komunikace služeb. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků, trendů v komunikaci následované vzájemnou komparací těchto dvou úhlů pohledu. Hlavním cílem bylo vytvoření návrhu učitých zlepšení resp. zvýšení konkurenceschoponosti nabídky této firmy.
Marketing communications equipment in tourism
Šimková, Lenka ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kazdová, Petra (oponent)
Cílem mé práce je sledovat marketingové aktivity hotelu InterContinental, a to jakým spůsobem komunikuje s potenciálním zákazníkem a hostem. Práca je rozdělena na dvě části. Teoretickou, kde vysvětluji obecní zákonitosti z marketingu a venuji se aj hotelnictví všeobecně, jejímu vzniku, působení. Praktická část je shrnutí informací, které jsem získala počas rozhovoru s PR managerkou hotela.
Using online technology for hotel presentation
Gajdoš, Martin ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Javornický, Peter (oponent)
Diplomová práca sa venuje popísaniu súčasných marketingových on-line možností a ich aplikácii pre potreby novo vznikajúceho hotela. Cieľom práce bolo popísanie súčasných technológií a navrhnúť možnosti ich využitia v hotely Moods.
Analýza faktorů ovlivňujících krizovou odolnost a připravenost podniku v odvětví cestovního ruchu
Šefčíková, Lucie ; Antušák, Emil (vedoucí práce) ; Kopecký, Zdeněk (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat dosavadní vývoj podniku v odvětví cestovního ruchu a zaměřit se na hrozby a rizika podnikání v tomto oboru. Teoretická část práce je zaměřena na oblast cestovního ruchu a hotelnictví a současně podává obecné informace o krizovém managementu, především o krizové připravenosti a odolnosti podniku. Zároveň charakterizuje metody analýzy, které lze využít k tomu, aby byl daný podnik schopen docílit větší připravenosti a odolnosti vůči jakékoliv krizi. V praktické části pak popisuje zkoumaný hotel Krystal a pomocí SWOT analýzy a dalších tří metod odhaluje hrozby, které jsou v současnosti pro hotel aktuální. Z výsledků provedených analýz v závěru vyplývá, že si hotel doposud v oblasti krizového managementu nevede špatně. I přesto jsem se však pokusila vypracovat návrhy a doporučení, které by mohly stávající krizovou odolnost a připravenost daného hotelu zvýšit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 542 záznamů.   začátekpředchozí521 - 530dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.