Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí52 - 61další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama a vývoj techologií
Hlaváček, Tomáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje proměnu reklamy a její pokrok na základě technologií. Shrnuje dosavadní vývoj od jejích prvopočátků až po současnost. Je rozdělena do tří hlavních časových úseků: Reklama před průmyslovou revolucí, od průmyslové revoluce do příchodu IT a od doby počítačů přes Internet až k dnešní podobě s výhledy do budoucna. To bude zpracováno zkrze menší milníky, většinou v podobě vzniku médií, či vynálezů, které měly významný vliv na reklamu a její podobu. Snažil jsem se mít ve své práci jistou chronologickou posloupnost. Je jasné, že všechny média a technologie nevznikaly postupně, ale často i souběžně, proto jsou některé kapitoly řešeny retrospektivně, ale pokud možno s co největší návazností na ty předchozí. Jak by vypadala reklama bez všech vynálezu, které člověk objevil? Měla by bez nich takový efekt? Cílem této práce bude shrnout vývoj reklamy od jejího vzniku a poukázat na možnosti a proměny reklamy v závislosti na vznikajících technologií v průběhu časů. Má dokázat, že žijeme v době technologického determinismu, který ovlivňoval nejen vývoj reklamy, ale celé společnosti od počátku věků výraznou měrou. Práce je doplněna o množství příkladů konkrétních reklam. Věřím, že může sloužit jako stručný přehled evoluce reklamy a orientace v tomto oboru na základě technoligického pokroku.
Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců i skupiny v době hospodářské krize v Bělorusku a Rusku
Asipouskaya, Iryna ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tato práce je zaměřena na zkoumání vlivu médií na společnost a osobu a faktory omezující nebo zvětšující tento vliv. Práce zahrnuje popis, členění, historii, průběh rozvoje a formování médií a stručný popis události hospodářské krize, její vznik a následky. Také jsem popsala nejdůležitější funkce médií v současné společnosti a trendy posledních let ve světě a v Rusku a Bělorusku.
GENERATIVNÍ MNOŽENÍ TERESTRICKÝCH ORCHIDEJÍ METODOU IN VITRO
KYNCL, Jiří
Cílem práce bylo studium asymbiotického a symbiotického množení terestrických orchidejí. Při asymbiotickém množení nebyl zjištěn statistický vliv organického dusíku ve formě peptonu na zkoumané druhy orchidejí. U Habenaria dentata byl potvrzen pozitivnější vliv mikroelementů a přídavků sacharidů (sacharóza, glukóza a maltóza) na klíčivost semen. Vliv různých železitých solí nebyl markantní na stimulaci semen druhu Cypripedium calceolus. Vliv různých izolátů mykorhizních hub při symbiotickém množení nebyl u zkoumaných druhů orchidejí statisticky prokázán. Při přesunu semenáčků do podmínek ex vitro nebyl statisticky potvrzen vliv zkoumaných substrátů (Akadama, lávový písek a orchidejový substrát Lukscheiter) na růst u druhů Spiranthes odorata a Bletilla striata.
Aktuální problémy výkaznictví malých a středních podniků
Polák, Martin ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Cardová, Zdenka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku výkaznictví malých a středních podniků podle IFRS pro SME. Cílem je zhodnotit výhody a nevýhody tohoto výkaznictví v českém podnikatelském prostředí. V diplomové práci v úvodu nastiňují základy výkaznictví podle českých účetních pravidel a pravidel IFRS pro SME. Praktickou část věnují převodu z výkazů sestavených podle českých účetních standardů na IFRS pro SME u stavební společnosti, která podle definice Evropské komise spadá do kategorie středních podniků. Při porovnání obou typů výkaznictví jsem dospěl k závěru, že výkazy sestavené podle IFRS pro SME mají jednoznačně větší vypovídací schopnost než výkazy sestavené podle českých účetních pravidel. Ačkoliv jsem dospěl k závěru, že IFRS pro SME jsou těmi lepšími výkazy, může být použitelnost pro některé typy účetních jednotek zbytečná nebo dokonce obtěžující. Typem takové účetní jednotky může být například firma, kde není odděleno vlastnictví firmy od jejího manažerského řízení.
Vliv reklamy na děti
Francová, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
První kapitola práce se zabývá reklamou jako nástrojem marketingového mixu, druhá kapitola se zaměřuje na děti předškolního věku jako cílovou skupinu spotřebitelů. Předmětem třetí kapitoly je reklama zaměřená na děti. Praktická část práce zkoumá skutečný vliv reklamy na děti a porovnává získané výsledky s teoretickými poznatky.
Mediální výchova na 2. stupni ZŠ z pohledu budoucího učitele Občanské výchovy
HANDRLICOVÁ, Erika
Tato diplomová práce se zabývá výukou mediální výchovy na 2. stupni ZŠ z pohledu budoucího učitele Občanské výchovy. První část práce vymezuje některá témata, která jsou součástí mediální výchovy a mediální gramotnosti, poskytnou tak čtenáři základní informace o této problematice. Praktická část práce obsahuje vlastní výzkum, jehož cílem je zjistit a porovnat, rozvoj mediální výchovy na různých školách, jednak z pohledu žáků 9. třídy, a také z pohledu budoucího učitele Občanské výchovy. Součástí této praktické části jsou výsledky z výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, zda učitelé plánovitě a cílevědomě pracují s průřezovým tématem mediální výchova a jakým způsobem ho začleňují do výuky. Pro výzkum bylo použito přímé pozorování ve vyučovacích hodinách a dotazníky určené žákům 9. tříd základní školy.
Generativní množení vybraných druhů rodu Tillandsia L. in vitro
KYNCL, Jiří
Rostliny rodu Tillandsia L. jsou v dnešní době cenným artiklem na trhu, legálním i nelegálním. Mnoho sběratelů je schopno zaplatit nehorázné sumy peněz jenom proto, že chtějí mít ve své sbírce druh, který žije na jediné lokalitě pouze v desítkách kusů. Nelegálně se prodávají hlavně chráněné druhy. Cílem této práce je zjistit, jaké je nejvhodnější médium pro aseptické množení pomocí semen a zda lze tímto postupem pomoci volně žijícím druhům v jejich přežití.
Filmový akční hrdina v životě předškolního dítěte
ŠIKLOVÁ, Eva
Práce je rozdělena do dvou částí {--} teoretické a praktické. Teoretická část má tři kapitoly. První kapitola se zabývá definicí, vývojem a účinky médií, blíže zkoumá televizi a film (jejich negativa i pozitiva). Druhá kapitola přibližuje předškolní dítě, některé teorie televizního vlivu a podmínky zvyšující riziko negativních účinků. Třetí kapitola je zaměřena na současnou televizní nabídku, akční filmy a akčního hrdinu. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které zjišťují názory rodičů, pedagogů a dětí na současného akčního hrdinu. Výsledkem je určitý návrh na řešení některých situací, které má na svědomí filmový akční hrdina.
Výchova k mediální gramotnosti formou projektového vyučování jako základ výuky mateřského jazyka na 2. stupni základní školy
SCHALLENBERGEROVÁ, Martina
Tématem diplomové práce je výchova k mediální gramotnosti. Jedná se o společný projekt navazující na diplomovou práci, jejímž tématem je výchova ke komunikačním kompetencím. Základní principy, ze kterých práce vychází, jsou pragmatická pedagogika a projektové vyučování. První část práce je zaměřena teoreticky. Náplní této části je pojednání o problému mediální výchova. Druhá část diplomové práce se zabývá výchovou k mediální gramotnosti. Důraz je kladen na herní a kooperativní aktivity, které slouží k nácviku interaktivních forem komunikace. Snahou je rozvíjet dovednosti, jako je vyhledávání, získávání, zpracování, vyhodnocování a využívání informací, které z médií (z tisku, rozhlasu, televize a internetu) přicházejí. Součástí této části je návrh struktury praktických projektů pro 6. až 9. ročník základní školy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí52 - 61další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.